لطفا امتیاز دهید

شرکت های صنعتی، بنا به استراتژی ها و اهداف مختلف، جهت ارائه ی بهتر خدمات به مشتریان و نیز معرفی همه جانبه محصولات تولیدی به کسانی که آنها را نمی شناسند، نیازمند به طراحی وب سایت صنعتی می باشند تا در نهایت، در عرصه پهناور اینترنت، فروش بیشتری داشته باشند.

مزایای طراحی سایت شرکت های صنعتی

طراحی سایت شرکت های صنعتی و کارخانه ها، موجب می شود تا این گونه شرکت ها از معیار های موفقیت در بازار، از جمله افزایش تعداد مشتریان، بالا رفتن درصد انتخاب کالای تولیدی آنها از میان کالای تولیدی مشابه دیگر شرکت ها، افزایش میزان شهرت و وسعت جغرافیایی توزیع کالا، بهره مند شوند.

شیوه های نوین فروش با طراحی سایت صنعتی

امروزه، تعداد تولید کنندگان محصولات مختلف بسیار زیاد است و محصولات مشابه، برندهای تولید کننده ی زیادی دارند و مثل گذشته نیست که یک محصول، تولید کننده کمی داشته باشد و مردم به راحتی مشتری شوند. در گذشته، مردم در انتخاب یک محصول، در بین تولید کنندگان مختلف، سر گردان نمی شدند و با کمی تبلیغات شفاهی، کالای مورد نظر خود را انتخاب می کردند. اما امروزه با وجود برندهای زیاد تولیدکننده ی محصولات مشابه، امر تبلیغات و بازار یابی، صورت دیگری گرفته است. رقابت در بین این تولید کنندگان بالا رفته و در واقع کار خریداران نیز مشکل تر شده است و انتخاب یک کالای مشابه در بین انبوه برندها، مشکل شده است.

شیوه های بازار یابی در گذشته، از طریق رسانه های مکتوب و صوتی و تصویری، بازاریابی حضوری، بازاریابی مویرگی بودند که برای بالا بردن میزان فروش، از این روش ها استفاده می شد.

بازاریابی های امروزه، با کمک فناورری اطلاعات، از حصار زمان و مکان در آمده و تار و پودهای بازاریابی سنتی را از هم گسسته است.

امروزه بازاریابی اینترنتی با استفاده از طراحی یک سایت صنعتی، موجب حضور همیشگی در بین مشتریان و ارائه آگاهی در مورد محصولات پیشین و معرفی محصولات جدید و … شده است.

طراحی سایت شرکت های صنعتی

اجزای ساختار طراحی سایت صنعتی

سایت های صنعتی، با توجه به زمینه ی فعالیت یک شرکت یا کارخانه، اجزای مختلفی دارند اما از مهم ترین اجزای ساختار یک سایت صنعتی، می توان موارد زیر را نام برد :

۱ – در سایت صنعتی، تاریخچه وجود دارد و کارخانه یا شرکت، به طور کامل معرفی می شود. ۲ – خدمات نیز در سایت صنعتی مفصل شرح داده می شود. ۳ – در سایت های صنعتی، استانداردها و گواهی نامه های کسب شده قرار داده می شود. ۴ – قسمتی در سایت های صنعتی به نام محصولات به همراه تصاویر و مشخصات فنی و ویژگی های آنها وجود دارد. ۵ – در سایت های صنعتی، کالاها طبقه بندی و زیرشاخه بندی شده اند. ۶ – امکان مشاهده محصولات مشابه و مقایسه آن ها در سایت وجود دارد. ۷ – اطلاعات تماس و آدرس شرکت در سایت های صنعتی قرار داده می شود. ۸ – لیست نمایندگی ها و خدمات پس از فروش محصولات نیز در سایت قرار داده می شود. ۹ – قسمتی در سایت به نام مقالات و اخبار مرتبط با فعالیت شرکت وجود دارد. ۱۰ – بخش های مختلف کارخانه از جمله خطوط تولید، در قالب تصاویر و ویدئو، نمایش داده می شود. ۱۱ – در سایت صنعتی، پروژه های در دست اجرا و پروژه ها و محصولات آینده، معرفی می شوند. ۱۲ – در سایت های صنعتی، سیستم باشگاه مشتریان و هواداران و همچنین بخش ارتباط با مشتریان و نظر سنجی از مشتریان وجود دارد. ۱۳ – سرویس پشتیبانی آنلاین به خریداران ارائه می شود..

