لطفا امتیاز دهید

مورد دیگری که حتی قبل از طراحی وب سایت باید به آن توجه شود ، محبوبیت وب سایت است.  بسیاری از موتورهای جستجوگر معیاری دارند که تعداد دفعات کلیک کاربر روی وب سایت ساخته شده در صفحه نتایج را بررسی می‌کنند . هر چه سایت دفعات بیشتری در نتایج جستجوی انتخاب شده باشد ، موقعیت بالاتر از دیگران در رتبه بندی کسب خواهد کرد . بنابراین حتی قبل از طراحی وب سایت ، سعی کنید آن را محبوب کنید . با تبلیغات یا خبرنامه یا حتی اعلان های ایمیلی ، سایتتان را به دیگران معرفی کنید و به محض وارد شدن سایت به وب ، این تلاش ها را افزایش دهید.

شما برای محبوب شدن سایت ، آن را برای موتورهای جستجوگر بهینه می‌کنید و از طرفی نحوه رتبه بندی سایت در موتور جستجوگر می تواند میزان محبوبیت آن را مشخص کند. پاسخ به این معما اسان نیست . هیچ فرمول جادویی برای کمک به حل این معادله وجود ندارد ، بلکه به زمان و تلاش های دائمی نیاز هست تا بازدیدکنندگان را به سایتتان بکشاند .

معیارهای دیگری که باید به آنها توجه کنید. علاوه بر ۴ آلمان اصلی که باید روی آنها برنامه‌ریزی کنید ، چند مورد دیگر نیز برای بررسی وجود دارد . به عنوان نمونه ، متن بدنه وبسایت ، توسط خزنده ای که سایت را فهرست می کند ، ارزیابی می‌شود .متن بدنه سایت ، باید شامل کلمات کلیدی کافی برای جلب نظر خزنده ها باشد .

محبوبیت وب سایت و تاثیر آن بر سئو

محبوبیت وب سایت و تاثیر آن بر سئو

تگ های جایگزین نیز برای عکس ها و لینک ها مهم هستند . این تگ ها توضیح کوتاهی در مورد عکس یا گرافیکی که روی سایت درست نمایش داده نمی شود ، هستند . تگ های جایگزین که  تگ Alt خوانده می‌شوند ، توضیحی درباره عکس دارند . بنابراین حتی اگر عکس اصلی ظاهر نشود ، شرحی از آن وجود خواهد داشت . علاوه بر این  تگ Alt محل مناسبی برای قرار دادن کلید واژه های اضافی است .

مفهوم بهینه سازی وب سایت

کل مفهوم بهینه سازی وب سایت  ، یعنی ایجاد سایتی که توسط موتورهای جستجوگر قابل پیمایش باشد . کار راحتی به نظر می‌رسد ، ولی جنبه های زیادی برای بررسی وجود دارد ، و تنها به کلید واژه ها ، لینک هاو یا تگ های html محدود نمی‌شود .

آیا میزبانی سایت مهم است ؟

این سوال در طول طراحی وب سایت چندین بار مطرح می‌شود . آیا محل میزبانی سایت ، مهم است ؟ جواب منفی است . ولی به معنی کم اهمیت بودنش هم نیست .

عناصر میزبانی تاثیری عمده ، روی نحوه رتبه بندی سایت در نتایج جستجو دارند .

یکی از مسائل مهم مربوط به دامنه میزبانی ، محل شرکت میزبان شماست . اگر در آمریکا هستید و دامنه ای  روی سروری در انگلیسی خریده اید، به رتبه بندی تان لطمه خواهد خورد ، زیرا خزنده های موتور جستجوگر از لحاظ جغرافیایی ، مکان سایتتان را مغایر با محلتان خواهد یافت . بسیاری از موتورهای جستجو گر بعضی المان های جغرافیایی را نیز در نتایج اعمال می کنند و این مغایرت می تواند ، در ایجاد یک تاثیر منفی بگذارد.

محبوبیت وب سایت و تاثیر آن بر سئو

محبوبیت وب سایت و تاثیر آن بر سئو

مدت زمانی هم که از ثبت نام سایت تان  گذشته روی رتبه‌بندی تاثیر می‌گذارد . تعدادی از هکرها ، از دامنه‌هایی استفاده می‌کنند که کمتر از یکسال از ثبت نامشان می گذرد ، زیرا معمولاً یک سال کامل از آن استفاده نمی کنند. به همین دلیل برخی موتورهای جستجو گر به این موضوع در معیار هایشان توجه کرده و به دامنه هایی  که مدت بیشتری از ثبت نامشان می‌گذرد ، اولویت بالاتری می دهند . بعلاوه یک ثبت طولانی‌مدت دامنه ، نشان‌دهنده تعهد و مسئولیت پذیری در نگهداری سایت است .

مطالب مرتبط

یکی از موارد مهم برای سایت هایی که به دنبال کسب و کار در دنیای اینترنت هستند، ایجاد سایت چند زبانه است. چند زبانه بودن سایت باعث می شود افراد بیشتری از نقاط مختلف جهان، […]

شرکت طراحی وب سایت و اپلیکیشن وب افرا در نظر دارد برای ردیف‌های شغلی زیر اقدام به جذب نیروی فعال و پویا نموده و گامی دیگر در توسعه فرایندهای تجاری خود بردارد ، از این رو از افراد واجد شرایط

در این مقاله قصد داریم مشخصات برترین شرکت طراحی سایت را بررسی نماییم. وقتی می خواهید یک وب سایت طراحی شده داشته باشید، باید با بهترین نحو عمل کنید. به همین دلیل ما این لیست از […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. دختران امروز گفت:

    سلام
    ممنون از مقاله ی خوبتون
    میخواستم بدونم معمولا سئوی یک سایت فروشگاهی در زمینه ی فروش لباس چقدر زمان بره؟یعنی چقدر طول میکشه سایت فروشگاهی بیاد صفحه یاول؟

    1. سلام
      به کلمات کلیدی مد نظر ومیزان رقابت این کلمات بستگی داره

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036