لطفا امتیاز دهید

امروزه کسب و کار ها با سرعت بالایی به سمت اینترنتی شدن می روند بنابراین شما به عنوان یک صاحب کسب و کار باید به این موضوع توجه کنید که در این بازار ، از رقبای خود عقب نمانید.بی شک همه به دنبال راحتی ، صرف زمان کمتر ، صرف هزینه کمتر و..  هستند.فروشگاه اینترنتی یکی از همین موارد است ، اگر شما برای کسب و کار خود که فروش محصولات خاصی است یک فروشگاه اینترنتی طراحی کنید می تواند در سود آوری شما نقش بسیار موثری داشته باشد و محبوبیت فروشگاه شما را دو چندان کند.اما در این مطلب می خواهیم به بررسی مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی خواهیم پرداخت ، در ادامه با وب افرا همراه باشید.

مراحل ساخت فروشگاه آنلاین

مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی

حال می خواهیم  مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی را به ترتیب به صورت کامل و جامع بررسی کنیم تا به شما آموزش دهیم تا چگونه فروشگاه اینترنتی بسازید:

  1. انتخاب هاست مطمئن و مناسب برای فروشگاه اینترنتی
  2. اتخاب دامین نیم مناسب برای سایت
  3. طراخی گرافیکی سایت 
  4. برنامه نویسی های لازم برای سایت
  5. سئو و بهینه سازی

گام اول : انتخاب هاست مناسب برای فروشگاه اینترنتی

در دنیای واقعی اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه را دارید در ابتدا باید یک محل مناسب برای فروشگاه خود انتخاب کنید . این محل باید دارای ویژگی هایی باشد ، برای مثال دسترسی مناسبی داشته باشد ، در مرکز شهر باشد و .. در دنیای اینترنت نیز به همین شکل است شما باید در ابتدا فضایی را برای خودت فراهم کنید تا بتوانید سایت را در آن فضا ایجاد کنید که به این فضا هاست می گویند.انتخاب هاست مناسب از مسائل مهم در راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی است که باید حتما به آن توجه کرد  ، ویژگی های یک هاست مناسب عبارتند از : 

  • پشتیبانی از اطلاعات زیاد بارگذاری شده
  • امنیت بالا
  • پشتیبانی مناسب
  • قابلیت پشتیبانی از بازدید بالای سایت

شرکت وب افرا با ارائه خدمات هاستینگ می تواند شما را در این یاری کند می توانید برای اطلاعات بیشتر صفحه خدمات هاستینگ را بررسی کنید.

انتخاب هاست مناسب برای فروشگاه اینترنتی

گام دوم : انتخاب نام دامنه مناسب برای سایت

انتخاب نام مناسب برای کسب و کارتان بسیار مهم است. کسب و کار شما در هر حوزه ای است باید هم به کار شما مرتبط باشد و هم جذابیت لازم برای جذب مشتری را داشته باشد. در این مرحله شما باید دامین خود یا همان دامنه خود را ثبت کنید.دامنه فروشگاه اینترنتی باید به شکلی انتخاب بشود که پیدا کردن آن در بین میلیون‌ها وب سایت راحت باشد و نمونه‌های مشابه کمتری با همین نام‌ها و کلمات تشکیل دهنده آن وجود داشته باشد.برای اطلاعات بیشتر می توانید صفحه خدمات ثبت دامنه را مشاهده کنید. 

گام سوم : طراحی گرافیکی سایت

حال که مرحله هاست و دامنه را انجام دادیم باید به سراغ طراحی سایت برویم . به تازگی سیستم های فروشگاه ساز برای طراحی فروشگاه اینترنتی بسیار محبوب شده اند زیرا خدمات بسیار خوبی را به مشتریان ارائه می دهند.شما با ابن سیستم ها می توانید پیشرفته ترین فروشگاه های اینتنتی را طراحی کنید.5 فروشگاه ساز برتر دنیا عبارت اند از ووکامرس ، مجنتو ، پرستاشاپ، شاپی فای ، اپن کارت می باشند.طراحی سایت امری بسیار پر اهمیت است زیرا خوب بودن آن باعث جذب مشتری و ضعیف بودن آن باعث افت مشتری می شود و ورود به سایت برای مشتری جذابیتی ندارد.شرکت وب افرا با بهره گیری از تیمی مجرب و قدرتمند آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در این زمینه است.

طراحی گرافیکی سایت

گام چهارم : برنامه نویسی سایت

برنامه نویسی سایت باید توسط افراد متخصص در این زمینه صورت گیرد زیرا بسیار مهم است. زیرا برنامه نویسی غلط باعث بروز مشکلات بزرگی در سایت خواهد شد . بعضی ازین مشکلات می تواند جبران ناپذیر باشد مثل پاک شدن اطلاعات یا وجود باگ هایی در داخل سایت و..  . شرکت وب افرا با استفاده از تیمی متخصص در زمینه برنامه نویسی می تواند شما را در این امر یاری کند.

گام پنجم : سئو و بهینه سازی فروشگاه اینترنتی

بهینه سازی سایت از مواردی است که حتما باید برای فروشگاه اینترنتی صورت پذیرد زیرا فروشگاه باید دیده شود و آنقدر سئو خوبی داشته باشد که در اولین صفحات گوگل باشد.تبلیغات و بازار یاب در فروشگاه های اینترنتی نقش اصلی را ایفا می کنند که باید به آن ها اهمیت داده شود.تیم وب افرا با سابقه طولانی در این زمینه می تواند در این امر شما را یاری کند.

سئو و بهینه سازی فروشگاه اینترنتی

در آخر...

این مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی بود که باید به صورت دقیق و کامل انجام شود تا شما بتوانید یک فروشگاه اینترنتی قدرتمند و کارآمد داشته باشید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریقه طراحی سایت فروشگاهی با کارشناسان ما در ارتباط قرار بگیرید و درخواست مشاوره داشته باشید .

مطالب مرتبط

توسعه دهندگان وب همیشه به دنبال بهترین ابزار و زبان برنامه نویسی برای استفاده هستند. اما در این مقاله ما قصد داریم شما را با یکی از قدرتمند ترین زبان های برنامه نویسی یعنی پایتون و فریم ورک هایی که

مورد دیگری که حتی قبل از طراحی وب سایت باید به آن توجه شود ، محبوبیت وب سایت است.  بسیاری از موتورهای جستجوگر معیاری دارند که تعداد دفعات کلیک کاربر روی وب سایت ساخته شده […]

امروزه اپلیکشن ها در زندگی روزمره انسان ها کاربرد بسیار زیادی دارد و درواقع اپلیکیشن ها با زندگی انسان ها انس گرفته اند. امکانات زیادی که اپلکیشن ها دارند باعث شده است روزانه افراد از […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036