لطفا امتیاز دهید

در این مقاله درباره اعتماد به یک شرکت طراحی سایت توضیح خواهیم داد. انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب کار آسانی نیست اما اگر به یک سری نکات توجه داشته باشید قطعا می تواند از هدر رفتن وقت و هزینه شما جلوگیری کند و افزایش فروش و رونق کسب و کار اینترنتی شما را در پی داشته باشد.

چه کسی به شما اعتماد می کند؟

برخی از افراد معتقد هستند که به هیچ کسی نمی توان اعتماد کرد. بسیاری از کارآفرینان درباره اعتماد نگرانی دارند. در نتیجه، این سوال فراتر از افرادی است که شما به آن ها اعتماد دارید. شما به چه کسانی اعتماد می کنید؟ یا به طور خاص، چه کسی می تواند با موفقیت کسب و کار شما اعتماد کند؟ هیچکس جز شما، درست نیست؟

ممکن است شما مالک یک کسب و کار، کارآفرین یا کارمند یک شرکت باشید. بازگشت اعتبار و اعتماد مشتریان و مردم بسیار سخت است. این یک واقعیت تلخی است که برخی از شرکت ها با ننگ “غیر قابل اعتماد بودن” مواجه هستند. اگر شرکت طراحی سایت شما با این چنین مشکلی مواجه شود بارگرداندن اعتماد مردم بسیار شوار تر از آن پیزی خواهد بود که فکرش را می کنیم.

به عنوان یک مصرف کننده، ما با صنایعی کار خواهیم کرد که به اعتماد ما نیاز دارند. هنگامی که ما وارد یک فروشگاه خودرو یا نمایندگی مجاز می شویم، به آن ها اعتماد می کنیم که بهترین ماشین ها را با مناسب ترین قیمت ها به ما نشان خواهند داد. این نوع اعتماد برای پزشکان، وکیل ها و سایر مشاغل نیز صادق است.

فقط به من اعتماد داشته باشید

برخی از کسب و کار ها به خاطر نقض کردن اعتماد مشتریان شناخته شده هستند. بار ها شده که شما از طریق رسانه های مختلف درباره کار های خلاف و غیر قانونی شرکت های مختلف باخبر شده اید. یک شرکت طراحی سایت مانند سایر شرکت ها ممکن است نزد مردم به عنوان شرکتی فریب دهنده شناخته شود.

من به عنوان یک طراح وب سایت، با افرادی که نسبت به شرکت های طراحی سایت اعتماد کمی دارند، همدردی می کنم. صنعت ما مانند بسیاری از صنایع دیگر دارای تعداد زیادی از افرادی است که خدمات ضعیفی را ارائه می دهند.

شما ممکن است توسط یک طراح وب سایت آسیب دیده باشید

من اخیرا با یکی از مشتریان بالقوه شرکت های طراحی سایت تماس گرفتم. او درباره نحوه آشنایی خود با طراح وب سایتش صحبت کرد. این که چگونه طراح باعث عقب افتادن کسب و کار آن ها شده است. او گفت که در حال حاظر شکست خورده و تجربه تلخی از همکاری با شرکت طراحی سایت قبلی دارد. او گفت که کسب و کارش توسط یک شرکت طراحی سایت که به او قول افزایش فروش و طراحی وب سایتی قدرتمند را داده بود، آسیب دیده است .او گفت که اکنون به دنبال یک شرکت طراحی سایت است که علاوه بر این که توانایی ارائه خدمات را داشته باشد، بلکه بتواند خود را اثبات نماید. در حال حاظر به دلیل تجربه های نادرست قبلی او نمی تواند به یک شرکت طراحی سایت اعتماد کند.

آیا می توان او را سرزنش کرد؟ ممکن است شما بگویید که نتایج ضعیف او به دلیل انتخاب های نادرست خودش بوده است. اما این نکته را باید به خاطر داشت که شکست کسب و کار او به خاطر همکاری با یک شرکت طراحی سایت بوده است.

