لطفا امتیاز دهید

چرا شرکت های موفق نیاز به وب سایت دارند ؟

حتی اگر مالک کسب و کار کوچک هستید که علاقه مند به رشد نام تجاری اش نیست، باز هم باید یک وب سایت داشته باشید.

این روزها ساخت یک وب سایت کسب و کار و یا فروشگاه تجارت الکترونیک راحت تر از همیشه امکان پذیر است: پول زیادی را صرف نمی کند، شما لازم نیست بدانید که چگونه کد نویسی یا طراحی وب سایت را انجام دهید ، فروشگاه آنلاین به ساعات کاری خاص محدود نمی شود، و داشتن وب سایت یکی از بهترین ابزار ها برای تبلیغات رایگان است .
داشتن یک وب سایت کسب و کار کوچک صرفا برای فروش کالاها و خدمات شما نیست – بلکه برای ارائه چیزی ارزشمند برای مشتریان بالقوه است.
هنوز مطمئن نیستید که چگونه یک طراحی وبسایت به کسب و کارتان کمک می کند؟

در اینجا ده دلیل که هر کسب و کار موفق به یک وب سایت نیاز دارد، نام می بریم :

۱٫ مشتریان شما این انتظار را از شما دارند.

اگر این تنها دلیل در فهرست بود، باز هم برای ساخت وب سایت کافی بود. شش نفر از ده نفر مصرف کنندگان شما انتظار دارند محتوای آنلاین خود را در مورد کسب و کار تان در وب سایت یا وبلاگتان  ارائه دهید و بیش از نیمی با سر زدن به وب سایت برند ، اطلاعات کافی در مورد محصول به دست می آوردند .
اگر شما یک وبسایت کسب و کار ندارید، مشتریان دیجیتال و آنلاین و به روز در دنیای امروز ممکن است به سراغ رقبای شما بروند .

۲٫ داشتن وب سایت ثبات اجتماعی برای کسب و کارتان را فراهم می کند.

نود درصد از مصرف کنندگان ادعا می کنند که با بررسی های آنلاین تصمیم مبنی بر خرید گرفته اند . از آنجایی که خریداران بالقوه در حال حاضر به دنبال شما هستند ، از جمله روش هایی که برای تحت تاثیر قرار دادن مشتری می توانید به کار برید ، توصیف محصول برای مشتری در وب سایتتان است .

۳٫ شما افکار عمومی و داستان ها راجع به محصول و کسب و کارتان را کنترل می کنید.

درست است که شما نمی توانید کنترل کنید که چه چیزهایی در مورد کانال های رسانه ای شما می گویند، اما می توانید با ایجاد یک داستان و روایت از طریق یک وب سایت کسب و کار بر روی افکار عمومی تاثیر بگذارید.

وب سایت شرکت کمک می کند تا صاحبان کسب و کار ، پیام، ماموریت و شخصیت خود را در مقابل مشتریان خود سریع تر از تبلیغات چاپی و یا بروشور نامه ها منتقل کنند . علاوه بر این، شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، باعث می شود که مطالب خود را به راحتی برای بازدیدکنندگان خود ، منتشر کنید .

چرا شرکت های موفق نیاز به وب سایت دارند ؟

چرا شرکت های موفق نیاز به وب سایت دارند ؟

۴٫ فروش بیشتر با هزینه ی کم

هنگامی که شما طراحی سایت با وردپرس را استفاده می کنید، شرکت خود را در رسیدن به هزاران نفر از مشتریان بالقوه با هزینه ای کمتر از ارسال نامه ، بنر ، بروشور و … یاری می کنید .

۵٫ شما نیازی به برنامه نویسی گسترده یا مهارت های فنی ندارید.

پس از طراحی وب سایت و سفارش ثبت طراحی ، تیم طراحی وب افرا وب سایت شرکت شما را آماده خواهد ساخت و از آنجا که وردپرس سیستم آسانی برای مدیریت محتوا دارد شما می توانید به راحتی و با توجه به آموزش های وردپرس سایت وب افرا به مدیریت وب سایت خود بپردازید .

۶٫ رقبای شما همه وب سایت ها برای کسب و کارشان دارند.

مصرف کنندگان به طور معمول برای خرید، تحقیقات و توصیه های وب سایت ها و شبکه های اجتماعی را دنبال می کنند . بنابراین اگر با رقبایتان که در تجارت شما حتما در دهکده جهانی وب فعالیت می کنند ، رقابت نکنید احتمالا ۷۰درصد از مشتریان خود را به سمت رقبا و مارک های دیگر سوق می دهید.

۷٫ هیچ گاه از علامت “بسته است” برای کسب و کارتان استفاده نمی شود .

هیچ کس نمی خواهد در ساعت ۳ صبح کار کند، اما بعضی از مردم دوست دارند بعدا خرید کنند. داشتن یک وب سایت کسب و کار یا فروشگاه آنلاین به این معناست که شما می توانید تمام زمان ها به فروش بپردازید- نه صرفا بین ۹ صبح تا ۹ شب .

