لطفا امتیاز دهید

طراحی اپلیکیشن پیک موتوری

در حال حاضر اپلیکیشن ها به صورت گسترده در سطح شهرها و کشورها به کار می روند و دارای تنوع زیادی می باشند .سیستم حمل بار و پیک موتوری توسط اپلیکیشنی مشابه الوپیک با تنوع و پیشرفت خوبی مواجه شده است . امکانات در طراحی اپلیکیشن پیک موتوری شامل انتخاب مبدا و مقصد روی نقشه ، فراهم شدن افزودن نشانی به شکلی دستی داخل اپلیکیشن و اعلام هزینه و زمان تحویل بار می باشد .

در راستای توسعه و فراگیر شدن گوشی های هوشمند یا اسمارت فون ها در سطح اجتماع و توسعه گستردگی اینترنت و نیز افزایش فرهنگ سازی به کار گیری اینترنت در ایران، پشرفت بسیار مناسبی در زمینه کسب و کار های اینترنتی و استارت آپ ها حاصل شده است که به موجب آن بالا رفتن در آمد ناخالص داخلی ایجاد شده و ورشکستگی بسیاری از کسب و کار ها در ایران را به همراه داشته است که در کلیه اجتماعات داشتن این چنین توسعه ای عادی می باشد .

طراحی اپلیکیشن پیک موتوری

طراحی اپلیکیشن پیک موتوری

نکات لازم جهت اجرا و پیاده سازی اپلیکیشن پیک موتوری آنلاین

  •     به کارگیری نیروهای کارامد پیک موتوری
  •     انجام بازاریابی و موضوعات تبلیغاتی جهت جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی
  •     آگاهی و دریافت اطلاعات  بازار و ظرفیت شهر مورد نظر برای داشتن این اپلیکیشن
  •     بررسی راهکارهای دقیق برنامه نویسی
  •     در نظر گرفتن بسترهای پشتیبانی کاربران و الزامات قانونی

 

آگاهی و دریافت اطلاعات  بازار و ظرفیت شهر مورد نظر برای داشتن اپلیکیشن پیک موتوری

در رابطه با این موضوع سعی کنید تمام تقاضاهایی که در شهر مد نظر در طی روز یا ماه و سال پیاده سازی می شود بررسی کرده و ارزیابی نمایید و پس از آن جهت اجرا و طراحی اپلیکیشن کسب و کار خود ارزش بازار را ارزیابی نمایید . این نکته را هم از یاد نبرید که به گونه ای هزینه های تمام شده تان را تجزیه تحلیل نمایید که در طی شش ماه نخست طراحی و پیاده سازی سیستم قادر باشید مزد و حقوق نیروهای خود را به طور کامل پرداخت نمایید .

در این مرحله می توانید به حفظ مزیت رقابتی بپبردازید و شرکت های بزرگ با بالا بردن تولید و یا درخواست های خود از هزینه های جاری خود  بکاهند و کسی یا شرکتی که به تازگی وارد این کسب و کار شود نمی تواند با این موضوع مبارزه نماید ، اما در صورتی که بتواند درخواست های خود را در مدتی کوتاه بالا ببرد این موضوع برطرف می شود .

انتخاب نمودن نام شرکت اپلیکیشن پیک موتوری از اهمیت بالایی برخوردار است که به توضیح نکاتی چند در این باره می پردازیم .

الف) به هیچ عنوان سعی نکنید نام برند های معروف را انتخاب نمایید زیرا در سرچ گوگل از بین می رود و بالا نمی آید.

ب) در انتخاب نام دقت نمایید که باید نامی باشد که فقط یک جور فارسی و یک جور انگلیسی تایپ شود .

پ) نامی که بر می گزینید هم می تواند بین اسامی دیگر خاص تر باشد و هم می تواند برای کاربر نشان دهنده ی آن حوزه کاری باشد  .

ت) همچنین در نظر داشته باشید که لوگوهای تایپوگرافی در همه حال مورد توجه تر بوده و با هزینه کمتری می توان برند سازی را انجام داد .

طراحی اپلیکیشن پیک موتوری

طراحی اپلیکیشن پیک موتوری

برنامه نویسی اپلیکیشن پیک موتوری

برنامه نویسی اپلیکیشن ها به دو روش Native و Hybrid انجام می شود که درباره آن می توان مسائل زیادی را بیان نمود اما در نظر داشته باشید که انتخاب روش های هیبریدی تنها تا حدودی هزینه ها و زمان را برای شما پایین خواهد آورد اما اصلا در حد یک اپلیکیشن نمی توان روی آن حساب باز نمود . زیرا امکانات آن محدود می باشد .

اما روش  Native بر خلاف آن عمل می کند و بسیار مناسبتر می باشد و اجرا و پیاده سازی اپلیکیشن ها به صورت کاملا انطباق پذیر صورت می گیرد.

به نکات زیر قبل از سفارش ساخت اپلیکیشن پیک موتوری مانند الو پیک دقت داشته باشید :

در نظر گرفتن بستر های پشتیبانی مشتریان و الزامات قانونی

هنگام خاتمه یافتن برنامه نویسی می توانید برنامه ریزی های خود را جهت بازاریابی و کسب و کار و مستقر شدن نیروهای تان به همراه انجام اقدامات قانونی در نظر بگیرید.

به کار گماردن نیروهای پیک موتوری و برگزیدن راهکار کسب درآمد

در این مسئله این نکته را در نظر بگیرید که جهت راه اندازی و اجرای اپلیکیشن درخواست پیک موتوری آنلاین بایستی همیشه تعدادی از نیروهای پیک موتوری تان در نواحی گوناگون شهر متمرکز باشند تا هنگام تقاضای کاربر، به سرعت بتوانید درخواست او را جامه عمل بپوشانید .

شرکت طراحی وب افرا سفارشات مختلف در زمینه طراحی اپلیکیشن را پذیرفته و توسط تیمی کارآمد ، این پروژه ها را به بهترین نحو اجرا خواهد کرد. با مراجعه به نمونه کار طراحی اپلیکیشن می توانید ، نمونه ساخت اپلیکیشن و سایت وب افرا را مشاهده نمایید. برای اطلاع از تعرفه طراحی اپلیکیشن روی لینک موردنظر کلیک نمایید .

مطالب مرتبط

ساخت و طراحی اپلیکیشن موبایل یکی از موارد پرطرفدار و مهم برای افراد و کسب‌وکارها است. به طور عمده تلفن‌های هوشمند به دو دسته Android (اندروید) و IOS (آی‌آو‌اس) تقسیم می‌شوند. برای طراحی و ساخت […]

دانستن اینکه برای سفارش طراحی اپلیکیشن تلفن همراه چه ملزمات و چه پیش نیاز هایی وجود دارد ، بسیار ضروری است و این عامل به تنهایی میتواند هم مفهوم و هم کاربرد پذیری شفافتری را ارائه نماید .

تعرفه طراحی اپلیکیشن بگذارید ساده بگوییم ؛ مشتریان همیشه از مقدار هزینه ای که برای طراحی و ساخت یک اپلیکیشن باید بپردازند، تعجب می کنند. قیمت پایین و کیفیت بالا همان چیزی است که همه […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036