لطفا امتیاز دهید

چگونه محصولاتم را به مشتریان معرفی کنیم ؟

یکی از سوالاتی که ذهن فروشندگان و صاحبان کسب و کار را به خود مشغول می دارد این است که چگونه محصولاتم را به مشتریان معرفی کنیم ؟ آنها این سوال را مطرح می کنند ؛ من یک محصول جدید و شگفت انگیز ایجاد کرده ام، اما هیچ کس در مورد آن نمی دادند . بهترین راه برای آموزش و تحریک کاربران بالقوه چیست؟

چگونه محصولاتم را به مشتریان معرفی کنیم ؟

چگونه محصولاتم را به مشتریان معرفی کنیم ؟

شرکت طراحی سایت وب افرا اغلب با شرکت های بزرگ و مشتریانی کار می کند که محصولات و خدماتی را به دنیا ارائه می دهند که نسبتا جدید هستند. اما این مهم نیست که چقدر یک محصول یا خدمات شما جذاب است – کاربرانی در استفاده از آن گیج خواهند شد و قادر به درک اینکه محصول یا خدمات شما چگونه به آنها کمک می کند نیستند بنابراین به راحتی از آن خواهند گذشت – اولین تصور ضعیف در مورد محصول یا خدمات معمولا یک مانع برای جذب کاربر به سمت محصول شماست که باید با توضیح بصری و آموزش بصری از ایجاد آن جلوگیری شود .

محصولتان را معرفی کنید

برای بسیاری از مشتریان با محصولات و خدمات چند گانه، توصیه می کنیم یک ویدیو معرفی محصول ارائه دهند که توضیح دهد محصول / خدمات آنها چیست، چه کاری انجام می دهد و چگونه زندگی مشتریان شما را بهتر می کند .

برای تولید یک ویدیو معرفی محصول موارد زیر را در نظر بگیرید :

  • مخاطبان خود را بشناسید
  • داستان گویی کلید موفقیت ویدیو است
  • سرمایه گذاری در کیفیت استعداد، صدا و / یا انیمیشن
  • ویدیوی معرفی باید مختصر و مفید باشد
چگونه محصولاتم را به مشتریان معرفی کنیم ؟

چگونه محصولاتم را به مشتریان معرفی کنیم ؟

بعد از معرفی محصول

برخی از محصولات و خدمات به بیش از یک مقدمه برای کاربران نیاز دارند . در مورد خدمات  آموزش های مکمل کلید ماندگاری آن است. آموزش های کتبی شفاف با تصاویر جذاب و ساخت موشن گرافیک ها گزینه ای عالی برای معرفی است ، زیرا کاربران می توانند با سرعت آن را از نظر بگذرانند و همچنین ساخت یک ویدیوی کوتاه برای یادگیری بیشتر بصری مناسب است .

نکاتی برای ایجاد وساخت آموزش های موثر برای معرفی محصول / خدمات

  • آموزش ها را ساده نگه دارید و از اصطلاحات فنی اجتناب کنید .
  • در مرحله ی برنامه ریزی مراقب باشید ؛ طرحی کلی از آنچه آموزش را شامل خواهد شد بسازید .
  • فرقی نمی کند این که آیا شما یک ویدیو به صورت گام به گام ایجاد می کنید و یا نوشتن یک مقاله را در اولویت قرار می دهید، در هر صورت همیشه باید با ارائه یک مقدمه شروع کنید .
  • از افرادی که از خدمات شما استفاده می کنند ، نظرخواهی کنید .

مطالب مرتبط

امروزه کسانی که از تلفن های همراه هوشمند استفاده می کنند، فقط به دنبال لذت بردن از آن ها هستند. با رفتن به ایمیل، گشت و گذار در جوامع مجازی، خواندن کتاب، دیدن فیلم و […]

مورد دیگری که حتی قبل از طراحی وب سایت باید به آن توجه شود ، محبوبیت وب سایت است.  بسیاری از موتورهای جستجوگر معیاری دارند که تعداد دفعات کلیک کاربر روی وب سایت ساخته شده […]

امروزه دنیای اینترنت فراگیر شده است و همه ی صنایع برای پیشرفت خود از آن بهره می برند؛ یکی از آن صنایع، صنعت خودروسازی است. افراد امروزه برای مشاهده ی ویژگی های ماشین ها، همانند […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. محمد گفت:

    منظور شما ساخت سایت فروشگاهی برای فروش محصول هست ؟ هزینه طراحی و ساخت سایت فروش محصول چقدره ؟ بهتر نیست به جای سایت اپلیکیشن فروشگاهی رو طراحی کنیم ؟

  2. علیرضا گفت:

    سلام،بنظرتون طراحی سایت فروشگاهی برای ماشین الات سنگین جواب میده
    لطف میکنین هزینه طراحی سایت رو هم بگین

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036