لطفا امتیاز دهید

هزینه طراحی اپلیکیشن چقدر است؟

هزینه طراحی و ساخت اپلیکیشن تلفن همراه تنها به زمان طراحی و برنامه نویسی مطرح نمی شود. بلکه درست مانند هر کسب و کاری ، پس از انتشار نیاز به بروز رسانی، پشتیبانی از مشتری، نگهداری سرورهای داخلی ، میزبانی وب و حتی پشتیبانی حقوقی دارد، به جز برنامه های بازاریابی و تبلیغاتی که تأثیر زیادی بر موفقیت محصول دارند.

پشتیبانی پس از انتشار در برآورد هزینه اولیه  طراحی اپلیکیشن بر خلاف  تعرفه طراحی اپلیکیشن که تمام هزینه ها با عناصر مورد استفاده لحاظ می گردند ، شامل نمی شود، بلکه بیشتر به عنوان یک سرویس اضافی توسط اکثر شرکت های نرم افزاری ارائه می شود. اکنون اجازه دهید ببینیم چگونه قیمت گذاری طراحی اپلیکیشن برای طراحان برنامه در سراسر جهان متفاوت است؟

هزینه طراحی اپلیکیشن

هزینه طراحی اپلیکیشن

میلیون ها برنامه نویس و طراح اپ در جهان وجود دارند و شما ممکن است تعجب کنید که چگونه آنها با یکدیگر تفاوت قیمت دارند. هنگامی که شما به دنبال طراح اپلیکیشن موبایل برای استخدام هستید، سعی کنید افرادی را که در صنعت برنامه نویسی تخصص دارند ، انتخاب کنید، زیرا آنها تجربه و تخصص برای پایان دادن به پروژه شما را در کوتاه ترین زمان ممکن دارند.

هیچ تضمینی وجود ندارد که با یک شرکت گران قیمت، اپلیکیشنی ایجاد کنید که بتواند با طراحی اپ مناسب ، درامد قابل قبولی به شما برساند. اما قیمت پایین نیز نشان گر عدم انجام درست و طراحی مناسب اپلیکشن می باشد.

هزینه طراحی اپلیکیشن در سراسر جهان

از نظر میانگین هزینه ساعتی که توسط مشتریان برای طراحی اپلیکیشن پرداخت می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • شرکت های آمریکا و کانادا بین ۵۰ دلار تا ۲۵۰ دلار در هر ساعت می پردازند.
  • آژانس های استرالیایی خدمات خود را در هر ساعت بین ۵۰ تا ۱۵۰ دلار ارائه می دهند
  • شرکت های اروپای غربی و انگلستان هزینه های بین ۳۵ تا ۱۷۰ دلار را می پردازند.
  • اروپای شرقی بین ۲۰ –  ۱۵۰ دلار در هر ساعت برای هزینه طراحی اپ می پردازند.
  • نرخ هند ۱۰ تا ۸۰ دلار در ساعت می باشد.
هزینه طراحی اپلیکیشن

هزینه طراحی اپلیکیشن

هزینه طراحی اپلیکیشن آیفون / اندروید چقدر است؟

یک شرکت حرفه ای طراحی اپلیکیشن و وب سایت انتظار نداشته باشید که قیمت محصول خود را پایین و مفتی ارائه کند !!! در سایت وب افرا تعرفه طراحی اپلیکیشن به صورت لیست وجود دارد که به شما در محاسبه هزینه تولید اپلیکیشن تلفن همراه کمک  می کند . برای اطلاع از نرخ ها روی لینک کلیک کنید و یا با کارشناسان وب افرا تماس بگیرید .

تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید با ایفون اغلب بر اساس تعداد ساعت هایی است که یک پروژه برای طراحی و ساخت وقت می گیرد و کارکرد آن سخت تر است، بنابراین، برنامه ها را به سه دسته تقسیم می کنیم: اپلیکیشن های با پیچیدگی کم ، متوسط ​​و بسیار پیچیده، و سعی می کنیم پاسخ سؤال “چقدر هزینه برای ساخت و طراحی اپلیکیشن بپردازیم”.  را پاسخ دهیم .

