لطفا امتیاز دهید

طراحی اپلیکیشن تلفن همراه

با توجه به رشد روز افزون استفاده از موبایل و بالا رفتن تعداد کاربران گوشی همراه هوشمند و تبلت ها عبارت اپلیکیشن و یا اپ نیز رواج گسترده ای یافته است. طبق آمار بدست آمده از هر دو نفر ایرانی ، یکی دارای گوشی هوشمند است. با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله طراحی اپلیکیشن و  به خصوص طراحی اپلیکیشن تلفن همراه که به وسیله ی آن کاربران می توانند به محصولات و خدمات شما دسترسی یابند را توضیح بدهیم.

اپلیکیشن تلفن همراه چه امکانات و قابلیت هایی باید داشته باشد؟

  • امکان نصب و استفاده بدون اینترنت و با استفاده از اینترنت را داشته باشد. ( آنلاین و آفلاین بودن)
  • محیط کاربری زیبا با توانایی برقراری ارتباط با کاربران
  • درگاه پرداخت آنلاین و آفلاین برای خرید و فروش کالا ها و محصولات
  • توانایی قرار دادن اطلاعیه های گوناگون در نرم افزار.
  • امکان اختصاص بخشی از نرم افزار به گالری کالاها.
  • امکان استفاده از صدا، متن ، تصاویر برای  انتقال مفاهیم نرم افزار به کاربر.

و خیلی دیگر از قابلیت هایی که میتوانید برای طراحی اپلیکیشن استفاده کنید. مطالب ذکر شده در بالا اندکی از امکانات طراحی اپلیکیشن است.

اکنون به این مسئله میرسیم که طراحی اپلیکیشن تلفن همراه چگونه باید باشد؟

طراحی اپلیکیشن موبایل به دلیل کاربرد استفاده ی بالای تلفن همراه توسط کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به صورتی کاربر پسند و کاربرد بالا طراحی شود. همچنین محیط اپلیکیشن باید ساده و در عین حال زیبا و از نظر سرعت بالا باشد.

طراحی اپلیکیشن تلفن همراه

طراحی اپلیکیشن تلفن همراه

مراحل طراحی اپلیکیشن موبایل :

در وهله ی اول برای طراحی اپلیکیشن ایده ی مورد نظر باید بررسی شود و هدف ساخت اپلیکیشن تلفن همراه و منابع مورد نیاز برای ساخت آن بررسی شوند. سپس بین هدف و منابع تناسب برقرار گردد و مشخص شود چه کاربرانی از اپلیکیشن مورد نظر استفاده می کنند.

در مرحله ی دوم  نقشه ی طراحی اپ و نحوه ی تعامل با کاربر مشخص شود و رابط کاربری طراحی گردد. سپس طرح مورد نظر نهایی شود.

مرحله ی سوم رمان پیاده سازی و توسعه ی اپلیکیشن می باشد. به این صورت که با فراهم آوردن منابع مورد نیاز و ایجاد بستر لازم ، توسعه ی نرم افزار آغاز شود و سپس نسخه ی آزمایشی اپلیکیشن تحویل شده و نظرات مشتری دریافت شود.

در مرحله ی چهارم اپلیکیشن از لحاظ عملکرد آزموده می شود و نسخه ی نهایی مورد تست قرار می گیرد و به مشتری تحویل می گردد. همچنین بستر لازم برای انتشار اپلیکیشن با همراهی مشتری فراهم می شود.

مرحله ی نهایی مختص پشتیبانی اپلیکیشن و رفع ایرادات محتمل بر اپلیکیشن پس از انتشار است. همچنین با توجه به بازخورد و نیاز کاربران تغییرات مناسب پس از انتشار داده می شود.

پیشنهاد ما این است که طراحی اپلیکیشن را به سایت معتبر با نمونه کار مناسب بسپارید تا نرم افزار دلخواه و مناسبی را برای شما تولید کند. سایت وب افرا در زمینه ی ساخت و طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی تجربه و امتیازات بالایی دارد که می توانید با ارتباط با کارشناسان وب افرا اطلاعات کافی بدست آورید و سپس نسبت به ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن اقدام نمایید.

تعرفه طراحی اپلیکیشن

اگر تصمیم به ساخت اپلیکیشن گرفته اید ، باید هزینه هایی را در رابطه با ساخت آن بپردازید که عبارتند از:

تکنولوژی که در ساخت اپلیکیشن استفاده می شود ، کیفیت اپلیکیشن تولید شده، طراحی ساخت بر روی هزینه ی ساخت یک اپلیکیشن تاثیرگذار هستند. طراحی اپلیکیشن نیتیو از اپلیکیشن هیبربد هزینه ی بیشتری دارد و به علت امنیت و کارایی و ارتقاپذیری نیتیو اولویت با ساخت این نوع است.

طراحی اپلیکیشن تلفن همراه

طراحی اپلیکیشن تلفن همراه

طراحی اپلیکیشن اندروید از اپلیکیشن های آیفون و آیپد آی او اس ارزان تر است. زیرا اپلیکیشن های نوع دوم دارای ابزار های هزینه بر و با محدودیت بیشتر هستند.

عوامل زیر بر بالا رفتن قیمت طراحی اپلیکیشن تاثیر دارند:

  1. داشتن ظاهر پیشرفته با دیزاین حرفه ای
  2. بالا بودن امنیت اپلیکیشن
  3. بالا بودن امنیت و کارایی پنل مدیریت
  4. قابلیت بروزرسانی و افزایش امکانات اپلیکیشن
  5. تست نرم افزار در شرایط مناسب

 

مطالب مرتبط

طراحی اپلیکیشن پیک موتوری در حال حاضر اپلیکیشن ها به صورت گسترده در سطح شهرها و کشورها به کار می روند و دارای تنوع زیادی می باشند .سیستم حمل بار و پیک موتوری توسط اپلیکیشنی […]

طراحی سایت و اپلیکیشن دنیای طراحی وب و نرم افزارهای تحت وب با به وجود آمدن دستگاه ها و فن آوری های همراه (تلفن های هوشمند و …)  تغییر فراوانی نموده است . طراحان سایت […]

یکی از مهم ترین و ضروری ترین اعمالی که امروزه کمتر به آن توجه می شود، ورزش است که تأثیر زیادی در سلامتی بدن دارد. جامعه ی امروزی در شرایطی زندگی می کنند که وقت […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036