شرکت طراحی سایتی که می خواهید با آن همکاری داشته باشید به دنبال همکاری بلند مدت خواهد بود.

معنی آن چیست؟ این بدان معنی است که هر دو طرف به دنبال ایجاد یک رابطه بلند مدت با یک هدف تجاری مهم در ذهن خود باشند. نتیجه نهایی باید برای هر دو طرف یعنی شرکت طراحی سایت و مشتریان سود و منفعت داشته باشد. این یک ویژگی جهانی است که همه ی کسب و کارهای خوب دارند. اغلب طراحان وب بر روابط کوتاه مدت برای پروژه های جداگانه تمرکز می کنند، نه یک رابطه ی طولانی مدت با مشتری.

مطالب مرتبط

تا همین اواخر، ایده طراحی وب سایت شخصی، تنها منحصر به چندی از حرفه ای های خاص بود. مانند حرفه ای های حوزه فناوری اطلاعات، هنرمندان، استادان و محققان و غیره. برای هر کدام از […]

در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی وب سایت به نام زبان PHP بپردازیم. طراحی سایت با زبان php در ابتدا به معرفی و تعریف […]

طراحی سایت یکی از موارد ضروری و مهم برای هر کسب وکاری در دنیای امروز است. ابتدایی ترین قدم برای این کار خرید هاست ایمن و مطمئنی است که با خیال راحت بتوان از آن […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. hemati گفت:

    سلام من نمونه کارهای شرکت طراحی وب افرا رو بررسی کردم به نظر من شرکت شما قابل اعتماده … به کارتون ادامه بدین و مقالاتتون رو هم می پسندم

  2. رها گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    شرکت طراحی سایت وب افرا چگونه برای مشتری هاش اعتماد سازی میکنه؟

  3. عسل گفت:

    سلام
    میشه هزینه ی طراحی سایت رو اعلام کنین
    و همچنین شرایط پرداخت هزینه رو اعلام بفرمایید
    و من تضمینی میخوام که بتونم به شرکتتون اعتماد کنم

    1. با سلام و احترام .

      هزینه طراحی سایت بستگی به نوع سیستم انتخابی شما و امکانات سایت شما داره .
      برای پرداخت شما در سه مرحله واریز به حساب دارید :
      ۱ – ۳۵٪ از مبلغ کل قرارداد طراحی سایت در ابتدای کار برای شروع طراحی پرداخت میکنید .
      ۲ – ۳۰٪ از مبلغ کل قرارداد رو پس از نمایش دمو اولیه سایت و پس از رفع ایرادها و تغییرات مورد نظر شما ، پرداخت میکنید .
      ۳ – ۳۵٪ از مبلغ کل قرارداد رو پس از تحویل کامل سایت پرداخت میکنید .

      البته شما میتونید بصورت اقصاطی هم پرداخت کنید .

      ما یک شرکت رسمی هستیم و از طرف دیگه نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت ، معدن و تجارت داریم که میتونه تضمین سفارش شما باشه .

  4. سجاد گفت:

    سلام
    من نمونه کارهاتونو دیدم خوشم اومد
    میخواستم بدونم هزینه ی طراحی سایت چقدره؟من سایتی مثل دی جی کالا میخوام
    و اینکه شرایط پرداختش چجوریه؟

    1. سلام
      اینطوری نمیشه قیمت داد شما باید لیست امکانات خود را از طریق در خواست مشاوره در بخش تماس با ما بیان کنید

  5. رئیسی گفت:

    ممنون از مطالب خوبتون. به نظر من شما از بهرین شرکت های طراحی سایت هستید.

  6. صالح گفت:

    واقعا موقیعت مکانی شرکت طراحی سایت خیلی مهمه. من بار ها با سایت هایی صحبت کردم که اصلا شرکت نبودند و موقعیت مکانی دقیقی نداشتند.

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036