طراحی اپلیکیشن سایت موزیک

می توان گفت که برای اغلب ما موسیقی بخش جدایی ناپذیر زندگی است. محبوبیت زیاد و رقابت فوق العاده در این حوزه طراحان را برای طراحی مفهومی غیر معمول و جذب کننده به منظور برنامه های موسیقیایی تحریک می کنند.

اگر سایت موزیک دارید یا قصد طراحی اپلیکیشن موزیک دارید با ما همراه باشید تا در مورد طراحی اپلیکیشن سایت موزیک و دلایل اهمیت آن توضیحات بیشتری ارائه کنیم.

ظاهرا موسیقی از همان اوان همواره به دنبال ما آمده است.  در طول سالیان تکامل یافته و هر روزه بخشی از زندگی روزمره مردم را تشکیل داده است. مردم به موسیقی گوش فرا می دهند، به همین علت دسترسی  ۲۴ ساعته به موسیقی نیازی مبرم به نظر می رسد . آژانس های دیجیتالی راه حلی ارائه دادند که آن را به عنوان یک برنامه در رابطه با جریان موسیقی در نظر می گیریم.

این برنامه ها با هدف ارائه خدمات به کاربران در هر زمان و مکانی به منظور گوش دادن به موسیقی آنلاین یا آفلاین ارائه می شوند. طراحی وب اپلیکیشن یا اپلیکیشن تلفن همراه هر دو می تواند کاربردی باشد ، به طوری که کاربران می توانند مورد مناسب را انتخاب نمایند . موسیقی به صورت رایگان و غیر رایگان بسته به خدماتی که محصول ارائه می دهد در دسترس است.

 

برای ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن موزیک با ما از طریق اطلاعات تماس ارتباط حاصل فرمایید.

 

طراحی اپلیکیشن سایت موزیک

طراحی اپلیکیشن سایت موزیک

 

طراحی و ساخت اپلیکیشن سایت موزیک

در حال حاضر بسیاری از محصولات موسیقیایی وجود دارد که به عنوان یک ارکستر جیبی یا یک فاکتور ضد افسردگی مؤثر در خدمت ما می باشد . با این حال، شرایط دائما در حال تکامل است و طراحان اعمال زیادی انجام می دهند . به نظر می رسد این موضوع گامی ضروری در حرفه ی طراحی به منظور ایجاد الگویی منحصر به فرد برای یک اپلیکیشن موسیقیایی می باشد .

رویایی که بشر در مورد تحول موسیقی در سر داشت حالا با وجود اسمارت فون ها به حقیقت تبدیل شده و هر فردی قادر است تا هزاران موسیقی را تنها با داشتن یک اینترنت مناسب در جیب خود داشته باشد و در هر مکانی مشغول به گوش دادن موسیقی های مورد علاقه خود باشد .
وب سایت های موسیقی تمایل دارند تا موسیقی های منتشر شده را هر چه راحت تر در اختیار کاربران خود قرار دهند . از رادیو جوان گرفته تا ویکی صدا و نکس وان اپلیکیشن خود را ارائه داده اند .

اما وب سایت های زیادی وجود دارد که به خاطر تعرفه طراحی اپلیکیشن ، قادر نیستند اپلیکیشن اختصاصی سایت خود را ارائه دهند و به عبارت دیگر با تغییر دستورالعمل کاربران به منظور دانلود و گوش فرا دادن به موسیقی از کامپیوتر به موبایل ، به حاشیه برده شده اند . این در حالی است که مناسب ترین و کمیاب ترین موسیقی ها را در سریع ترین زمان  ممکن ارائه میدهند . ولی به این دلیل که اپلیکیشن مناسب ندارند ، نمیتوانند با هم ردیف های خود به رقابت بپردازند.

 

طراحی اپلیکیشن سایت موزیک

طراحی اپلیکیشن سایت موزیک

 

خصوصیات طراحی اپلیکیشن موزیک شامل موارد زیر می باشد

  1. گوش دادن به موسیقی به صورت آنلاین.
  2. موسیقی مورد نظر خود را به کمک دانلودر داخلی اپلیکیشن دانلود و ذخیره نمایید  .
  3. موسیقی مورد توجه خود را لایک نمایید  .
  4. تعداد پخش های موسیقی را مشاهده نمایید  .
  5. به دسته بندی موسیقی دسترسی داشته باشید .
  6. به وسیله ی نوتیفیکیشن از آهنگ های جدید آگاه شوید .
  7. حجم این اپلیکیشن ها بسیار پایین است ( تنها بین ۱٫۵ تا ۲ مگابایت بسته به تغییرات ) و کاربران به راحتی می توانند در کمترین زمان ، اپلیکیشن شما را دریافت کنند .
  8. نظر خود را روی موسیقی مورد توجه خود منظور کنید .
  9. امکان تغییر رنگ و عنوان اپلیکیشن در قسمت تنظیمات افزونه مدیر سایت را فراهم کنید  .
  10. امکان تنظیم نمایش و اعلانات گروه های مورد علاقه کاربر در اپلیکیشن . برای نمونه کاربر می تواند تعیین کند که لیست کدام گروه ها نمایش داده شود و یا اعلانات اندروید از کدام گروه ها باشد .
  11. اعلام آپدیت نسخه جدید اپ که بعد از تغییرات کاربر اعمال می شود .

 

سایت وب افرا در زمینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و طراحی اپلیکیشن اندروید سایت موزیک و رستوران و… تجربه و تخصص داشته و تیم وب افرا با تضمین طراحی بهترین اپلیکیشن موزیک را به شما خواهد داد. جهت مشاوره با کارشناس آنلاین ما در تماس باشید.

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036