لطفا امتیاز دهید

چگونه محصولاتم را به مشتریان معرفی کنیم ؟

یکی از سوالاتی که ذهن فروشندگان و صاحبان کسب و کار را به خود مشغول می دارد این است که چگونه محصولاتم را به مشتریان معرفی کنیم ؟ آنها این سوال را مطرح می کنند ؛ من یک محصول جدید و شگفت انگیز ایجاد کرده ام، اما هیچ کس در مورد آن نمی دادند . بهترین راه برای آموزش و تحریک کاربران بالقوه چیست؟

چگونه محصولاتم را به مشتریان معرفی کنیم ؟

چگونه محصولاتم را به مشتریان معرفی کنیم ؟

شرکت طراحی سایت وب افرا اغلب با شرکت های بزرگ و مشتریانی کار می کند که محصولات و خدماتی را به دنیا ارائه می دهند که نسبتا جدید هستند. اما این مهم نیست که چقدر یک محصول یا خدمات شما جذاب است – کاربرانی در استفاده از آن گیج خواهند شد و قادر به درک اینکه محصول یا خدمات شما چگونه به آنها کمک می کند نیستند بنابراین به راحتی از آن خواهند گذشت – اولین تصور ضعیف در مورد محصول یا خدمات معمولا یک مانع برای جذب کاربر به سمت محصول شماست که باید با توضیح بصری و آموزش بصری از ایجاد آن جلوگیری شود .

محصولتان را معرفی کنید

برای بسیاری از مشتریان با محصولات و خدمات چند گانه، توصیه می کنیم یک ویدیو معرفی محصول ارائه دهند که توضیح دهد محصول / خدمات آنها چیست، چه کاری انجام می دهد و چگونه زندگی مشتریان شما را بهتر می کند .

برای تولید یک ویدیو معرفی محصول موارد زیر را در نظر بگیرید :

  • مخاطبان خود را بشناسید
  • داستان گویی کلید موفقیت ویدیو است
  • سرمایه گذاری در کیفیت استعداد، صدا و / یا انیمیشن
  • ویدیوی معرفی باید مختصر و مفید باشد
چگونه محصولاتم را به مشتریان معرفی کنیم ؟

چگونه محصولاتم را به مشتریان معرفی کنیم ؟

بعد از معرفی محصول

برخی از محصولات و خدمات به بیش از یک مقدمه برای کاربران نیاز دارند . در مورد خدمات  آموزش های مکمل کلید ماندگاری آن است. آموزش های کتبی شفاف با تصاویر جذاب و ساخت موشن گرافیک ها گزینه ای عالی برای معرفی است ، زیرا کاربران می توانند با سرعت آن را از نظر بگذرانند و همچنین ساخت یک ویدیوی کوتاه برای یادگیری بیشتر بصری مناسب است .

نکاتی برای ایجاد وساخت آموزش های موثر برای معرفی محصول / خدمات

  • آموزش ها را ساده نگه دارید و از اصطلاحات فنی اجتناب کنید .
  • در مرحله ی برنامه ریزی مراقب باشید ؛ طرحی کلی از آنچه آموزش را شامل خواهد شد بسازید .
  • فرقی نمی کند این که آیا شما یک ویدیو به صورت گام به گام ایجاد می کنید و یا نوشتن یک مقاله را در اولویت قرار می دهید، در هر صورت همیشه باید با ارائه یک مقدمه شروع کنید .
  • از افرادی که از خدمات شما استفاده می کنند ، نظرخواهی کنید .

مطالب مرتبط

مورد دیگری که حتی قبل از طراحی وب سایت باید به آن توجه شود ، محبوبیت وب سایت است.  بسیاری از موتورهای جستجوگر معیاری دارند که تعداد دفعات کلیک کاربر روی وب سایت ساخته شده […]

امروزه بسیاری از سایت ها از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده میکنند. یکی از آن دسته از سایت هایی که به کمک این سیستم مدیریت محتوا طراحی می شوند سایت های آموزش آنلاین هستند، سایت […]

امروزه تبلیغات در زندگی افراد، تاثیر فراوانی دارد؛ یکی از روش های تبلیغات، تبلیغات در اینترنت است که با استفاده از سایت ها در دنیای وب انجام می شود. در این مقاله اطلاعاتی را در […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. محمد گفت:

    منظور شما ساخت سایت فروشگاهی برای فروش محصول هست ؟ هزینه طراحی و ساخت سایت فروش محصول چقدره ؟ بهتر نیست به جای سایت اپلیکیشن فروشگاهی رو طراحی کنیم ؟

  2. علیرضا گفت:

    سلام،بنظرتون طراحی سایت فروشگاهی برای ماشین الات سنگین جواب میده
    لطف میکنین هزینه طراحی سایت رو هم بگین

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036