برنامه های ساده معمولا شامل برخی از قابلیت های اساسی می شوند، نیازی به ادغام با API های شخص ثالث ندارند و نیازی به Infrustructure  نیز ندارند . به عنوان مثال، ویژگی های چنین اپلیکیشنی ممکن است شامل اجزای استاندارد رابط کاربر، لیست محتوا ،  فیلتر های ساده و نشانگر نقشه باشد. این نوع اپلیکیشن در حدود ۶۰۰ ساعت زمان می برد و پایین ترین قیمت را دارد.
برنامه های با پیچیده گی متوسط ​​می توانند شامل ویژگی های UI سفارشی، ویژگی های پرداخت، تطبیق با صفحه و گوشی، ادغام با API ها و یک سرور با پشتیبانی ساده باشد. برای ساخت چنین برنامه ای حدود ۶۰۰ تا ۸۰۰ ساعت زمان صرف می شود. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ممکن است در این دسته قرار بگیرد.
برنامه های بسیار پیچیده شامل قابلیت های پیشرفته مانند پردازش صوتی / تصویری، هماهنگ سازی در زمان واقعی، انیمیشن های سفارشی، ادغام با سرویس های شخص ثالث، ساختار پیچیده با چندین نوع روابط پایگاه داده و موارد دیگر. زمان برای ساخت برنامه های پیچیده ۸۰۰+ ساعت است، به عنوان مثال، یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی با امکانات کامل ، یک برنامه دوستیابی یا یک برنامه پخش ویدئو ممکن است شامل این دسته باشد.

چگونه هزینه طراحی اپلیکیشن را تخمین می زنیم؟

قبل از ساخت اپلیکیشن یک برآورد تقریبی از قیمت طراحی آن توسط تیم وب افرا انجام می شود. بدین ترتیب که ساعات تقریبی مورد نیاز برای ساخت یک اپلیکیشن با توجه به اسناد ، خواسته های مشتری ، مشخصات و هر آنچه شما می خواهید سنجیده می شود .

زمانی که تایید شما از براورد تقریبی دریافت شود ، پیش بینی دقیق و ساخت پروژه اغاز می گردد. پیش بینی دقیق پروژه و الزامات مربوط به هر حوزه ی کاری برنامه ریزی می شود . سپس هزینه اپلیکیشن شامل طراحی های محصول و مدیریت آن بیان می شود.

در واقع مراحل طراحی و ساخت اپلیکیشن شامل موارد زیر است :

تجزیه و تحلیل مورد نیاز + طراحی + توسعه + تست و تایید

این چرخه تا زمانی که محصول و اپلیکیشن مورد نظر واقعا موفق شود ادامه دارد . تیم وب افرا خواهان همکاری طولانی مدت و موفق با شما برای ساخت برنامه ی دلخواهتان است.

مطالب مرتبط

قبل از وارد شدن به فهرستی از بهترین منابع یادگیری طراحی اپلیکیشن موبایل، از تعدادی آمار مهم اطلاع یابید: آیا می دانستید که در جهان از هر ۵ نفر یک نفر گوشی هوشمند دارد؟ و […]

دانستن اینکه برای سفارش طراحی اپلیکیشن تلفن همراه چه ملزمات و چه پیش نیاز هایی وجود دارد ، بسیار ضروری است و این عامل به تنهایی میتواند هم مفهوم و هم کاربرد پذیری شفافتری را ارائه نماید .

وب اپلیکیشن pwa یکی از روش های مهم در طراحی اپلیکیشن است که در سالهای گذشته با رشد بسیار زیادی روبرو بوده و شرکتهای بزرگ طراحی اپلیکیشن در ایران به طراحی وب اپلیکیشن های پیش رونده یا pwa گرایش پیدا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036