لطفا امتیاز دهید

ملاک های انتخاب شرکت طراحی سایت

کسب و کارهای ایننترنتی در سالهای اخیر رشد چشم گیری را در بین مالکان کسب و کار از آن خود نموده است. از این رو خیلی از مالکان کسب و کار تمایل دارند که کسب و کار خود را در فضای آنلاین بر روی وب سایت پیاده سازی نمایند. البته هرچند این فقط در مورد کسب و کارها صدق نمی کند و بسیاری از اشخاص هستند که تمایل به داشتن سایت های شخصی، خبری و … دارند.

در نتیجه وقتی شخصی تصمیم میگیرد که سایتی برای خود و یا کسب و کار خود داشته باشد این سوال برای او مطرح می شود که در حال حاضر وب سایت مورد نظر خود را به چه شخص و یا شرکتی واگذار نماید.

ملاک های انتخاب شرکت طراحی سایت

در ادامه به برخی ملاک های انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب می پردازیم:

۱-گرافیک و نقش مهم آن در طراحی سایت:

بر اساس دانش روز در زمینه طراحی سایت کارشناسان امر عقیده دارند که رویکرد گرافیکی به تصاویر از سفالینه‌های شوش و سیلک تا نگارگری کتاب‌های خطی در فرهنگ ما جایگاه ویژه‌ای داشته است. طراحی نماد، تصویرسازی، صفحه آرایی و خطاطی (تایپوگرافی) هم در آثار هزاران سال پیش دیده می‌شود و هم در مدرن‌ترین آثار امروزی. آنچه باعث شده این رویکرد طراحی همچنان زنده بماند، انعطاف پذیری آن نسبت به تغییرات و پیشرفت‌های جوامع است. مثلا با اختراع چاپ، هنر نگارگری جایگاه خود را به صفحه آرایی و تصویرسازی داده است و حالا امروز، پدیده اینترنت اتفاقی به همان اهمیت اختراع خط یا چاپ است و در این عرصه نیز گرافیک حرف آخر را می‌زند.
با پیشرفت جوامع، استفاده عوام مردم از اینترنت روز به روز افزایش یافته است و اکنون به یکی از قدرتمندترین و پرمخاطب‌ترین رسانه‌ها تبدیل شده است و برگ برنده این رسانه در این نکته است که بخش اعظمی از مخاطبان، خود نیز تولیدکننده محتوا هستند. به طوری که روزانه بیش از هفت میلیون صفحه به اینترنت اضافه می‌شود.اگر به یاد آوریم که نحوه نمایش محتوا در وب غالبا به صورت متن و تصویر است، جایگاه و حوزه تاثیر گرافیک را در این عرصه می‌توانیم درک کنیم. مسلما نمی‌توانیم انکار کنیم که این گرافیک است که نهایتا میزان تاثیر و جذب مخاطب را تعیین می‌کند.طراحی گرافیک سایت فقط نقش تزئینی و جانبی را در یک وب سایت ندارد. گرافیک صفحات وب در مرحله اول باید سهولت دسترسی و نظم دهی به محتوا را تضمین کند و بعد به جنبه های تزئینی بپردازد استفاده از طراحی وب سایت مناسب و گرافیک حرفه ای و با کیفیت در آن باعث می شود کسب و کار شما حرفه ای تر به نظر برسد. اصولاً به حرفه ای ها بیشتر اعتماد می شود و اعتماد باعث فروش بیشتر خواهد شد.

گرافیک و نقش مهم آن در طراحی سایت

 

۲-کارایی و سرعت عملکرد سایت:

برخی از سایت ها پس از مدتی کار کردن دچار کندی قابل ملاحظه ای می شود که این امر به دلیل بالا رفتن حجم بانک اطلاعاتی و رعایت نکردن یک سری از نکات فنی در پیاده سازی وب سایت ها می باشد. به عبارتی دیگر وقتی کاربر به صفحه ای ارجاع داده می شود که قرار است یک سری از اطلاعات موجود در سایت که در بانک اطلاعاتی موجود می باشد را مشاهده نماید با مشکل طولانی بودن واکشی اطلاعات از بانک اطلاعاتی مواجه می شود.

تیم بسیار قوی شرکت طراحی سایت وب افرا با بهره مندی از دانش روز و نیروی متخصص خود بهترین عملکرد و سرعت را در طراحی های خود داشته است.

