لطفا امتیاز دهید

موفقیت در بازار دیجیتال بستگی به طراحی یک اپلیکیشن موفق دارد که موثر، کار آمد و مفید و قادر به رقابت با دیگر اپلیکیشن ها باشد. امروزه اکثر افراد در سراسر جهان کارهایی مانند رزرو بلیط، پرداخت قبض، ارسال ایمیل، چت با دوستان، خرید کردن و … را از طریق تلفن همراه خود انجام می دهند، اپلیکیشن های تلفن همراه انجام بسیاری از کارها را برای ما راحت کرده اند. با وجود استفاده زیاد از تلفن همراه در دنیای امروز، شگفت انگیز نیست اگر بگوییم که توسعه اپلیکیشن موبایل یک تجارت پر رونق است؟! بنابر این انتخاب یک شرکت طراحی اپلیکیشن حرفه ای و خوب ، یکی از الزامات مهم برای کسب و کار شماست .

معیارهای انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن چیست؟

همه افراد به نوعی روزانه با موبایل و اپلیکیشن های آن در ارتباط هستند، به همین دلیل طراحی اپلیکیشن اهمیت زیادی پیدا کرده است. اما آیا هر کسی توانایی طراحی اپلیکیشن را دارد؟ درست است که افراد زیادی ادعای طراحی اپلیکیشن را دارند اما به این معنا نمی باشد که آنها در کار خود موفق هستند. شرکت های زیادی در زمینه طراحی اپلیکیشن فعالیت دارند، اما فقط شرکت هایی در این زمینه موفق هستند، که تیم متخصص آن از تجربه و سابقه کافی برخوردار باشد. به دلیل اهمیت این موضوع در این مقاله به بررسی معیارهای انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن می پردازیم.

مهم ترین ویژگی های اپلیکیشن موبایل

اپلیکیشن های کاربردی و پرطرفدار برای تلفن همراه ویژگی های متعددی دارد که به چند ویژگی مهم آن که بهترین شرکت ها به آن توجه دارند اشاره می کنیم:

طراحی اپلیکیشن ساده برای کاربران

طراحی اپلیکیشن ساده چیزی است که کاربران به دنبال هستند. اپلیکیشن های که کار با آنها ساده و راحت باشد طرفداران بیشتری بین کاربران دارند. پس بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن باید اپلیکیشنی را طراحی کند که ضمن رفع نیازهای اساسی کاربران طرز کار راحتی داشته باشد و پیچیده و سخت نباشد. اپلیکیشن های ساده علاوه بر داشتن رکورد امنیتی بیشتر باعث صرفه جویی در زمان می شوند

معیارهای انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن پر سرعت برای کاربران

اپلیکیشن های پرسرعت به خاطر صرفه جویی در وقت بین کاربران محبوبیت بیشتری دارند. برنامه های پرسرعت که زمان بارگذاری پایینی دارند به کاربران این امکان را می دهند که از برنامه های بیشتری بتوانند استفاده کنند.

طراحی اپلیکیشن هایی که قابلیت استفاده آفلاین دارند

استفاده از اپلیکیشن های که در حالت آفلاین قابل استفاده هستند، یک ویژگی بسیار مفید می باشد. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که بدون نگرانی از محدودیت داده از اپلیکیشن استفاده بیشتری داشته باشند. این ویژگی برای سفر بسیار مناسب می باشد، مسافران که همیشه به وای فای دسترسی ندارند، در طول سفر خود با خیال راحت می توانند از برنامه مورد نظر خود استفاده کنند.

طراحی یک اپلیکیشن با سیستم فید بک (باز خورد)

سیستم های فید بک همکاری بین کابران و توسعه دهندگان را افزایش می دهند و نشان دهنده این است که نظرات کاربران برای شرکت شما ارزشمند هستند. اجرای این سیستم به راحتی بر روی اپلیکیشن ها با اضافه کردن یک دکمه امکان پذیر است. وجود فید بک در اپلیکیشن به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که اطلاعات را جمع آوری کنند و به طور مداوم یک اپلیکیشن را براساس خواسته های کاربران بهبود بخشند.

معیارهای انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن

معیارهای انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن

داشتن متخصصین حرفه ای و ماهر در زمینه طراحی اپلیکیشن برای اندروید، ios و…

مشاوره و راهنمایی رایگان

عدم ارائه اپلیکیشن های مشتریان خود به دیگر مشتری ها

داشتن ایده های خاص و خلاقانه در طراحی اپلیکیشن

داشتن اطلاعات به روز در زمینه طراحی اپلیکیشن

طراحی دقیق و کارآمد

طراحی اپلیکیشن با قیمت مناسب

طراحی جذاب و کاربردی

طراحی اپلیکیشن با رابط کاربری خوب و کار آمد

ارائه پشتیبانی رایگان و بلند مدت

مسئولیت پذیری و صداقت در انجام کلیه سفارشات

داشتن نمونه کارهای قوی و موفق

توجه به نظرات مشتریان خود در زمینه طراحی اپلیکیشن

امکان تست کلیه اپلیکیشن ها

بررسی تمام برنامه های اپلیکیشن توسط برنامه نویسان حرفه ای

طراحی بهترین گرافیک

طراحی اپلیکیشن منطبق با استانداردهای جهانی

طراحی تمام اپلیکیشن ها آموزشی، آب و هوا، کسب و کار، اخبار، فروشگاهی و …

انتخاب شرکتی که معروف و سرشناس باشد

داشتن مجوز طراحی اپلیکیشن

 

مطالب مرتبط

تیم ما ارائه دهنده طراحی و توسعه وب سایت وردپرسی کامل است که شامل نام تجاری، بهینه سازی موتور جستجو و تمرکز بر روی افزایش بازدید کنندگان است. تیم طراحی ما از تکنولوژی و کدها […]

کاربران در هنگام استفاده از هر نرم افزاری و از جمله وردپرس به مسائلی مهمی برخورد می کنند، به همین دلیل پرسش های مهمی را در این زمینه مطرح می کنند. البته این پرسش و […]

وردپرس یکی از بهترین و قوی‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوای موجود است. این سیستم به طور کامل رایگان است و بعد از نصب به سادگی قابل استفاده می‌باشد. اما کارهایی وجود دارد که بهتر است بعد […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. chista store گفت:

    با سلام ممنون از مقاله مفیدتون
    میشه لطفا بفرمایید هزینه و تعرفه طراحی اپلیکیشن در سایت شما چقدر هست؟

    1. برای اشنایی با تعرفه طراحی اپلیکیشن به برگه تعرفه ها مراجعه کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم رو به شما ارائه کنند.

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036