لطفا امتیاز دهید

در حال حاضر وب سایت های بسیاری در اینترنت وجود دارند که در زمینه های مختلف به فعالیت مشغول هستند. تمامی این وب سایت ها تلاش میکنند تا با بهره گیری از تکنیک های مختلف از رقیبان خود پیشی گرفته و درصد های موتورهای جستجو را از آن خود کنند. یکی از مهمترین مباحثی که در این مسیر می‌تواند به مدیر وب سایت ها کمک بسیار زیادی کند سئو سایت می باشد. برای اینکه بتوان یک وب سایت را به بهترین نحو ممکن سئو نمود لازم است تا در رابطه با تکنیک های مهم سئو اطلاعات لازم را کسب نمایید.

۷ تکنیک های مهم سئو که باید بدانید و بکار ببرید

در این مقاله قصد داریم تا با را ارائه تکنیک های مهم سئو به شما بازدید کنندگان گرامی، شما را در رساندن سایتتان به صدر نتایج گوگل یاری نماییم مطمئناً با استفاده از این تکنیک ها می توانید شاهد پیشرفت چشمگیر رتبه سایت خود در نتایج موتور جستجو باشید. البته رسیدن به صدر نتایج گوگل در کلمات کلیدی پر رقابت کاری سخت و زمان بر است که به دانش های مرتبط با این حیطه نیاز دارد. برای سئو و بهینه سازی سایتتان می توانید از وب افرا کمک بگیرید.

محتوا مهمترین بخش سئو سایت است

یکی از بخش های مهمی که مالک سایت ها و همچنین نویسندگان و تولید محتوا کنندگان برای وب سایت ها باید به آن اهمیت ویژه ای دهند محتوای سایت می باشد با توجه به آخرین تغییرات الگوریتم‌های گوگل که “مهمترین موتور جستجوگر اینترنت دنیا” محسوب می شود محتوا سایت به عنوان یکی از اصلی ترین و تاثیرگذارترین مباحث سئو سایت در نظر گرفته شده است.

تکنیک های مهم سئو که باید بدانید

تکنیک های مهم سئو که باید بدانید

مطمئنا هر وب سایتی که به دنبال کسب رتبه مناسب در سرچ موتور های جستجو می باشد می بایست بر روی تولید محتوای اصولی و سئو شده خود کار نماید. در زمینه تولید محتوا و اهمیت آن در رتبه بندی و سئو قبلا در مقاله ای به طور کامل توضیح دادیم که با مطالعه ی آن می توانید اطلاعات بیشتری به دست آورید.

کلمات کلیدی اصلی خود را بیابید

شما به عنوان مدیر یک وب سایت وظیفه تولید محتوا و مدیریت سایت خود را بر عهده دارید یکی از اصلی ترین کارهای یک مدیر سایت آن است که با شناخت دقیق کاربران هدفی که از سایت بازدید می کنند، کلمات کلیدی اصلی مربوط به حوزه کاری خود را بیابد. شناخت کلمات کلیدی اصلی مربوط به سایت یکی از اصلی ترین تکنیک های سئو سایت می باشد هرچه شما کاربران سایت تان را بهتر و بیشتر شناسایی کنید قادر خواهید بود تا کلمات کلیدی مهم تر و پر سرچ تری را انتخاب کنید مشخصا کلمات کلیدی بسیاری برای یک وب سایت وجود دارد اما برای آنکه بتوانید در رقابت‌های اینترنتی پیروز شوید لازم است تا بر روی کلمات کلیدی اصلی سایت خود بیش از سایر کلمات عملیات سئو را انجام دهید.

تکنیک های مهم سئو که باید بدانید

تکنیک های مهم سئو که باید بدانید

خود را جای کاربرانتان قرار دهید

قبل از اینکه اقدام به راه اندازی و مدیریت یک سایت کنید لازم است تا خود را جای کاربرانی که قرار است از سایت شما بازدید کنند و از محتوای آن استفاده کنند قرار دهید به همین منظور لازم است تا شناخت دقیقی از کاربرانی که قرار است از سایت شما بازدید و یا از خدمات شما استفاده کنند قرار دهید هرچه شناخت شما از این دست کاربران بیشتر باشد محتوای بهتر و سایتی با بازدید بالاتری خواهید داشت. فراموش نکنید که کاربران هدف درست همان چیزی هستند که شما برای پیشرفت سایت تان به آنها نیاز پیدا خواهید نمود به همین جهت لازم است تا با مطالعه بیشتر در این زمینه اطلاعات خود را در زمینه شناخت کاربران هدف سایتتان افزایش دهید.

عنوان مطالب یک اصل فراموش شده

به عنوان یک مدیر سایت و یا یک شخص تولید کننده محتوا باید به این نکته توجه داشته باشید که عنوانی که برای محتوای سایت خود در نظر میگیرید یکی از اصلی ترین مباحث مرتبط با سئو می باشد. از این رو همواره سعی کنید تا عنوانی که برای محتوای سایت خود در نظر میگیرید در عین جذابیت، کوتاه بوده و با محتوایی که بر روی سایت قرار میدهید بیشترین ارتباط را داشته باشد. با در نظر گرفتن چنین عنوان هایی برای محتوای سایت خود مطمئناً سئو سایت شما و در نتیجه بازدید سایت شما بیش از پیش قدرتمند تر و بهتر خواهد بود.

