لطفا امتیاز دهید

یک سوال ساده، یک وب سایت چیست؟ در توضیح ساده ، وبسایت یک دامنه واحد است که از صفحات وب مختلفی تشکیل شده است. همه ما باید امروزه مزایای یک وب سایت را بدانیم، اما با تعجب باید بگویم بیشتر افراد نمی دانند مزایایی که طراحی وب سایت می تواند برای کسب و کار آنها فراهم کند را نمی دانند و بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها دارای وب سایت و حضور آنلاین نیستند .

وب سایت ها چگونه به معرفی شرکت و کسب و کار من کمک می کنند ؟

اگر کسب و کار دارید و یک وب سایت ندارید، فرصت های عالی برای گسترش کسب و کارتان را از دست می دهید. یک وبسایت میتواند برای انجام بسیاری از استراتژیهای بازاریابی مختلف برای کمک به رشد کسب و کار شما استفاده شود.

به عنوان یک صاحب کسب و کار، شما باید بدانید مشتریان شما کجا هستند. اما اگر مشتریان کسب و کار شما را می شناسند و در مورد آنچه شما ارائه می کنید آگاه هستند ، اما نمی توانند به شما برسند ؛ شما این مشتریان را از دست خواهید داد . این یکی از خطراتی است که شما با نداشتن وب سایت برای کسب و کار خود ایجاد می کنید .

وب سایت ها چگونه به معرفی شرکت من کمک میکنند ؟

وب سایت ها چگونه به معرفی شرکت من کمک میکنند ؟

مزایای دیگر داشتن یک وب سایت شرکتی و تجاری چیست؟

  1. وب سایت های تجاری مقرون به صرفه تر هستند .

شما دقیقا می دانید که وب سایت شما چه مقدار هزینه بر است و یا چقدر  هزینه خواهد داشت . از سوی دیگر در فروشگاه ها هزینه های غیر معمولی رخ می دهد که می تواند به کسب و کار شما آسیب بزند مانند سرقت ، کارکنان اضافی و …

۲٫ قابل دسترس بودن در ساعات مختلف از ویژگی های وب سایت هاست .

وب سایت شما و حساب های رسانه های اجتماعی آن ۲۴ ساعت از هفت روز هفته و در ۳۶۵ روز سال در دسترس هستند . تصور کنید که می خواهید از یک فروشگاه کالایی بخرید. شما تمام تلاش های لازم برای رفتن به فروشگاه را انجام می دهید، اما هنگامی که به آنجا می روید، بسته شده است. شما فقط یک فروشگاه دیگر پیدا خواهید کرد که به راحتی قابل دسترسی است.

از آنجا که وب سایت شما در تمام طول روز کار می کند،مشتریان می توانند به راحتی از کافی شاپ، مبل یا تخت خود استفاده کنند و  به وب سایت و خدمات شما دسترسی داشته باشند.

۳٫ استفاده از  وب سایت در هر مکان راحت است .

رانندگی به دنبال یافتن فروشگاه های مختلف که در دسترس هستند برای خرید، راحت تر است یا نشستن در مبل راحتی در خانه و خرید محصولات ؟ پاسخ کاملا واضح است ،کسب و کارهای هوشمند این واقعیت را درک می کنند و در نتیجه وبسایت خود را برای ساخت محصولات و خدمات گونه ای طراحی می کنند تا مشتریان بالقوه بتوانند برای محصولاتی که می خواهند خرید کنند.

۴٫ اعتبار بخشیدن به کسب و کارتان

با ثبت سفارش ساختن یک وب سایت، به کسب و کارتان فرصت دهید تا به مشتریان بگویید چرا باید به شما اعتماد کنند و توصیفات و حقایق را برای حمایت از این فرصت ها بیان کنید . باور داشته باشید یا نه ؛ اکثر مردم قبل از خرید برای بررسی اعتبار شرکت و کسب و کار ابتدا به اینترنت  مراجعه می کنند و در مورد محصول یا سرویس به جست و جو می پردازند. هنگامی که شما خدمات یا محصول خوب را ارائه می دهید، نظر مثبت گوگل در مورد کسب و کار شما گسترش می یابد.