کارایی و سرعت عملکرد سایت

۳-پیاده سازی رابط کاربری(UI):

UI مخفف کلمه User Interface میباشد که به صورت به “رابط کاربری” معنا میشود. بر خلاف UX که بر احساس کلی کاربر از یک محصول معطوف است، UI به چگونگی صفحه بندی محصول توجه دارد. آنها مسئول طراحی هر صفحه با ابزارها و صورتی هستند که بتواند مسیری که طراح UX طراحی نموده را پیاده سازی و جایگذاری نماید. به عنوان مثال زمانی که یک طراح UI میخواهد یک داشبورد سیستم آمارگیری را پیاده سازی کند، ممکن است تصمیم بگیرد که مهمترین موضوع صفحه را در بالای صفحه قرار دهد، و یا آن را در نوار کناری صفحه و یا با طراحی یک دکمه آن را به گونه ای که به تجربه مشاهده ای کاربر و کلیت طرح کمک نماید نمایش بدهد.

همنچین طراحان UI معمولاً وظیفه یکپارچگی سبک طراحی در کل روند محصول را نیز بر عهده دارند، به صورتی که به صورت شهودی، نوع چینش و محتوای صفحات با یکدیگر همخوانی داشته باشد و همچنین زبان طراحی مورد استفاده سازگاری خودش را در تمامی روند ها و صفحات محصول حفظ نماید. حفظ این ثبات در نمایش المان ها، نمایش خطاها و سبک طراحی ضروری می باشد.

شرکت طراحی وب افرا مفتخر است بهترین کیفیت در طراحی رابط کاربری را ارائه کرده و همواره در حال پیاده ساری رابط های کاربری جدیدتر و پیشرفته تر گام بردارد.

پیاده سازی رابط کاربری

۴-طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا:

کاربران ممکن است وب سایت را با دستگاه های متفاوتی مشاهده نمایند. همانطور که میدانید در چند سال اخیر، با ورود گوشی های هوشمند و تبلت ها، موجب شده است که آمار مشاهده وب سایت ها توسط این دستگاه های هوشمند به طور چشمگیری بالا رود که اینجا مفهومی به نام سایت های ریسپانسیو و یا واکنش گرا نمود پیدا می کند. به عبارتی دیگر، وب سایتها باید طوری طراحی شوند که در تمامی این دستگاه ها به خوبی نمایش داده شوند. چون این دستگاه ها هرکدام از لحاظ اندازه صفحه نمایش با یکدیگر تفاوت دارند. به فرض مثال اگر سایتی فقط برای صفحه نمایش های کامپیوترهای شخصی طراحی شده باشند آن وقت در نمایش در صفحات دستگاه های موبایل با مشکل روبه رو می شوند که در این صورت دو مشکل جدی به وجود می آید: ۱- کاربر به خوبی با موبایل و یا تبلت نمی تواند محتویات سایت را مرور نموده و با قسمت های مختلف آن کار نماید. ۲- گوگل اخیرا اعلام نموده است که در الگوریتمهای جدید خود برای سایت هایی که به صورت واکنش گرا طراحی نشده اند رتبه منفی در نظر می گیرد و به صورت جدی به این گونه سایتها اخطار جدی داده است.

برای رفع این مشکل شرکت طراحی سایت وب افرا با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها سایت های خود را به صورت صددرصد واکنش گرا طراحی می کند.

طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا

پایداری و امنیت وب سایت :

یکی از ملاکهای مهم در انتخاب شرکت طراحی وب سایت ، توانایی رفع مشکلات و پیش گیری از نفوذ هکر ها به وب سایت است تا در صورت حمله به سایت ، خیالتان از بابت در امان بودن اطلاعات و پایداری وب سایتتان حفظ باشد و با خیال راحت به کسب و کار و ترسیم چشم انداز و آینده وب سایت خودتان باشید و تمام مسائل فنی را به یک تیم کارکشته و توانا بسپارید .

سخن آخر:

شرکت طراحی سایت یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران می باشد که توانسته با استفاده از کادر کاملا توانمند خود پروژه های بزرگی رو به اتمام برساند.

شنبه 23 دسامبر 2017  

مطالب مرتبط

طراحی وب سایت، برای شروع داستان راه اندازی هر شرکتی ضروری است. حتی شرکت های بزرگ تر مانند توییتر، فیس بوک یا اودر هنوز هم به وب سایت ها و یا میکرو سایت ها بسیار […]

امروزه برای خرید بلیط دیگر نیازی به روش های قدیمی نمی باشد و خیلی راحت می توان در بستر اینترنت این کار را انجام داد. طراحی وب سایت، برای فروش بلیط کنسرت های مختلف، یک […]

برآمد باد صبح و بوی نوروز ******* به کام دوستان و بخت پیروز مبارک بادت این سال وهمه سال******* مبارک بادت این روز و همه روز   در رسوم ایرانی ،‌ یکی از زیباترین و […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. ارت دکور گفت:

    سلام
    من خواستم بابت انجام پروژه ازتون تشکر کنم
    و اینکه به شرکت طراحی سایت وب افرا اعتماد کردم خوشحالم
    کارتون حرف نداشت
    فقط یه گله ی کوچیکی داشتم که اونم تاخیر در کار بود که اونم شاید به خاطر تغییرات در قالب کار بود

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036