فروشگاه آنلاین می تواند به معنای افزایش قابل توجه در فروش باشد ، به ویژه به این دلیل که شما مشتریان بیشتری را بدون محدودیت جغرافیایی پیدا خواهید کرد . ترکیب وب سایت خود با ابزارهای بازاریابی، مانند بازاریابی با ایمیل، به شما در دستیابی به مشتریان جدید کمک می کند و کسب و کارتان را رونق می دهد.

۸٫ کسب کار شما در نتایج جستجوی Google نشان داده می شود.

در نظر بگیرید: ۸۱ درصد از مصرف کنندگان قبل از انجام خرید تحقیق آنلاین انجام می دهند. این بدان معنی است که آنها به گوگل می روند و یک یا چند کلمه کلیدی مانند “بهترین کفش چرمی” را تایپ می کنند. اگر شما برای کسب و کارتان یک وب سایت نداشته باشید، شانس نمایش در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) صفر است. اما اگر شما یک سایت داشته باشید، می توانید آن را برای موتورهای جستجو  بهینه سازی ( شرکت طراحی سایت و بهینه سازی وب افرا به شما کمک خواهد کرد ، کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید .) در نتیجه شانس خود را در افزایش رتبه های بالای نتایج Google و دیده شدن توسط مشتریان بالقوه بیشتری ، مشاهده خواهید کرد .

کلمات کلیدی طولانی ، توضیحات متا و عناوین، فقط برخی از مواردی هستند که می توانید در سایت خود سفارشی کنید تا به بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) کمک کنند.

۹٫ یک مرکز منابع برای کارکنان خود ایجاد می کنید.

علاوه بر کمک به مشتریان، طراحی وب سایت کسب و کار شما نیز می تواند برای کارکنان خودتان مفید باشد.

ایجاد یک صفحه ی آموزش با فیلم های خودآموزی، مواد آموزشی و یا حتی فرم های داخلی برای کمک به کارکنان در یادگیری همه ی چیزهایی که نیاز دارید. ضروری است بنابراین آن را در برنامه های خود بگنجانید .

چرا شرکت های موفق نیاز به وب سایت دارند ؟

چرا شرکت های موفق نیاز به وب سایت دارند ؟

۱۰٫ محصولات و خدمات خود را در وب سایت نمایش خواهید داد .

شما می توانید محصولات خود را نمایش داده و یا خدمات خود را به طور دقیق با تصاویر زیبا ارائه کنید، همچنین شما می توانید آموزش های ویدئویی کوتاه و یا دستورالعمل های PDF را در وب سایت قرار دهید تا مشتریان شما هیچ دلیلی برای رفتن به جای دیگری برای خرید نداشته باشند .

برای ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار خود نیاز به کمک دارید؟

اگر شما یک وب سایت برای کسب و کار خود ایجاد نکرده اید، می توانید با ثبت سفارش طزاحی وب سایت مورد نظر خود ، شروع به کار کنید . وب افرا با پشتیبانی ۲۴ ساعته در خدمت شما است و راهنمایی ها و آموزش های لازم برای رونق کسب و کارتان به وسیله ی ساخت وب سایت را به شما ارائه خواهد کرد .

مطالب مرتبط

در این مقاله قصد داریم به آموزش قسمت دوم از ” آموزش پنل مدیریت وردپرس و تمام نکات مربوط به آن (قسمت اول) ” بپردازیم. در حال حاظر می توان وردپرس را از قوی ترین سیستم های […]

برای موفقیت در هر کاری باید از جدیدترین علوم و فناوری مربوط به آن رشته و کار آگاهی داشت. به همین ترتیب برای طراحی وب سایت موفق باید با جدیدترین روش ها و علوم آشنا […]

توسعه دهندگان وب همیشه به دنبال بهترین ابزار و زبان برنامه نویسی برای استفاده هستند. اما در این مقاله ما قصد داریم شما را با یکی از قدرتمند ترین زبان های برنامه نویسی یعنی پایتون و فریم ورک هایی که

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. farhan گفت:

    طراحی وب سایت فقط واسه شرکت های موفق نیست . الان هر شرکتی که از وب سایت استفاده کنه موفقه چون یک قدم از بقیه جلوتره .

  2. مهاا گفت:

    سلام
    خیلی وقته میخواستم یه سایت فروشگاهی لباس راه بندازم هی دست دست کردم
    الان متوجه شدم اشتباه کردم
    میشه لطف کنین قیمت طراحی سایت رو اعلام کنیند

  3. عادل گفت:

    سلام
    بنظرم الان اگه هر شرکتی بخواد از رقیبش پیشی بگیره باید سایت داشته باشه

  4. سالکی گفت:

    مطالب خوبی بود ولی من فکر می کنم این موفقیت شرکت ها فقط به این عوامل ختم نشه و موارد بیشتری هم میشه نام برد.

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036