لطفا امتیاز دهید

اگر شما هم جزو کسانی باشید که برای کسب و کار و یا سایت خود نیازمند اپلیکیشن بوده باشید و در زمینه طراحی اپلیکشن اطلاعات زیادی در اختیار نداشته اید حتما برای شما این سوال پیش می آِید چگونه با یک شرکت خوب برای طراحی اپلیکیشن قرارداد ببندم.
اصلا چه معیار هایی وجود دارد که می توانیم بگوییم شرکتی برای طراحی اپلیکیشن خوب است و نمره قبولی می گیرد؟

معیارهای انتخاب یک شرکت طراحی اپلیکیشن

معیارهای انتخاب یک شرکت طراحی اپلیکیشن

جواب به این پرسش شاید کمی سخت باشد چون فاکتور های زیادی در این امر دخیل هستند ما به طور خلاصه به بیان این موارد می پردازیم:

ویژگی های اپلیکیشن :

در قدم اول ما باید از خود بپرسیم به چه اپلیکشینی با چه ویژگی هایی نیاز داریم؟ آیا اپلیکیشینی که طراحی می شود تمام انتظارات ما را برآورده می کند و یا صرفا بخشی از ویژگی های مدنظر ما را داراست و یا اینکه نمونه‌ی مشابهی برای این اپلیکیشن وجود دارد یا خیر ؟

پشتیبانی پس از ساخت اپلیکیشن :

قدم دوم پس از طراحی اپلیکیشن پشتیبانی آن چگونه است؟ شرکت طراح خود را ملزم به ارائه خدمات پس از طراحی می داند یا خیر ؟
اگر شرکتی پس از طراحی اپلیکیشن از پشتیبانی آن دست بردارد و برنامه دچار مشکل شود برنامه دیگر قابل استفاده نخواهد بود و این نکته ای بسیار مهم است .

هزینه ی  طراحی اپلیکیشن :

قدم سوم بحث هزینه ی  طراحی می باشد آیا مبلغی که شرکت طراح اپلیکیشن از شما درخواست می کند با توجه به ویژگی هایی که اپلیکیشن شما دارد معقولانه هست یا خیر؟
اصلا برآورد هزینه ی اپلیکیشن اعلام شده  با توجه به ویژگی های اپلیکیشن شما مناسب است یا رقمی غیر واقعی می باشد؟

کدنویسی بهینه اپلیکیشن :

قدم چهارم این است که آیا اپلیکیشین ساخته شده از نظر کدنویسی بهینه و توسعه پذیر است و شرکت سازنده کیفیت کار را تضمین می کند؟
با توجه به عواملی که ذکر کردیم می توان شرکت های طراحی اپلیکیشن را دسته بندی کرد و اینجاست که شرکت طراحی اپلیکیشن وب افرا با سابقه چندین سال طراحی و توسعه اپلیکیشن ها حرف اول را می زند و کیفیت طراحی خود را همواره تضمین می کند این را نه فقط در حرف که در عمل بار ها ثابت کرده است.

در زیر نام چند شرکت طراحی اپلیکشین را با توجه به موارد بالا ذکر می کنیم .

مطالب مرتبط

در حال حاضر وب سایت های بسیاری در بستر اینترنت در زمینه های کاری مختلفی به فعالیت مشغول هستند. برای آنکه بتوان یک وب سایت را راه اندازی نمود لازم است تا از یک سیستم […]

هیشه یک چالش مشتریان سوالاتی است که باید از شرکت های طراحی سایت بپرسند. در این مقاله به بررسی برخی از این سوالات مهم پرداخته ایم.

معرفی فلاتر: فلاتر ( flutter ) برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ توسط شرکت گوگل برای طراحی اپلیکیشن اندروید و IOS معرفی شد تا سرعت ساخت اپلیکیشن را افزایش دهد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036