لطفا امتیاز دهید

امروزه دستگاه های هوشمند مثل گوشی های هوشمند و تبلت ها و . . . در بین مردم فراگیر شده اند و اکثر مردم دارای یکی از این دستگاه های هوشمند هستند که اکثر کارهای اینترنتی خود را با این دستگاه های هوشمند و موبایل ها انجام می دهند. طراحی یک اپلیکیشن موبایل، یکی از نکات مهم برای بهره بردن از این فرصت طلایی است. با طراحی یک اپلیکیشن موبایل می توان همیشه و در تمام طول شبانه روز، به همراه تک تک مشتریان بود. به نوعی می توان گفت، این یک نکته ی بسیار مهم در تجارت نوین است. افراد بسیار زیادی هستند که علاوه بر این که تجربه ی حضور در بازار های اینترنتی را داشته اند، برای این که بتوانند بازدید کننده ی بیشتری را جذب کنند، به دنبال حضور در بازار های نوین هستند.

طراحی اپلیکیشن موبایل در شهر اصفهان

اصفهان سومین شهر بزرگ کشور است که در آن مدیران شرکت های زیادی به طراحی اپلیکیشن های موبایل، برای توسعه روند کسب وکار خود و ارائه ی خدمات بهتر به مشتریان خود، روی آورده اند. لذا روزانه طراحی اپلیکیشن های زیادی در این شهر با موضوعات مختلف صورت می گیرد که دارای امکانات و قابلیت های بسیار زیادی است.

محبوبیت طراحی اپلیکیشن

همانطور که گفتیم، امروزه بسیاری از مردم کار های اینترنتی خود را با استفاده از موبایل ها و تبلت ها انجام می دهند و حتی از لبتاب و کامپیوتر هم استفاده ی این دستگاه ها بالاتر است. این اپلیکیشن های موبایل، در انجام کارهای روزمره ی مردم، کمک بسیاری می کنند و در نتیجه از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردارند. شرکت های مختلف باید از این فرصت طلایی، نهایت استفاده را ببرند و با طراحی یک اپلیکیشن موبایل برای ارائه سرویس ها و خدمات خود به مشتریان، از این فرصت استفاده کنند.

طراحی سایت یا اپلیکیشن

تحقیقات متعددی نشان می دهد که امروزه بیش از ۸۰ درصد مردم، اکثر افعال اینترنتی خود را با استفاده از نرم افزار ها انجام می دهند. در نتیجه، در حال حاضر دیگر تنها داشتن یک سایت، برای شرکت های مختلف کافی نیست و باید یک اپلیکیشن، برای ارائه بهتر خدمات خود به مشتریان داشته باشند. از سوی دیگر، پیدا کردن سایت، در بین هزاران صفحات مختلف در اینترنت، بسیار دشوار تر از پیدا کردن اپلیکیشن است. علاوه بر همه ی این موارد، کیفیت اپلیکیشن های موبایل بسیار بالاتر از سایت هاست زیرا این اپلیکیشن ها به صورت اختصاصی طراحی می شوند و تجربه ی کاربری در آن ها بسیار بهتر است.

طراحی اپلیکیشن موبایل در شهر اصفهان

طراحی اپلیکیشن موبایل در گیلان

طراحی اپلیکیشن موبایل در شهر گیلان، با قابلیت خاص و منحصر به فردی انجام می گیرد. توسعه ی اپلیکیشن های موبایل، متخصصان طراحی اپلیکیشن موبایل در شهر گیلان را مجاب کرده است که تخصص خود را در این زمینه بالا ببرند و به طراحی اپلیکیشن موبایل، با قابلیت های اختصاصی بپردازند. شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل وب افرا در شهر گیلان، اپلیکیشن های موبایل را با قابلیت های منحصر به فرد و هم چنین با قیمت بسیار مناسب، طراحی می کند.

