لطفا امتیاز دهید

دنیای وب و اینترنت، روز به روز در حال توسعه است و راه های کسب درآمد امروزی نیز، با استفاده از همین دنیای وب، بسیار زیاد است و در حال افزایش است.

معرفی وب سایت های تبلیغاتی کلیکی

امروز قصد داریم به معرفی یکی از روش های جدید کسب درآمد از طریق اینترنت، به نام وب سایت های کلیکی بپردازیم. این روش برای سه گروه درامد زا خواهد بود که در ادامه تمامی آن ها را به صورت مفصل توضیح خواهیم داد.

سایت کلیکی ( ptc ) چیست؟

سایت های کلیکی، سایت هایی هستند که به ازای دریافت هزینه، تضمین می کنند که بازدیدکنندگان را به سمت سایت تبلیغ دهنده هدایت کنند. ptc  هم مخفف کلمه paid to click به معنی پرداخت به ازای کلیک است. به بیان دیگر، کاربران با عضویت در سایت های کلیکی، با هر کلیک، از یک تبلیغ بازدید می کنند و مبلغی را به ازای هر بازدید دریافت می کنند.

معرفی وب سایت های تبلیغاتی کلیکی

معرفی وب سایت های تبلیغاتی کلیکی

اساس و توجیه فعالیت سایت های کلیکی

در واقع، ptc، یک قرارداد است که دارای سه طرف می باشد:

صاحبان سایت به عنوان تبلیغ گیرنده و یا واسطه، به عنوان طرف اول قرارداد شناخته می شوند. تبلیغ دهندگان یا اسپانسرها، طرف دوم قرارداد هستند و کاربرانی از سایت که نقش بازدید از تبلیغات را دارند، طرف سوم قرارداد هستند.

در ادامه در رابطه با منافع این سه طرف قرارداد، مطالبی را بیان می کنیم.

منافع صاحب سایت کلیکی

اولین طرفی که سود بالایی را از سایت کلیکی می برد، صاحب سایت کلیکی است. زیرا صاحب یک وب سایت کلیکی، با تبلیغ دهنده قرارداد می بندد که در ازای هدایت هر کاربر به سمت آگهی ها، مبلغی به عنوان مثال ۱۰ تومان را از تبلیغ دهنده دریافت کند. وقتی یک کاربر ۱۰۰۰۰ بار کلیک را بازدید کرد، باید صاحب سایت مبلغ ۱۰۰۰۰۰ تومان را از آگهی دهنده دریافت کند. حال صاحب سایت کلیکی درصدی از این هزینه را به کاربر می دهد و مابقی را صرف هزینه های سایت (از جمله هزینه های کارمندان، پشتیبانی و …) می کند.

منافع تبلیغ دهندگان

منفعتی که تبلیغ دهندگان از این روش می برند، افزایش ترافیک سایت یا فروشگاه است. هر چه تعداد بازدیدکننده ی بیشتری روانه ی سایت شود، رتبه ی سایت در نتایج جستجو مرورگرها بالاتر خواهد رفت و در نتیجه میزان بازدید روز به روز افزایش می یابد و در نتیجه میزان درآمد نیز بالاتر خواهد رفت.

منافع کاربران سایت کلیکی

سومین طرف قرارداد نیز بی بهره از این سایت های کلیکی نیستند و تنها با کلیک کردن بر روی گزینه ها و بازدید از صفحات مختلف، خواهند توانست به کسب درآمد بپردازند. تنها با چند دقیقه کارکردن بر روی این وب سایت ها، میزان درآمد بسیار خوبی را می توان کسب کرد.

معرفی وب سایت های تبلیغاتی کلیکی

معرفی وب سایت های تبلیغاتی کلیکی

استراتژی فعالیت موفق در سایت های کلیکی

برای این که در وب سایت های تبلیغاتی بتوانید درآمد بیشتری را کسب کنید، تنها نباید به بازدید صفحات و تبلیغ ها خودتان را مشغول کنید و بسنده کنید. بلکه بابد زیر مجموعه ای از خود ساخته و افرادی را در آن جذب کنید. سایت های کلیکی به ازای بازدید هر یک از اعضای زیر مجموعه ی شما، درصدی را برای شما در نظر می گیرد. به این ترتیب، کافی است با جذب ۵۰۰ کاربر در یک زیرمجموعه ی اختصاصی، درآمد بسیار بالایی را کسب کنید.

برای آن که بتوانید زیر مجموعه ی بیشتری را جذب کنید، باید اعتبار خود را افزایش دهید و عضویت خود را ارتقا بخشید، تا بتوانید هم تعداد زیر مجموعه های بیشتری را جذب کنید و هم سهم تعیین شده خود را از هر کلیک افزایش دهید.

جذب مستقیم زیر مجموعه

با استفاده از ابزارهای زیادی می توان به جذب مستقیم زیر مجموعه پرداخت. از جمله با استفاده از وب سایت، وبلاگ و شبکه های اجتماعی و … می توان یک بستر برای تبلیغات ساخت و کاربران زیادی را جذب کرد. روش دیگر، تبلیغ در سایت ها و انجمن های دیگران است.

سایت های کلیکی، خود در پنل های کاربرانی که در سایت عضو شده اند، بنرهایی را برای جذب زیر مجموعه، قرار داده اند که کاربران می توانند با قرار دادن آن ها در بستر هایی که گفته شد، به جذب مستقیم زیر مجموعه بپردازند.

