لطفا امتیاز دهید

لاراول یکی از فریمورک های مورد علاقه برنامه نویسان زبان php می باشد و  از محبوبیت زیادی برخوردار است. لاراول بخاطر سینتکس عالی و نظم کم نظیر خود ، یکی از پرکاربرد ترین فریمورک های حال حاضر می باشد که شرکت وب افرا هم ازین این فریمورک برای پروژه هایی php استفاده می کند. اگر قصد سفارش طراحی سایت با لاراول را دارید میتونید از بخش سفارش طراحی سایت باما در ارتباط باشید. برای دیدن تعرفه طراحی سایت ما به بخش تعرفه ها مراجعه کنید.

 

هاست مخصوص لاراول

انتخاب هاست مخصوص لاراول از مهمترین مسائل طراحان سایتی است که ازین فریم ورک محبوب استفاده می کنند. هاستی که قدرت و کیفیت کافی برای استفاده از فریم ورک لاراول را فراهم کند.اما در این مطلب قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که آیا نیاز به هاست مخصوص برای لاراول داریم ؟ اگر این نیاز وجود دارد ، هاست مخصوص لاراول باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در ادامه با وب افرا همراه باشید .

 

هاست مخصوص لاراول

 

فریم ورک لاراول یکی از فریم ورک های محبوب PHP است که در بین طراحان سایت بسیار محبوب است اما باید در خرید هاست لاراول دقت کافی را داشته باشید تا ویژگی هایی داشته باشد و از طریق آن ها بتواند فضای لازم برای استفاده از تمامی ابزار های لاراول فراهم سازد. در ادامه به بررسی این ویژگی ها می پردازیم :

  1. برخورداری از Task Scheduling
  2. برخورداری از Queue
  3. امکان انتخاب و تغییر نسخه PHP
  4. هاست لاراول با SSH یا دسترسی خط فرمان

 

برخورداری از Task Scheduling

پس از تهیه هاست لاراول قطعا برای اجرا فرایندهای زمانبندی شده یا در اصطلاح Task Scheduling ، نیاز به هاستی دارید که از Cron Jobs به خوبی پشتیبانی نماید و این امر به راحتی در هاست های شرکت هاستینگ وب افرا امکانپذیر است و شما با راهنمایی تیم فنی ما می‌توانید به راحتی این گزینه را تنظیم نمایید .

 

برخورداری از Task Scheduling​

برخورداری از Queue

برخورداری از قابلیت صف در هاست لاراول کمک بسیاری به سرعت بخشیدن سایت می کند. ممکن است در حین کد نویسی بخواهید عملیات دیگری از هاست خودتان انجام دهید که با وجود قابلیت صف این کار راحت انجام خواهد گرفت. در هاست مخصوص لاراول ارائه شده توسط وب افرا این قابلیت وجود دارد و می توانید از آن استفاده کنید.

 

برخورداری از Queue

 

امکان انتخاب و تغییر نسخه PHP

لاراول همیشه از بروزترین نسخه های PHP استفاده می کند، با هاست مخصوص لاراول می توانید همیشه از جدیدترین نسخه های PHP استفاده کنید.در حال حاظر جدیدترین نسخه ها ۷، ۷٫۱ ، ۷٫۲ می باشد که شما می توانید از هرکادم از آن ها برای برنامه نویسی خود استفاده کنید.

 

امکان انتخاب و تغییر نسخه PHP

 

هاست لاراول با SSH یا دسترسی خط فرمان

با خرید هاست لاراول از هرجایی که بخواهید میتوانید به هاست خود وصل شوید ، با نرم افزارهایی شبیه به PUTTY م یتوانید این کار را براحتی انجام دهید.SSH بستری را برای توسعه دهندگان لاراول فراهم میکند که براحتی در محیط کامندی که در اختیار دارند ابزارها ، کامپوزرهای لاراول را با کامند اجرا و بارگذاری کنند . این سرویس به دلیل اختصاصی بودن سرعت بالا ، امنیت بالا بک آپ گیری اختصاصی را برای شما فراهم میکند و بدون نگرانی میتوانید تمرکز خود را بر توسعه و کدنویسی معطوف نمایید.

 

هاست لاراول با SSH یا دسترسی خط فرمان

 

با توجه به مطالب بالا این امر واضح است که هاست لاراول باید قابلیت هایی داشته باشد تا شما بتوانید کار ها را راحتتر و برنامه نویسی را با سرعت بالاتری انجام دهید. در هاست های معمولی محدودیت هایی وجود دارد که با هاست مخصوص لاراول این محدودیت ها رفع شده است .

مطالب مرتبط

وب اپلیکیشن pwa یکی از روش های مهم در طراحی اپلیکیشن است که در سالهای گذشته با رشد بسیار زیادی روبرو بوده و شرکتهای بزرگ طراحی اپلیکیشن در ایران به طراحی وب اپلیکیشن های پیش رونده یا pwa گرایش پیدا

محبوبیت وردپرس و کاربران بسیار زیاد آن، باعث شده اند افزونه های زیادی در مدت زمانی کوتاه برای استفاده در وردپرس ارائه شوند. نصب افزونه های متنوع خود به یکی از علت های رونق استفاده از وردپرس تبدیل شده است.

امروزه به دلیل فراگیر شدن گوشی های تلفن همراه هوشمند، استفاده از اپلیکیشن های موبایل، افزایش یافته است و حتی شاید هم بیشتر استفاده از سایت ها باشد. لذا ساخت اپلیکیشن های موبایل، همانند طراحی […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036