مردم وقتی به یک تجارت و کسب و کار اعتماد می کنند که با آن کاری انجام دهند . با استفاده از وب سایت ، شما می توانید به طور مداوم در خدمت مصرف کنندگان آنلاین باشید و اعتبار خود را به عنوان صاحب کسب و کار افزایش دهید .

۵٫ فروش بیشتر با طراحی وب سایت

بدون فروش و یا فروش کمتر از چیزی که خرج کرده اید ، کسب و کار شما شکست خورده است ، با داشتن وب سایت آنلاین شما اجازه فروش محصولات یا خدمات خود را ۲۴ ساعته به هر کسی و بدون هیچ محدودیتی خواهید داشت . به طور خلاصه چیزی که در سراسر جهان قابل مشاهده است به این معنی است که شما احتمال بیشتری برای به دست آوردن مشتری بیشتر خواهید داشت. مشتریان و بازدید کنندگان بیشتر ، فروش بیشتری را به وجود می آورند.  و فروش بیشتر موجب شادتر شدن شما و سهامداران شما خواهد شد!

وب سایت ها چگونه به معرفی شرکت من کمک میکنند ؟

وب سایت ها چگونه به معرفی شرکت من کمک میکنند ؟

۶٫ بازار یابی

داشتن یک وب سایت و استراتژی حضور آنلاین، شما را قادر می سازد تا کسب و کار خود را به صورت آنلاین سازماندهی کنید . تعداد زیادی استراتژی های بازاریابی وجود دارد که شما می توانید برای تبلیغ و کسب و کار خود استفاده کنید. تمام راهبردهای بازاریابی آنلاین اثبات شده اند که موثر هستند. به نظر شما کدامیک از موارد بازاریابی آنلاین با کسب و کار شما همخوانی دارد ؟  با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در مورد بهترین بازاریابی برای کسب و کار شما راهنمایی کنیم .

 

 در آخر داشتن وب سایت برای صاحبان کسب و کار ضروری است .

برای هر کسب و کار داشتن یک وب سایت لازم است. از وب سایت های حرفه ای مزایای بیشتری را می توانید به دست آورید نظر خود را در مورد طراحی وب سایت شرکتی به ما بگویید و یا در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید .

همچنین ممکن است بخواهید صفحه خدمات و نمونه کارهای ما را بررسی کنید. تیم طراحی وب افرا به شما کمک خواهد کرد تا یک وب سایت کاربردی و موثر برای کسب و کارتان را طراحی کرده و به تعداد مشتریان بالقوه خود بیفزایید .

مطالب مرتبط

بهینه سازی سایت تمامی موتورهای جست و جوی بزرگ مانند گوگل ، یاهو و بینگ ، وب سایت ها و مطالب منتشر شده در دنیای مجازی را برحسب محبوبیت آنها در بین کاربران و تعداد کلیک های […]

قالب های وردپرس یا همان تم های وردپرس، فایل هایی هستند، که در کنار هم، برای طراحی و زیبا سازی یک سایت وردپرس کار می کنند. قالب های زیادی در وردپرس با ویژگی ها و […]

منظور از سئو یا SEO (Search Engine Optimization) یعنی اینکه صفحات وب سایت را طور طراحی کنیم که مورد تایید موتورهای جست و جو گر باشد و رتبه بالایی را در موتورهای جست و جو […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. فاطمه گفت:

    سلام
    شما میتونید وب سایت هایی رو معرفی کنین که به گسترش کسب و کار کمک کرده؟
    من احساس میکنم در جامعه ی ما هنوز اعتماد به کسب و کار اینترنتی ایجاد نشده

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036