لطفا امتیاز دهید

سفارش طراحی اپلیکیشن

چند روز است که ذهنتان مشغول طراحی یک اپلیکیشن است ، شما در اواسط شب بیدار شدید و یک ایده عالی برای ساخت یک اپلیکیشن شگفت انگیز دارید – شما می توانید آن را در ذهنتان به تصویر بکشید، می دانید که طراحی این اپلیکیشن مفید است و می توانید تصور کنید که بسیاری از مردم آن را نیز دوست دارند. اگر ایده ساخت یک اپلیکیشن را دارید و قصد سفارش طراحی اپلیکیشن را دارید با ما همراه باشید.

سفارش طراحی اپلیکیشن

سفارش طراحی اپلیکیشن

مرحله ۱: هدفتان را تعیین کنید.

داشتن یک ایده عالی، نقطه شروع در هر پروژه جدید است. قبل از اینکه مستقیما به جزئیات بپردازید، باید هدف و ماموریت اپیلیکیشن خود را به روشنی تعریف کنید. چه کاری در آن انجام می شود؟ درخواست اصلی شما چیست؟ چه مشکلی است که با طراحی این اپلیکیشن حل می شود یا اینکه بخشی از زندگی با  طراحی اپلیکیشن اندروید یا ios بهتر می شود؟ تعریف یک هدف واضح قبل از طراحی اپلیکیشن به شما کمک می کند سریعتر به آنجا برسید.

مرحله ۲: شروع به طراحی

با ایجاد طرح ها، پایه ای برای رابط کاربری آینده تان ایجاد می کنید. در این مرحله شما  ویژگی های اصلی و طرح تقریبی و ساختار برنامه خود را معلوم و مفهوم می کنید. داشتن طرح اولیه قبل از طراحی اپلیکیشن ، به تیم شما کمک می کند تا ساخت اپلیکیشن به بهترین نحو ممکن انجام می شود. این طرح ها باید به عنوان مرجع برای مرحله بعدی پروژه استفاده شوند.

مرحله ۳: تحقیق

این مرحله دارای چهار هدف اصلی است:

  • اپلیکیشن های دیگری که شبیه برنامه ی شما هستند را پیدا کنید.
  • طراحی برنامه خود را به متخصصان در این زمینه بسپارید.
  • اطلاعات مربوط به شرایط فنی مورد نیاز برای طراحی اپلیکیشن خود را پیدا کنید.
  • روش هایی را که می توانید با اپلیکیشن تان کسب درامد کنید، پیدا کنید.
سفارش طراحی اپلیکیشن

سفارش طراحی اپلیکیشن

در حالی که ممکن است فکر کنید که شما یک ایده جدید و پر رونق دارید، ممکن است امیدتان را به سرعت نابود شود زیرا بیش از ۱ میلیون اپلیکیشن برای اندروید و iOS وجود دارد، بنابراین ساختن چیزی که قبلا انجام نشده تقریبا غیرممکن است. با این وجود شما نباید از طرف کسانی که ممکن است در همان عرصه بازی کنند دلسرد شوید. ضروری است که شما بر روی پروژه خود و کسب کاربر خود تمرکز کنید. از ویژگی های کلیدی و اشتباهات رقبای خود یاد بگیرید و تمام افکار دیگر را در مورد آنها ببنید.

یک بازار بزرگ برای طراحان به نام Dribbble وجود دارد. طراحان از Dribbble برای نشان دادن کار خود به دیگران برای بازخورد و الهام گرفتن از هنرمندان دیگر استفاده می کنند. این مکان جای مورد علاقه طراحان است که به دنبال ایده هایی درباره طراحی و پیاده سازی باشد.

زمان کافی برای بررسی جنبه های فنی اپلیکیشن مورد نظرتان به خود بدهید. آنچه را که مورد نیاز شما است را بیابید و تصویری روشن از این داشته باشید که آیا ایده شما واقعا قابل درک است یا نه از دیدگاه فنی. در بیشتر موارد یک راه حل جایگزین وجود دارد که به مسیر دیگری کمی متفاوت ادامه دهد، مسیری که به طرح یک اپلیکیشن جذاب و پرکاربر منتهی شود. اگر ایده ی طراحی اپلیکیشن اندروید یا طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را دارید ولی در مورد آن کاملا اطمینان ندارید ، با کارشناسان سایت وب افرا تماس بگیرید. ما پاسخ سوالات شما را خواهیم داد.

مرحله ی ۴ : ساخت اپلیکیشن و کسب درامد از اپلیکیشن

دو مورد مهم دیگر بازاریابی و کسب درآمد است. اکنون که امکان اجرای اپلیکیشن ( اگر قصد ساخت اپلیکیشن و ثبت سفارش دارید روی لینک کلیک کنید و فرم مورد نظر را پر کنید) خود را تایید کرده اید، باید در مورد استراتژی اپلیکیشن خود در بازار فکر کنید. طرز تفکر خود را تعیین کنید – دقیقا بدانید که چگونه می توانید به کاربر خود برسید و چگونه باید به او نزدیک شوید تا او ارزش اپلیکیشن شما را ببینید و از برنامه استفاده کند.

یکی دیگر از موارد مهم این است که چگونه برنامه شما قصد تولید پول را دارد. آیا باید کاربر برای اپلیکیشن شما پول بپردازد؟ یا برنامه را به صورت رایگان ارائه می دهید ؟ تبلیغات را روی آن چگونه انجام می دهید؟ راه های مختلفی برای کسب درآمد از یک برنامه وجود دارد و تصمیم شما بر روی کانالی که می خواهید از آن استفاده کنید، تعیین می شود.

 

 

    فرم درخواست طراحی اپلیکیشن

    سایت دارید ؟

    متقاضی

    سیستم عامل

    نوع اپلیکیشن

    ارسال فایل

     

    مطالب مرتبط

    طراحی اپلیکیشن حرفه ای اگر شما می خواهید به طراحی اپلیکیشن حرفه ای و کاربردی دست یابید . با ما همراه باشید تا تمام اطلاعات لازم را در مورد اپلیکیشن ها و موفقیت آنها اعلام […]

    طراحی اپلیکیشن سفارش غذا ما در عصر تکنولوژی های مدرن زندگی می کنیم و برنامه های کاربردی در همه حوزه های زندگی انسان نفوذ کرده اند که کار را  راحت تر و راحت تر می  […]

    طراحی اپلیکیشن تلفن همراه با توجه به رشد روز افزون استفاده از موبایل و بالا رفتن تعداد کاربران گوشی همراه هوشمند و تبلت ها عبارت اپلیکیشن و یا اپ نیز رواج گسترده ای یافته است. […]

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه های این نوشته

    1. نعیم منفرد گفت:

      سلام خدمت شما وقت بخیر سوالی داشتم خدمتتان. اگر برای راه اندازی کسب و کار اپلیکیشنی بخواهیم از طراح مستقل کمک ی گیریم برای طراحی اپلیکیشن چطور بآید اعتماد به وجود بیاد نسبت به محفوظ بودن ایده؟؟

      1. سلام ، وقت بخیر

        شما علاوه بر قرارداد همکاری در زمینه طراحی اپلیکیشن ، باید قرارداد عدم افشاء اطلاعات هم منعقد کنید تا از این مورد هم اطمینان حاصل کنید .
        در واقع شما تنها یک گام مفید برداشتید و این به این معنا نیست که ایده شما محفوظ می مونه .

    سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036