امکاناتی که در سایت های صنعتی وجود دارند، به دو دسته اصلی و فرعی تقسیم می شوند که امکانات اصلی در همه ی سایت ها صنعتی وجود دارد و امکانات فرعی، امکاناتی هستند که شرکت های مختلف سفارش می دهند و در واقع امکانات سفارشی و شخصی سازی هستند.

طراحی سایت صنعتی و صادرات

کشور ما ایران، از نظر صنعتی، دارای رتبه ۳۵ در جهان است. پتانسیل های مختلف موجود در کشورمان از جمله وجود گروه های صنعتی بزرگ و کوچک، صنایع نفت و گاز، معادن، صنایع غذایی و آشامیدنی، قطعه و مجموعه خودروسازی، صنعت کشاورزی و شیلات، چرم ، صنایع دستی و … همگی دست به دست هم داده اند تا این رتبه کسب شده است.

با داشتن یک سایت صنعتی چند زبانه، می توان به بازارهای جهانی راه یافت، صادرات را رونق داد و از این ظرفیت ها بهره برد. علاوه بر این، با معرفی کالا و محصولات به بازار کشورهای همسایه و اروپایی و ایجاد بستر فروش آنلاین برای آنها، توسط یک پایگاه منسجم در جهان اینترنت،‌ می توان وجهه ی صنعتی کشورمان را در جهان بالا برد و کارخانجات و واحد های تولیدی کشور را توسعه داد.

لذا در جهان امروز، برای وارد شدن به بازار رقابت جهانی و معرفی محصولات خود به دنیا و فروش و درامدزایی بیشتر، نیاز مند به طراحی یک وب سایت صنعتی چند زبانه هستیم.

مزایای داشتن یک وب سایت صنعتی :

تا اینجا برخی از کارایی های یک وب سایت صنعتی را در لابه لای توضیحات بیان کردیم. اما در یک جمع بندی می توان مزایای داشتن یک وب سایت صنعتی را به صورت زیر بیان کرد :

طراحی سایت صنعتی، موجب می شود برند شما، تولیدات شما و خدمات و پشتیبانی ها از محصولات تولید شده معرفی شوند، فروش شما افزایش یابد، نمایندگی ها و خدمات پس از فروش معرفی شود، با مشتریان ارتباط برقرار شود و از نظرات آن ها استفاده شود و برند شما به سایر کشورهای جهان معرفی شود.

طراحی سایت شرکت های صنعتی

مشاغل و زمینه ها

مشاغل و زمینه های زیادی می توانند از یک وب سایت صنعتی استفاده کنند از جمله : طراحی محصول و طراحی دکوراسیون و طراحی خودرو و طراحی محیطی. مهم ترین مشاغلی که مناسب طراحی وب سایت صنعتی می باشند عبارتند از :

مهندسی برق،‌ عمران، مکانیک، معماری، صنایع، مواد، شیمی، نفت و … .

دسته بندی وب سایت های صنعتی

وب سایتهای صنعتی به دسته های مهم زیر تقسیم بندی می شوند:

۱ – وب سایت های مربوط به معرفی و فروش محصولات پتروشیمی

۲ – وب سایت های محصولات آهنی و فولادی

۳ – وب سایت های عرضه محصولات و قطعات خودروهای سبک و سنگین

۴ – وب سایت های مربوط به خدمات قالب بندی

نتیجه گیری

همانطور که در همه سایت ها، بحث سئو اهمیت دارد، در طراحی سایت های صنعتی نیز با استفاده از سئو و ایجاد یک سری کلمات کلیدی مرتبط با محصول و تولید کارخانجات و واحد تولیدی شما باعث می شود که علاوه بر معرفی محصول خود، در جستجوی گوگل نیز در رتبه بالاتری قرار بگیرید.

مطالب مرتبط

امروزه بسیاری از سایت ها از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده میکنند. یکی از آن دسته از سایت هایی که به کمک این سیستم مدیریت محتوا طراحی می شوند سایت های آموزش آنلاین هستند، سایت […]

ویرایشگر فعلی وردپرس در طول این سالها تغییرات زیادی نداشته است و تقریباً بیشتر قسمت های آن یکسان و بدون تغییر باقی مانده است. هم اکنون زمان تغییر وردپرس با حضور ویرایشگر جدید، یعنی گوتنبرگ […]

برآمد باد صبح و بوی نوروز ******* به کام دوستان و بخت پیروز مبارک بادت این سال وهمه سال******* مبارک بادت این روز و همه روز   در رسوم ایرانی ،‌ یکی از زیباترین و […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036