لطفا امتیاز دهید

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios

نحوه طراحی اپلیکیشن برای اندروید و ios

طراحی اپلیکیشن موبایل می‌تواند دشوار باشد ، رابط کاربری و تجربیات کاربران در دو سیستم عامل تلفن همراه ios اپل و اندروید گوگل به طور قابل توجهی متفاوت است.

درعین حال شما می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که اپلیکیشن طراحی شده شما بر روی هر دو سیستم عامل قابل اجرا میباشد یا خیر (این کار جهت دسترسی و تاثیر و فروش بیشتر محصول شما عالی است) اما آیا این امکان وجود دارد ؟ آیا می توانید در طراحی اپلیکیشن موبایل همزمان برای هر دو سیستم عامل اپلیکیشن بسازید؟ بدون اینکه  کیفیت و جذاب بودن آن  تحت تاثیر قرار گیرد؟  پاسخ کوتاه بله است. اما برای پاسخ طولانی تر باید تعدادی از گزینه ها بررسی شوند ؛ مثلا آیا شما وقت و منابع کافی برای ایجاد هر دو اپلیکیشن را دارید با ما همراه باشید.

پیدا کردن افرادی با تخصص و تجربه کافی

مسلما شما نمی توانید در خانه با سیستم خصوصی خودتان به طراحی اپلیکیشن موبایل برای اندروید و ios پردازید بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که برای این کار تیمی را  پیدا می کنید که مهارت های لازم برای طراحی اپلیکیشن اندروید  و ios  داشته باشند.

اولویت ها را تعیین کنید

 مطمئن شوید که همان چیزی که نیاز دارید در طراحی اپلیکیشن شما پیاده سازی می شود و برای مثال ممکن است متوجه شوید که ویژگی های اپلیکیشن شما  برای اندروید ios به هم شبیه هستند و تنها تجربه کاربری آنها متفاوت است در این مورد ساخت اپلیکیشن یکسان برای هر دو سیستم عامل به طور همزمان کافی است.در غیر این صورت ، ممکن است فرایند پیچیده تر مورد نیاز باشد.

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios

شباهت های بین دو  سیستم عامل

اندروید و ios در حقیقت چندین آیتم مشابه هم دارند برای مثال ها دکمه ها و هشدارها نسبتا مشابه هم هستند. آیکن ها نیز در هر دو سیستم عامل تقریبا مشابه همدیگر طراحی می‌شود. این اشتراکات به این معنی است که طراحی اپلیکیشن ساده تر خواهد شد هرچه بیشتر بتوانید مشترکات بین دو سیستم عامل در هنگام طراحی اپلیکیشن را پیدا کنید ، ساختار اپلیکیشن مورد نظرتان  ،تلفن های هوشمند و تبلت اندروید و ios بهبود خواهند یافت.

تفاوت های بین دو سیستم عامل

 مسلما بین دو سیستم عامل اختلافات فراوانی وجود دارد مثلا  ممکن است تلفن های همراه  ios قابلیت برگشت را در اپلیکیشن ها نداشته باشند بنابراین در هنگام ساخت اپلیکیشن تلفن همراه باید برنامه نویس این قابلیت را به اپلیکیشن ios اضافه کند.

تمام قابلیت های اپلیکیشن را تست کنید

در نهایت هر پروژه ای مانند طراحی اپلیکشن برای هر دو سیستم عامل های در یک زمان ، نیاز دارد که مورد  آزمایش قرار بگیرد.  به عبارت دیگر ، اگر شما می‌خواهید اپلیکیشنی برای ios و تلفن های اندروید توسعه  وطراحی کنید ؛ بهترین مطمئن شوید که تمام قابلیت ها و فرایندهایی در آن برنامه ریزی شده و اجرا می شود بدرستی کار میکند. در غیر این صورت شما  یک برنامه غیر کاربردی را برای مخاطبان به اجرا می گذارید. در حقیقت طراحی  و ساخت اپلیکیشن اندروید و ios در هنگام تست دو برابر زمان می گیرد.

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios

 طراحی اپلیکیشن برای اندروید و ios امکان پذیر می باشد .و متغیر های فوق نکاتی را  در مورد ساخت این اپلیکیشن ها به شما ارائه می کند و بهتر است آنها را در ذهن داشته باشید،  اما اگر خواهان طراحی اپلیکیشن ios و اندروید هستید ،  تیم طراحی وب افرا می‌تواند در ساخت و طراحی اپلیکیشن های مختلف مانند طراحی اپلیکیشن فروشگاهی  به شما کمک کند.  با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در مورد طراحی اپلیکیشن با ویژگی ها و خدمات مورد نظر شما مشاوره بدهند و همچنین برای اطلاع از تعرفه طراحی اپلیکیشن روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

اپلیکیشن ها امروزه جایگاه ویژه ای در زندگی ما دارند و خدمات زیادی را به ما ارائه می دهند. فراگیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند، باعث استفاده ی بیشتر از اپلیکیشن های اندروید و […]

طراحی اپلیکیشن خبری بیشتر از نیمی از جمعیت جهان از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند ، با توجه به مشغله فراوان افراد در زندگی برای شناساندن کسب و کار و تجارت خودتان باید روشی برای راه […]

امروزه دنیای تکنولوژی روز به روز در حال توسعه است و اینترنت و گوشی های موبایل هوشمند، در دسترس اکثر افراد جامعه می باشد. به همین دلیل همه ی صنایع و کسب و کارها باید […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036