لینک دهی داخلی و خارجی اصولی

یکی از مباحث مهم سئو به کارگیری درست لینک های داخلی در محتوای سایت می باشد برای اینکه بتوانید لینک دهی داخلی مناسبی را بر روی سایت خود انجام دهید لازم است تا ابتدا کلمات کلیدی خود را شناسایی کرده و آنها را به درستی به صفحات هدف خود لینک دهید. همچنین لازم است تا برای بهبود وضعیت سئو سایت خود از سایت های معتبر و خوشنام فعال در حوزه کاری خود بک لینک دریافت نمایید. برای این منظور راه‌های بسیاری وجود دارد که از جمله آنها می توان تبادل لینک و تبلیغات را نام برد.

 شبکه های اجتماعی شما را معروف می کنند

در حال حاضر استفاده از شبکه های اجتماعی به نحو های مختلفی در حال گسترش می باشد چنانچه شما به عنوان مدیر یک وبسایت بتوانید به بهترین نحو ممکن از این فرصت به وجود آمده استفاده نمایید می‌توانید وب سایت خود را به شهرتی بی‌نظیر رسانده و از این طریق درآمد قابل توجهی را کسب نمایید. برای این منظور لازم است تا در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته و کاربران را به سمت صفحه اجتماعی خود و پس از آن به سمت استفاده از کالا یا خدمات ارائه شده در سایت خود هدایت نمایید. مطمئناً برای این که بتوانید بهترین استفاده را از شبکه های اجتماعی که در حال حاضر در بستر اینترنت فعالیت می‌کنند نمایید لازم است تا در این زمینه مطالعات گسترده ای داشته باشید و یا از افرادی که در این بخش دارای سابقه کار می باشند راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

تکنیک های مهم سئو که باید بدانید

تکنیک های مهم سئو که باید بدانید

تصاویر سایت مانند یک تیغ دولبه میباشند

برای اینکه بتوانید محتوایی کاربرپسند تولید کنید لازم است تا برای هر محتوا از تعداد مناسبی تصویر استفاده نمایید. توجه داشته باشید که به کار بردن تصاویری مناسب با محتوای تولید شده می تواند بیشترین تاثیر را بر روی کاربر پسندی سایت شما قرار دهند همچنین به این نکته توجه داشته باشید که در صورت استفاده از تصاویر نامرتبط همچنین تصاویری که دارای حجم بسیار بالایی می‌باشند می تواند ضربه بسیار سنگینی به سئو سایت شما وارد نماید. زیرا در صورتی که تصاویر یک محتوا با کلیت آن تناسب نداشته باشد موجب این خواهد شد که کاربر سایت را ترک نموده و حتی در دفعات بعدی به سایت شما مراجعه نکند.

این درحالیست که حتی در صورتی که تصاویر به کار برده شده در محتوا دارای کیفیت بالا و همچنین تناسب مناسب با محتوا باشند اما حجم آنها بالا باشد سرعت لود سایت شما را کاهش داده و در نتیجه به دلیل آن که کاربر برای رسیدن به محتوای مورد نیاز خود مایل است تا در کمترین زمان ممکن سایت شما لود شود این امکان وجود دارد که کاربر خسته شده و سایت شما را قبل از آنکه لود شود ترک نماید.

از این رو به تصاویری که برای محتوای سایت استفاده می‌شود اصطلاحاً تیغه دو لبه می‌گویند این اصطلاح زمانی معنا پیدا میکند که تصاویر بکار برده شده هم می تواند باعث رشد و شکوفایی سایت شما شده و هم باعث افت و ضربه زدن به سئو سایت شما شود.  بنابراین همواره توصیه می‌شود که در انتخاب و به کارگیری تصاویر برای محتوای سایت خود نهایت دقت و حوصله را به خرج دهید.

سخن آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا با ارائه تکنیک های مهم سئو به شما علاقه مندان به مباحث سئو و همچنین مدیران سایت هایی که به دنبال پیشرفت سایت خود هستند کمک نماییم تا بتوانند با رعایت هر یک از نکات گفته شده روز به روز شاهد پیشرفت سایت خود درس‌های مختلف موتورهای جستجو باشد.

تکنیک های مهم سئو

مطالب مرتبط

همه میدانیم که وردپرس این روز ها به نوعی محبوب ترین سیستم مدیریت محتواست اما با انتشار نسخه ی جدیدش، گامی بزرگ تر در راستای محبوبیت و ارائه خدمات برداشته است. وردپرس ۵ در تاریخ […]

طراحی وب سایت فروشگاهی طراحی وب سایت فروشگاهی ، طزاحی وب سایت هایی است که با مشخصات مورد نظر کارفرما ساخته می شود . انواع مختلفی از فروشگاه های وب برای انتخاب وجود دارد که […]

امروزه دنیای اینترنت فراگیر شده است و همه ی صنایع برای پیشرفت خود از آن بهره می برند؛ یکی از آن صنایع، صنعت خودروسازی است. افراد امروزه برای مشاهده ی ویژگی های ماشین ها، همانند […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036