لطفا امتیاز دهید

طراحی اپلیکیشن در ساری

اپلیکیشن های موبایل نرم افزار های هستند که به طور مستقیم با سخت افزار گوشی در ارتباط هستند و درخواستهای کاربران  را به انجام می رسانند. اپلیکیشن دستوراتی را که برای کاربر قابل مشاهده است را به اجرا می‌رساند.  در واقع کلیه نرم افزارهایی که در گوشی به اجرای فرمان کاربر می‌پردازند اپلیکیشن نام دارند .

برای مثال شما ممکن است برای سفارش غذا از اپلیکیشن زود فود و یا ریحون استفاده کنید.  بنابراین طراحی اپلیکیشن  رستوران ، اپلیکیشن موبایل بانک ، اپلیکیشن فروشگاهی و…  نرم افزارهای هستند که در گوشی استفاده می شود.

تمام این نرم افزارها اپلیکیشن تلفن همراه هستند که بر اساس سیستم عامل گوشی مانند آیفون یا اندروید نیازمند به بستر لازم برای طراحی اپلیکیشن می باشند ؛ طراحی اپلیکیشن اندروید از طراحی اپلیکیشن ios آسان تر می باشد ولی به دلیل گسترده بودن ورژن های اندروید طراحی اپلیکیشن برای آن وقت گیر تر خواهد شد. یکی از راه های برقراری ارتباط موثر با مشتری طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید یا ios می باشد

با توجه به رشد تکنولوژی و به کارگیری تلفن های هوشمند در همه امور زندگی ، ساخت اپلیکیشن تلفن همراه در ساری تبدیل به  روری ترین نیاز برخی از شرکت ها و کسب و کارها شده است شرکت های مشاوره، مشاغل تلفنی و غیره نیاز به ساخت اپلیکیشن دارند  .

آیا هر کسب و کار می تواند برای خود اپلیکیشن بسازد ؟

پاسخ به این سوال بستگی به اپلیکیشنی که قصد دارید بسازید دارد ، اپلیکیشن های ساده موبایل را با داشتن اطلاعات اندک در زمینه برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن توسط برخی از سایت های خارجی و ایرانی می توان طراحی کرد اما اگر قصد ساخت اپلیکیشن حرفه ای برای کسب و کارتان را دارید باید ساخت و طراحی اپلیکیشن در ساری را به افراد با تجربه و تخصص بالا بسپارید.

طراحی اپلیکیشن آفلاین یا آنلاین

اپلیکیشن ها به صورت آنلاین و آفلاین طراحی می‌شوند اپلیکیشن های آنلاین نیاز به دسترسی به اینترنت دارند ولی اپلیکیشن های آفلاین بدون نیاز به اینترنت استفاده می شوند . طراحی و ساخت اپلیکیشن به صورت آنلاین و آفلاین بسته به نوع و ایده ی شما،  متفاوت است برای مثال طراحی اپلیکیشن فروشگاهی به صورت آنلاین امکان پذیر است. طراحی اپلیکیشن آنلاین نیاز به تخصص تیم کارآمد دارد زیرا بسیار پیچیده تر و فنی تر از اپلیکیشن های آفلاین است.

طراحی اپلیکیشن در ساری

طراحی اپلیکیشن در ساری

 طراحی اپلیکیشن اندروید یا ios

کاربرد بالای سیستم عامل  اندروید  سبب شده است اپلیکیشن‌های بسیاری برای آن طراحی گردد با استفاده از اپلیکیشن اندروید میتوانید کسب و کار خود را به مشتریان معرفی کنید و هر روز تعداد بیشترین کاربر جذب کسب و کار خود نماید .

 چرا باید طراحی اپلیکیشن تلفن همراه خود را به تیم به وب افرا بسپارید ؟

امکانات اپلیکیشن بسته به فعالیت و نوع کسب و کار شما ایده ای که برای طراحی اپلیکیشن دارید متفاوت است اما موارد زیر بعضی از امکانات اولیه اپلیکیشن می باشند.

