شرکت وب افرا – طراحی وب سایت | شرکت طراحی سایت | طراحی اپلیکیشن موبایل

تاثیر محبوبیت وب سایت بر سئو

محبوبیت وب سایت و تاثیر آن بر سئو

لطفا امتیاز دهید

مورد دیگری که حتی قبل از طراحی وب سایت باید به آن توجه شود ، محبوبیت وب سایت است.  بسیاری از موتورهای جستجوگر معیاری دارند که تعداد دفعات کلیک کاربر روی وب سایت ساخته شده در صفحه نتایج را بررسی می‌کنند . هر چه سایت دفعات بیشتری در نتایج جستجوی انتخاب شده باشد ، موقعیت بالاتر از دیگران در رتبه بندی کسب خواهد کرد . بنابراین حتی قبل از طراحی وب سایت ، سعی کنید آن را محبوب کنید . با تبلیغات یا خبرنامه یا حتی اعلان های ایمیلی ، سایتتان را به دیگران معرفی کنید و به محض وارد شدن سایت به وب ، این تلاش ها را افزایش دهید.

شما برای محبوب شدن سایت ، آن را برای موتورهای جستجوگر بهینه می‌کنید و از طرفی نحوه رتبه بندی سایت در موتور جستجوگر می تواند میزان محبوبیت آن را مشخص کند. پاسخ به این معما اسان نیست . هیچ فرمول جادویی برای کمک به حل این معادله وجود ندارد ، بلکه به زمان و تلاش های دائمی نیاز هست تا بازدیدکنندگان را به سایتتان بکشاند .

معیارهای دیگری که باید به آنها توجه کنید. علاوه بر ۴ آلمان اصلی که باید روی آنها برنامه‌ریزی کنید ، چند مورد دیگر نیز برای بررسی وجود دارد . به عنوان نمونه ، متن بدنه وبسایت ، توسط خزنده ای که سایت را فهرست می کند ، ارزیابی می‌شود .متن بدنه سایت ، باید شامل کلمات کلیدی کافی برای جلب نظر خزنده ها باشد .

محبوبیت وب سایت و تاثیر آن بر سئو

محبوبیت وب سایت و تاثیر آن بر سئو

تگ های جایگزین نیز برای عکس ها و لینک ها مهم هستند . این تگ ها توضیح کوتاهی در مورد عکس یا گرافیکی که روی سایت درست نمایش داده نمی شود ، هستند . تگ های جایگزین که  تگ Alt خوانده می‌شوند ، توضیحی درباره عکس دارند . بنابراین حتی اگر عکس اصلی ظاهر نشود ، شرحی از آن وجود خواهد داشت . علاوه بر این  تگ Alt محل مناسبی برای قرار دادن کلید واژه های اضافی است .

مفهوم بهینه سازی وب سایت

کل مفهوم بهینه سازی وب سایت  ، یعنی ایجاد سایتی که توسط موتورهای جستجوگر قابل پیمایش باشد . کار راحتی به نظر می‌رسد ، ولی جنبه های زیادی برای بررسی وجود دارد ، و تنها به کلید واژه ها ، لینک هاو یا تگ های html محدود نمی‌شود .

آیا میزبانی سایت مهم است ؟

این سوال در طول طراحی وب سایت چندین بار مطرح می‌شود . آیا محل میزبانی سایت ، مهم است ؟ جواب منفی است . ولی به معنی کم اهمیت بودنش هم نیست .

عناصر میزبانی تاثیری عمده ، روی نحوه رتبه بندی سایت در نتایج جستجو دارند .

یکی از مسائل مهم مربوط به دامنه میزبانی ، محل شرکت میزبان شماست . اگر در آمریکا هستید و دامنه ای  روی سروری در انگلیسی خریده اید، به رتبه بندی تان لطمه خواهد خورد ، زیرا خزنده های موتور جستجوگر از لحاظ جغرافیایی ، مکان سایتتان را مغایر با محلتان خواهد یافت . بسیاری از موتورهای جستجو گر بعضی المان های جغرافیایی را نیز در نتایج اعمال می کنند و این مغایرت می تواند ، در ایجاد یک تاثیر منفی بگذارد.

محبوبیت وب سایت و تاثیر آن بر سئو

مدت زمانی هم که از ثبت نام سایت تان  گذشته روی رتبه‌بندی تاثیر می‌گذارد . تعدادی از هکرها ، از دامنه‌هایی استفاده می‌کنند که کمتر از یکسال از ثبت نامشان می گذرد ، زیرا معمولاً یک سال کامل از آن استفاده نمی کنند. به همین دلیل برخی موتورهای جستجو گر به این موضوع در معیار هایشان توجه کرده و به دامنه هایی  که مدت بیشتری از ثبت نامشان می‌گذرد ، اولویت بالاتری می دهند . بعلاوه یک ثبت طولانی‌مدت دامنه ، نشان‌دهنده تعهد و مسئولیت پذیری در نگهداری سایت است .

خروج از نسخه موبایل