معرفی وب سایت های تبلیغاتی کلیکی

معرفی وب سایت های تبلیغاتی کلیکی

نکته ی مهم در سایت های تبلیغاتی کلیکی

نکته ی مهم و جالبی که در این سایت های کلیکی وجود دارد، این است که شما با جذب زیرمجموعه، تنها مقداری از سود صاحب سایت را به خود اختصاص می دهید و از سود زیر مجموعه ی شما هیچ درصدی کم نمی شود.

لذا اگر به عنوان مثال شما زیرمجموعه ی فردی باشید، هیچ گونه مبلغی از درصد هزینه های شما کسر نمی گردد و تنها از صاحب سایت درصدی برای فردی که شما زیر مجموعه ی او هستید، در نظر گرفته می شود. اما اگر شما زیرمجموعه ی هیچ فردی نباشید، این تنها به سود صاحب سایت خواهد بود.

ویژگی های سایت های کلیکی:

در این بخش برخی از ویژگی های سایت های کلیکی را بیان می کنیم:

اولین ویژگی ای که در تمام سایت های کلیکی وجود دارد، این است که تنها یک حساب کاربری می توان در آن ها ایجاد کرد و به هیچ عنوان ایجاد چندین حساب کاربری امکان پذیر نیست. اگر کاربری سعی در ایجاد چند حساب کاربری با استفاده از یک کامپیوتر را داشته باشد، تمامی حساب های آن، مسدود خواهد شد. علاوه بر این، در هیچ یک از سایت های کلیکی نمی توان با استفاده از نرم افزارها، به صورت خودکار آگهی ها را مشاهده کرد و به کسب درآمد پرداخت.

سایت های کلیکی معتبر ایرانی

جالب است بدانید که بیش از ۹۹ درصد از سایت های کلیکی موجود در دنیای وب (که البته شامل ایرانی ها هم هست) کلاهبردارند و هیچ سودی ندارد و حتی زمان شما را نیز هدر می دهند. درست است که شما هزینه ای برای عضویت در سایت، پرداخت نمی کنید اما وقتتان را که می گذارید، پس حتما انتظار دارید که پول شما واریز شود.

نشانه های سایت های کلیکی معتبر ایرانی

یکی از نشانه های برجسته یک سایت کلیکی، مدت زمانی است که یک وب سایت کلیکی فعالیت می کند. هر چه سابقه ی یک وب سایت کلیکی بیشتر باشد، اعتبار آن وب سایت بیشتر خواهد بود. علاوه بر این، وب سایت های کلیکی، پرداختی هایشان را در معرض دید کاربران قرار می دهند و به طور مستمر به کاربران هزینه ها را پرداخت می کنند. از دیگر مشخصه های یک وب سایت کلیکی معتبر، وجود تالار گفتمان و یا انجمن های فعال است. نشانه ی دیگر یک وب سایت کلیکی معتبر، سابقه ی آن در موتورهای جستجو است که باید مثبت باشد و تعداد موافق های آن، از تعداد مخالفانش بیشتر باشد.

در یک وب سایت کلیکی معتبر، مبالغی که برای هر کلیک پرداخت می شود، نه باید زیاد بالا باشد و نه زیاد پایین. هم چنین سایت های کلیکی برای این که اعتبار لازم را داشته باشند، باید در سامانه ی «ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایران» به ثبت رسیده باشند.

معرفی وب سایت های تبلیغاتی کلیکی

معرفی وب سایت های تبلیغاتی کلیکی

معتبرترین سایت های کلیکی ایرانی

برخی از سایت های کلیکی ایرانی عبارتند از: سایت فیس نما، پارت کلیک، ماهان سورف و … .

به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری در سایت های کلیکی، نیاز به ریسک دارد زیرا تعداد زیادی از وب سایت های کلیکی در ابتدا دارای سابقه ی مثبتی بوده اند اما پس از مدتی دست به اختلاس سرمایه ی کاربران زده اند و در زمره ی وب سایت های کلیکی کلاهبردار قرار گرفته اند.

نتیجه گیری

در این مقاله جهت آشنایی کاربران با وب سایت های کلیکی، اطلاعاتی را در رابطه با این وب سایت ها بیان کردیم. این وب سایت های کلیکی، یکی از راه هایی است که می توان با استفاده از آن ها کسب درآمد کرد. اما بدانید که هر چه با دنیای فناوری آشنایی بیشتری داشته باشید، بهتر و بیشتر می توانید از امکانات آن بهره ببرید. درست است که وب سایت های کلیکی یکی از راه های کسب درآمد است اما بدانید که راه های بسیار زیادی برای کسب درآمد در دنیای وب وجود دارد.

امیدواریم مطالب این مقاله، مفید واقع شده باشد.

مطالب مرتبط

برنامه نویسان متعدد در سراسر دنیا به این نتیجه رسیدند که ایجاد یک استاندارد برای اینگونه تعامل ها بسیار حیاطی و حائز اهمیت است به همین خاطر زبان تعامل بین نرم افزار های مختلف را پیاده سازی کردند که به

امروزه با پر رنگ شدن نقش اینترنت در تبلیغات و بازاریابی، همه مدیران کسب و کارهای بزرگ و کسب و کارهای کوچک به این نتیجه رسیده اند که برای رسیدن به اهداف بزرگ خود در […]

وردپرس چیست و چه کاربردی دارد؟ با سلام خدمت دوستای وب افرایی در این بخش من می خوام از ابتدا به مبحث وردپرس بپردازم که اصلا ( وردپرس چیست ؟ )، ( امکانات وردپرس )  […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036