اصطلاح اپلیکیشن موبایل

اصطلاح ” اپلیکیشن موبایل ”  یا همان ” اپ “، اصطلاحی است که امروزه به اکثر بازی ها و برنامه های تلفن های همراه گفته می شوند. به عنوان مثال، اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی ( که یکی از بزرگ ترین و مهم ترین سازمان ها در حوزه ی طراحی اپلیکیشن هم همین شبکه های اجتماعی هستند )

مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن موبایل، مزایای زیادی را به همراه دارد که عبارتند از :

طراحی اپلیکیشن موبایل موجب ارتباط دو سویه و قوی با مشتری، بهتر دیده شدن از رقبا و پیشی گرفتن از آن ها، ارائه خدمات از راه های جدید و آسان به مشتری و حضور همیشگی در فضای خصوصی مشتریان می شود. علاوه بر این، کیفیت کاربری اپلیکیشن ها نسبت به موبایل سایت ها بی همتاست و هم چنین راه های ارتباطی با مشتریان با استفاده از اپلیکیشن های موبایل ارتقا می یابد.

طراحی اپلیکیشن موبایل در کرج

امروزه در زمینه ی طراحی اپلیکیشن موبایل، متخصصان زیادی در شهر کرج، مشغول به خدمت رسانی به آن دسته از افرادی هستند که به دنبال طراحی اپلیکیشن موبایل هستند. شرکت های طراحی اپلیکشن های موبایل در شهر کرج، اپلیکیشن های منحصر به فردی را با امکانات و قابلیت های اختصاصی، طراحی می کنند که می تواند در دنیای اینترنت با دیگر رقبا به رقابت بپردازد. اپلیکیشن های موبایل امروزه با توجه به کاربرد فراوان تلفن های هوشمند، بسیار پر کاربرد و محبوب هستند. شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل وب افرا در شهر کرج، اپلیکیشن های کاربردی فراوانی را تا به امروز طراحی کرده اند که بنا به سفارشات مختلف از سوی مشتریان، دارای امکانات مختلفی بوده است.

انواع اپلیکیشن های موبایل

طراحی اپلیکیشن های موبایل به گونه ایست که شبیه به برنامه های کامپیوتر ایجاد شده اند اما در طراحی این نوع اپلیکیشن ها، از زبان برنامه نویسی و فریم ورک های مختلفی استفاده می شود.

سه نوع کلی از اپلیکیشن های موبایل وجود دارند که به صورت زیر هستند :

۱ – اپلیکیشن های محلی. ۲ – اپلیکیشن های HTML5 . 3 – اپلیکیشن های ترکیبی ( که ترکیبی از دو نوع قبلی هستند ).

– هم چنین طراحی اپلیکیشن های موبایل را به دسته های مختلفی هم چون : طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش، طراحی اپلیکیشن برای معرفی شرکت ها، طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن بازی، طراحی اپلیکیشن بانک اطلاعاتی، طراحی اپلیکیشن بنا بر سفارش مشتری و . . . تقسیم بندی می کنند.

طراحی اپلیکیشن موبایل در شهر اصفهان

چه نوع اپلیکیشنی برای شما مناسب تر است ؟

اما سوالی که برای شما مشتریان عزیز پیش می آید، این است که چه نوع اپلیکیشنی برای شما مناسب تر است ؟ که در این بخش قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم . . .

قبل از پاسخ به این سوال، ابتدا باید شما هدف کلی خود را از طراحی اپلیکیشن، مشخص کنید؛ آیا به دنبال طراحی بازی هستید یا برنامه ی آموزشی و یا به دنبال طراحی یک ابزار ؟ بعد از این که هدف خود را از طراحی اپلیکیشن مشخص کردید، به راحتی می توانید دست به انتخاب نوع اپلیکیشن بزنید.

اما برخی از سوالات هستند که پاسخ دادن به آن ها قبل از طراحی اپلیکیشن، الزامی است. این سوالات عبارتند از :

۱ – سوال اول : تعریف شما از موفقیت در طراحی اپلیکیشن چیست ؟ آیا شما به دنبال حداکثر تعداد کاربران هستید و این تعریف شما از موفقیت است یا این که میزان پول پرداختی، موفقیت شما را مشخص می کند ؟ پاسخ این سوال، تعریف واقع گرایانه از هدف شما است.

