لطفا امتیاز دهید

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا

ما در عصر تکنولوژی های مدرن زندگی می کنیم و برنامه های کاربردی در همه حوزه های زندگی انسان نفوذ کرده اند که کار را  راحت تر و راحت تر می  کنند . طراحی اپلیکیشن سفارش غذا ، غیر معمول و استثنایی نیست، مردم زمان زیادی را برای صرف غذا می گذارند که ساخت اپلیکیشن سفارش غذا این فرایند را به حداقل می رساند تا مشتری فرصتی برای انجام دیگر فعالیت های مهم داشته باشد.

شما رستوران، کافی شاپ و فست فود خود را دارید، اما احساس می کنید می توانید بیشتر به جذب مشتری بپردازید – پس زمان آن است که افق های کسب و کار خود را گسترش دهید. در این مقاله سعی خواهیم کرد به دلایلی که نیاز است یک اپلیکیشن سفارش غذا برای رستوران تهیه کنیم و نکات کلی  را که به طراحی بهترین اپلیکیشن سفارش غذا کمک می کنند را توضیح دهیم.

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا

چرا یک رستوران باید اپلیکیشن سفارش غذا داشته باشد؟

اپلیکیشن سفارش غذا در تلفن همراه کمک ایده آلی در پیدا کردن مشتریان جدید و افزایش سفارشات می کند . تصور کنید که شما می توانید هشتاد مشتری در رستوران داشته باشید، اما ۳۰۰ سفارش یا حتی بیشتر به وسیله ی اپلیکیشن سفارش غذا ثبت کنید.

بنابراین اپلیکیشن سفارش غذا در موبایل مانند یک کارمند جدید که ۲۴ ساعته کار می کند ، عمل می نماید و هر روز مشتریان جدیدی را به ارمغان می آورد و هرگز شغل خودش را ترک نمی کند. آیا این عالی نیست؟ این از دلایلی است که رستوران داران و تازه کارها در حال حاضر به دنبال ایجاد امکانات برای  طراحی یک اپلیکیشن تلفن همراه برای سفارش غذای رستوران می باشند که قادر است کسب و کارشان را توسعه دهد.

مشتریان اپلیکیشن سفارش غذا چه کسانی هسند؟

اجازه دهید ما با ایده کلی این نوع برنامه ها و این نوع طراحی اپلیکیشن ها در مورد مشتریان خود شروع کنیم. مخاطبان مورد علاقه اپلیکیشن های سفارش غذا ؛ دانشجویان ، کارکنان و کارآفرینان هستند. شیوه زندگی آنها مستلزم به سرعت  است و زمان را صرف چیزهایی می کنند که بسیار مهم تر از پخت و پز و گذارندن وقت در راه رستوران است. این دلیل آن است که سفارش غذا نیز باید بر طبق تکنولوژی پیش برود.

اگر فردی زمان کافی برای رفتن به رستوران را نداشته باشد و بخواهد چیزی را که دوست دارد بخورد ، باید راه حلی پیش رویش قرار داشته باشد تا بتواند به طور کامل دسترسی به پیشنهادات رستوران مورد علاقه اش داشته باشد. اپلیکیشن سفارش غذا از جمله این راه حل هاست.

یکی دیگر از چیزهایی که باید در هنگام تهیه یک برنامه سفارش غذا در ذهن داشته باشید انگیزه افراد است. و آن تنبلی و گرسنگی است. بنابراین هنگامی که مشتری یک برنامه را باز می کند، می خواهد یک راهنمای غذایی ساده با دکمه های اصلی و طراحی مدرن را ببیند.

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا

 آیا برنامه غذایی سفارش غذا باید برای کاربر راحت باشد؟

در اینجا ویژگی های کلیدی اپلیکیشن سفارش غذا برای رستوران را که باید به مشتریان ارائه شود، بیان می کنیم.

صفحه منو -وعده های غذایی پیشنهادی به کاربران ، تصاویری از غذا و ظروف مورد نظر یا فقط عناوینی و توضیحات می توانند در این قسمت قرار بگیرند. گزینه ای که در رابطه با رستورانتان دوست دارید را در اولویت قرار بدهید.

مواد سازنده غذا – به مشتریان خود فرصتی برای انتخاب مواد مناسب و دلخواهشان در هنگام سفارش غذا بدهید.  چرا مهم است که این ویژگی را در اپلیکیشن سفارش غذای شما باشد ؟ در وهله اول نیازهای مشتریان خود را برآورده می کنید. هر کسی که پیتزا قارچ را دوست دارد، آن را  تهیه میکند و مصرف می کند.با استفاده از این ویژگی، به نظر مشتری هایتان احترام می گذارید و مطمئنا سود خواهید برد.

سفارش سریع – لیستی از غذاهایی که زمان آماده سازی آنها زیاد نیست. ( برای افراد بسیار گرسنه و یا پر مشغله.)

صفحه منوی سالم – سبک زندگی سالم در اولویت قرار گرفته است، پس برای بازدیدکنندگان خود برای خوردن غذای سالم امکان انتخاب بدهید.آیکون «منو سالم»  حاوی وعده های غذایی است که توسط متخصصین تغذیه توصیه می شود.

صفحه منوی گیاهی – گامی برای جلب رضایت گیاهخوارن و تضمین موفقیت شماست.

برای ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن سفارش غذا می توانید روی لینک مورد نظر کلیک کنید و پس از ثبت اطلاعات ، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت. در مقالات قبلی سایت وب افرا در مورد طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نکاتی را بیان کردیم که برای مطالعه می توانید روی لینک کلیک کنید.

مطالب مرتبط

طراحی اپلیکیشن ios سایت وب افرا در زمینه طراحی اپلیکیشن های موبایل مانند طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی اپلیکیشن اندروید و آی او اس دارای تخصص و نمونه های کاری است. […]

امروزه دنیای تکنولوژی روز به روز در حال توسعه است و اینترنت و گوشی های موبایل هوشمند، در دسترس اکثر افراد جامعه می باشد. به همین دلیل همه ی صنایع و کسب و کارها باید […]

ساخت و طراحی اپلیکیشن موبایل یکی از موارد پرطرفدار و مهم برای افراد و کسب‌وکارها است. به طور عمده تلفن‌های هوشمند به دو دسته Android (اندروید) و IOS (آی‌آو‌اس) تقسیم می‌شوند. برای طراحی و ساخت […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036