  • طراحی اپلیکیشن باید به توسعه و بهبود برند تجاری شما منجر شود.
  • اپلیکیشن باید به صورت آفلاین هم آنلاین در دسترس باشد.
  • محصول و خدمات شما قابل عرضه به سادگی برای مردم باشد.
  • طراحی اپلیکیشن باید به ارتباط متقابل با کاربر بیانجامد.
  • با استفاده از ساخت اپلیکیشن در وب افرا می توانید بازارهای جدیدی را برای محصول خود بیابید .
  • اگر محصولی برای فروش در اپلیکیشن شما وجود دارد باید امکان پرداخت آنلاین فراهم شود.
  • ساخت اپلیکیشن آن باید به گونه ای باشد که توسط استفاده کنندگان به صورت منتشر شود .
  • ایجاد ارتباط و تماس به صورت دوطرفه در اپلیکیشن فراهم شود  .
  • خدمات ویژه از طریق اپلیکیشن به کاربران معرفی شود.

اگر هنوز هم برای ساخت یک اپلیکیشن موبایل تردید دارید این نکته را اضافه کنیم که اگر با تکنولوژی به پیش نروید دیگران انجام با این کار کاربران خود را افزایش خواهد داد و از شما پیشی خواهند گرفت.  بنابراین پیشنهاد می کنیم برای ساخت و طراحی اپلیکیشن موبایل و آگاهی از  تعرفه طراحی اپلیکیشن همین امروز با ما تماس بگیرید. ساخت یک اپلیکیشن مناسب به دست تیم کارآمد و با تجربه باعث می‌شود کسب و کار شما رونق بگیرد و فروش محصول  و خدمات خود را به راحتی انجام بدهید.

بیشتر کارفرماها برای رونق کسب و کار خود نیاز به حضور در بازارهای نوین ، بازار های آنلاین و اینترنت را دارند. یکی از موارد مهم در دنیای فناوری امروز داشتن بازدید کننده و مشتری بیشتر است. به این وسیله می‌توان از همکاران و رقبای خود پیشی گرفت.

گسترش استفاده از تلفن همراه و موبایل  به جای لپ تاپ ها و کامپیوتر ها سبب شده است که طراحی اپلیکیشن اهمیت بسزایی پیدا کنند ، سرعت رشد استفاده از تلفن همراه به قدری بالاست که دسترسی به اینترنت و محصولات و خدمات از طریق موبایل بیشتر از لپ تاپ صورت می گیرد. هرچند داشتن سایت رسانسیو  هنوز هم از اهمیت بالایی برخوردار است  اما آمارها نشان داده که بیش از ۸۰ درصد از کاربران از طریق اپلیکیشن ها به اینترنت دسترسی داشته اند.

با اینکه تعداد اپلیکیشن های موبایل بسیار زیاد است اما امکان دیده شدن در بین اپلیکیشن ها بسیار بالاتر از دیده شدن  بین میلیون‌ها صفحه وب است. همچنین کاربر تجربه بهترین نسبت به کار کردن با اپلیکیشن هایی با طراحی اختصاصی در موبایل دارد .  بنابراین ساخت اپلیکیشن در دنیای امروز برای کسب و کارتان ضروری است. سایت وب افرا در زمینه طراحی اپلیکیشن  های مختلف در شهرهای گوناگون مانند ساری و طراحی اپلیکیشن در مازندران تخصص و تجربه کافی دارد اگر ایده خاصی در رابطه با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ، درخواست تاکسی ، رستوران و هر چیز دیگری دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

طراحی اپلیکیشن اندروید و  فناوری های جدید و جذاب برای کسب اعتبار و ارائه خدمات بیشتر به کاربران و جلب رضایت آنها و پیشرو بودن و با تکنولوژی است. با  طراحی اپلیکیشن کسب و کار می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید . موبایل ها در دنیای امروز عضو جدانشدنی از مشتری و کاربران هستند که در طول روز همیشه همراه آنها خواهند بود.

مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل

  • از رقبا و همکاران خود پیشی می گیرید.
  • ارائه خدمات و فروش محصول با راه های جدید و آسان
  • همراه همیشگی آنها در دنیای موبایل های هوشمند خواهید بود.
  • ارائه کیفیت بیشتر در اپلیکیشن نسبت به سایت برای مشتری افزایش راه های ارتباطی
  • ارتباط متقابل و قوی با مشتری جدید

هر روز به تعداد کاربران موبایل های هوشمند افزوده می شود در حال حاضر از هر دو نفر یکی از آنها دارای موبایل است آمار هر روزه در حال افزایش میباشد. شرکت ها و افراد مختلف برای افزایش فروش دسترسی به مشتری نیاز.دارند که با شرایط موجود خودرو بدهند و محصولات خود را با روش‌های جدید به کاربرانشان معرفی کنند.

طراحی اپلیکیشن در ساری

طراحی اپلیکیشن در ساری

طراحی اپلیکیشن موبایل با توجه به اینکه تعداد کاربرانی که از آب های موبایلی استفاده می کنند روز به روز در حال  افزایش است یکی از بهترین روش ها برای جذبه مشتریان بیشتر آشنایی آنها با برند شما می شود. همچنین از طریق طراحی اپلیکیشن موبایل ارتباط متقابل با مشتری و کاربران خود برقرار خواهید کرد.

 طراحی اپلیکیشن تلفن همراه بسیار سریع تر از وب سایت شما را  برای رسیدن به هدفتان یاری می دهد زیرا افراد و کاربران بیشتری با محصولات شما آشنا خواهند شد. سایت وب افرا با توجه به تجربه فراوان در زمینه طراحی اپلیکیشن و طراحی وب شما را در رسیدن به هدفتان یاری خواهد کرد.

مراحل ابتدایی برای طراحی اپلیکیشن کدامند ؟

  1. ایده ابتدایی شما برای طراحی اپلیکیشن مورد بررسی قرار می گیرد .
  2. طرح آغازی شما توسط نرم افزار تجزیه و تحلیل می شود .
  3. طرح گرافیکی اپلیکیشن بررسی و پیاده سازی می گردد .
  4. کد نویسی اپلیکیشن و برنامه نویسی آن آغاز می شود .
  5. اپلیکیشن با سایت شما همگام می‌شود  .
  6. بخش مدیریت به اپلیکیشن اضافه می‌شود .
  7. نرم افزار مورد آزمایش اولیه قرار می گیرد مشکلات احتمالی آن برطرف شود.
  8. انتشار و پشتیبانی پس از آن.

تعداد افرادی که از  اپلیکیشن شما استفاده می کنند و اینکه مشتری محصولات شما هستند از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین  طراحی اپلیکیشن باید به گونه ای باشد که رضایت کاربران را برانگیزد از این جهت اپلیکیشن باید هم سرعت بالای داشته باشد ، و هم  استفاده از آن راحت باشد و در آخر کارایی آن بالا باشد. برای ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن روی لینک کلیک کنید.

مطالب مرتبط

امروزه دستگاه های هوشمند مثل گوشی های هوشمند و تبلت ها و . . . در بین مردم فراگیر شده اند و اکثر مردم دارای یکی از این دستگاه های هوشمند هستند که اکثر کارهای […]

طراحی سایت و اپلیکیشن دنیای طراحی وب و نرم افزارهای تحت وب با به وجود آمدن دستگاه ها و فن آوری های همراه (تلفن های هوشمند و …)  تغییر فراوانی نموده است . طراحان سایت […]

طراحی اپلیکیشن در ساری اپلیکیشن های موبایل نرم افزار های هستند که به طور مستقیم با سخت افزار گوشی در ارتباط هستند و درخواستهای کاربران  را به انجام می رسانند. اپلیکیشن دستوراتی را که برای […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036