۲ – سوال دوم : چه مقدار پول قصد دارید هزینه ی طراحی اپلیکیشن کنید ؟ به عبارت دیگر، بودجه ی شما چقدر است ؟ طراحی اپلیکیشن ها، بسته به نوع و کارایی آن ها، هزینه های مختلفی دارند. لذا باید قبل از طراحی، یک بررسی دقیق از بودجه ای که قصد دارید صرف ساخت اپلیکیشن موبایل کنید، داشته باشید.

۳ – سوال سوم : بازار هدف شما چگونه است ؟ پاسخ به این سوال هنگامی موثر است که شما بخواهید پلت فرمی که اپلیکیشن قرار است در آن طراحی شود را تعیین کنید. انتخاب پلت فرم مناسب، فرصت و موقعیت های بیشتری را برای شما فراهم می کند.

۴ – سوال چهارم : اپلیکیشن شما چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟ در پاسخ به این سوال، باید خلاقیت خود را به کار بسته و ویژگی های خاص و منحصر به فردی را برای اپلیکیشن خود مشخص کنید. طراحی خلاقانه و منحصر به فرد اپلیکیشن، موجب تشویق کاربران به استفاده ی بیشتر از آن می شود. هم چنین اپلیکیشن موبایل باید دارای واسط کاربری خوبی باشد.

۵ – سوال پنجم : بعد از انتشار اپلیکیشن موبایل، چه کاری انجام می دهید ؟ به عبارت دیگر، سوال اخری که باید به آن پاسخ دهید، این است که برنامه ی شما برای بازاریابی و تبلیغات اپلیکیشن موبایلتان چیست ؟ که در این زمینه باید حتما برنامه ریزی ها و پیش بینی های لازم را برای بازار یابی و تبلیغات، داشته باشید.

مطالب مرتبط

بررسی اشتباهات شرکت های طراحی وب سایت و ارائه روش هایی برای جلوگیری از این اشتباهات

یکی از موارد مهم و ضروری برای یک مهد کودک، طراحی وب سایت است. چرا که وجود وب سایت خیلی از مشکلاتی که قبل از آمدن اینترنت به زندگی ما ممکن بود والدین کودکان و […]

هنگامی که شما برای اولین بار طراحی وب را شروع می کنید، سرعت وب سایت به نظر می رسد مشکل شخص دیگری است. حداقل من زمانی که یک تازه وارد در دنیای طراحی وب سایت […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. همایون هوشیار گفت:

    سلام ، روز بخیر

    ممنون بابت مقاله ی خوبتون
    یه سوال در مورد طراحی اپلیکیشن داشتم :

    آیا تفاوتی بین شرکت های طراحی اپلیکیشن که در تهران کار میکنن با شرکتهایی که در شهرستان کار میکنن وجود داره ؟
    مثلا از نظر کیفیت ، قیمت تمام شده ساخت اپلیکیشن و … ؟

    1. با سلام و احترام .

      عمدتا تفاوتی نباید در کیفیت وجود داشته باشه و کیفیت اپلیکیشن بستگی به مهارت ، توانایی و میزان وقتی که روی ساخت اپلیکیشن صرف میشه ، داره .
      در مورد قیمت حق با شماست و شرکتهایی که پروژه های طراحی و ساخت اپلیکیشن رو در شهرستانها انجام میدن ، به مراتب هزینه کمتری از شرکتهای درون تهران دریافت میکنن به همین خاطر تیم وب افرا برای کاهش هزینه های نیروی انسانی و همچنین کاهش هزینه های سخت افزاری مانند دفتر کار و … ، شعبه دوم خود را در شمال کشور راه اندازی کرده است .

  2. ramin akbari گفت:

    salam .

    mage tarahi application dar isfahan ham anjam midid ?
    man developer android va ios hastam , emkanesh hast dar team shoma kar konam ?

    1. با سلام و احترام .

      بله ، تیم وب افرا در حال گسترش و جذب نیروی فعال در سرار کشورِ و این اتفاق خوب اینبار در شهر اصفهان رخ داده و ما به زودی شعبه ی اصفهان رو معرفی میکنیم .

      باعث افتخاره که توسعه دهنده های خوبی رو در وب افرا دور هم جمع کردیم و شما هم میتونید در خانواده وب افرا حضور داشته باشید .
      در صورت تمایل ،‌رزومه ی خودتون رو از طریق فرم درخواست ارسال کنید تا با شما تماس بگیریم .

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036