لطفا امتیاز دهید

طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب

به وسیله ی طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب مسافرین خیلی سریع و ساده بدون در نظر گرفتن مکان آنها یعنی بدون توجه به اینکه آنها در خانه، محل کار یا حتی خیابان هستند، می توانند نزدیکترین تاکسی هایی که آماده رساندن آنها هستند را روی برنامه ی خود مشاهده نموده و راننده ای که مناسب ترین قیمت را پیشنهاد نموده است ، انتخاب کرده و آن را رزرو نمایند و در نتیجه استفاده و اجرای این برنامه ی کاربردی توسط رانندگان و شهروندان برای آنها صرفه جویی اقتصادی را به همراه خواهد داشت .

این برنامه شما را از کیفیت و نوع خودرو و اطلاعات راننده  آگاه می سازد. در این اپلیکیشن می توانید هزینه تاکسی را اینترنتی نیز پرداخت  نمایید . این هزینه هم به مسافر و هم به راننده اعلام می شود و در عین حال می توانید سایر خودروهای هم مسیر را نیز مشاهده نمایید.  این نرم افزار می تواند در کاهش حجم ترافیک نیز موثر واقع شود و دسترسی به تاکسی نیز راحت تر می شود .

از جمله اپلیکیشن های طراحی شده در زمینه یافتن تاکسی می توان به اپلیکیشن هایی مانند اسنپ (snapp) ، تپ سی (tap30) ، راید (ride) و دیگر سایت ها و اپلیکیشن های مربوط به آن که وظیفه ی عمده ی آنها در اختیاز قرار دادن خدمات تاکسی رانی درون شهری و برقراری ارتباط میان رانندگان و مسافرین می باشد . اخیرا در کشورمان نیز طراحی ، اجرا و پیاده سازی اپلیکیشن اسنپ و تپ سی انجام پذیرفته است و به صورت گسترده ای از آن استقبال به عمل آمده است .

این اپلیکیشن ها (اسنپ و تپ۳۰) ارائه دهنده ی خدماتی به کاربران است که موجب شده است مردم آنها را به آژانسها و حتی تاکسی بیسیم ترجیح دهند . خدماتی که توسط این اپلیکیشن ها ارائه می شود را می توانید در ادامه مشاهده نمایید:

طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب

طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب

ویژگی های طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب

۱ – دسترسی آسان و فوری: با به کار بردن این اپلیکیشن ها بسیار سریع و ساده خواهید توانست تاکسی مورد نظر خود را در اختیار گرفته و به هر مسیری که خواستید با آن بروید . در پیاده سازی و طراحی اپلیکیشن های اسنپ و تپ سی پروسه به گونه ای است که مسافرین خیلی سریع و ساده بدون در نظر گرفتن مکان آنها یعنی بدون توجه به اینکه آنها در خانه، محل کار یا حتی خیابان هستند، می توانند نزدیکترین تاکسی هایی که آماده رساندن آنها هستند را روی برنامه ی خود مشاهده نموده و آن را رزرو نمایند .

۲ – صرفه جویی اقتصادی: در طراحی و پیاده سازی این نرم افزارهای کاربردی، به وسیله ی الگوریتم های پیچیده مبتنی بر محاسبه  سعی شده است که مسافران حداقل هزینه را بپردازند . رانندگان بیشترین سرویس را در روز رفته و بالاترین درامد را داشته باشند ، اما ناگفته نماند که متخصصین امر ایرادهایی نیز به این نرم افزار گرفته اند که با بررسی نقاط ضعف و نیاز های مردم می توان اپلیکیشنی کارآمد تر از آن ساخت . (تیم وب افرا با نمونه کار طراحی اپلیکیشن های متنوع ، مانند طراحی اپلیکیشن اختصاصی ، فروشگاهی ، اندروید و ios تجربه و تخصص بالایی در زمنیه طراحی وب و اپلیکیشن دارد ، کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا ایده طراحی اپلیکیشن تان به بهترین نحو اجرا شود .)

۳ – کیفیت: برای اینکه عضویت رانندگان در اپلیکیشن های اسنپ و تپ سی پذیرفته شود بایستی مراحل دشواری را بگذرانند . بنابراین کیفیت خودرو، طرز برخورد با مسافر، نظافت و پاکیزگی و دیگر موارد مربوط به رانندگان بایستی همیشه تحت کنترل ناظرین این اپلیکیشن ها واقع شود و این موضوعات در کیفیت خدمت رسانی این سرویس ها تاثیر به مراتب بالایی خواهد داشت.

۴ – پرداخت آنلاین: در طراحی این نرم افزارها در صورتی که پول نقد به همراهتان نداشتید نیز می توانید به صورت اینترنتی پرداخت خود را انجام دهید و امکانات این موضوع در اپلیکیشن فراهم شده است . به عنوان مثال تپ سی نخستین اپلیکیشنی بود که خدمات کیف پول اینترنتی و شارژ اینترنتی در آن لحاظ شده است .

۵ – تخمین هزینه سفر: از جمله چالشها آزانسها و سایر خدمت رسانها عدم توازن در قیمت سفر می باشد ، اما مسافرین در طراحی سایت و پیاده سازی و ساخت اپلیکیشن های تاکسی یاب پیش از رزرو خودرو قیمت سفر خود را خواهند دانست و این قیمت به رانندگان خودروها هم اعلام می شود .

طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب

طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب

۶ – نمایش زنده خودرو ها در نقشه: از جمله دیگر امکانات جالب توجه در طراحی و ساخت اپلیکیشن های تاکسی یاب، نمایش آنلاین خودرو ها روی نقشه می باشد که در اسنپ لحاظ شده است . مسافران در زمان رزرو تاکسی خود خواهند توانست موقعیت مکانی خودرو های پیرامونی را به حالتی گرافیکی و زیبا مشاهده نموده و از چند و چون کار آگاه شوند . بعد از اینکه سوار ماشین مد نظر خود شدید نیز سیستم به صورت اتومات موقعیت ماشین را نشان داده و مقصد تان را روی نقشه مشخص می نماید .

مطالب مرتبط

امروزه بیش از ده ها هزار اپلیکیشن  روزانه ساخته و روانه مارکت های گوشی می شوند.اما در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که چه مدت طول می کشد تا کاربر یک برنامه را در گوشی خود نگه

امروزه  نرم افزار ها و پلتفرم های زیادی در زمینه طراحی اپلیکیشن وجود دارد که می توان با آن ها اپلیکیشن های متفاوتی را ساخت. اما در این مطلب قصد داریم بهترین پلتفرم های موجود در بازار برای طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios نحوه طراحی اپلیکیشن برای اندروید و ios طراحی اپلیکیشن موبایل می‌تواند دشوار باشد ، رابط کاربری و تجربیات کاربران در دو سیستم عامل تلفن همراه ios اپل و اندروید گوگل […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036