لطفا امتیاز دهید

هزینه طراحی اپلیکیشن های اندروید و IOS از مسائل حائز اهمیت برای کاربرانی است که نیاز به اپلیکیشن برای کسب و کار خود دارند.اما در این مطلب می خواهیم به مقایسه ای از هزینه های طراحی اپپلیکیشن در ایران و کشور های خارجی فعال در این زمینه بپردازیم . در ادامه با وب افرا همراه باشید.

 

هزینه طراحی اپلیکیشن

هزینه پایین و کیفیت مناسب دو فاکتور مهم برای کاربران در زمینه طراحی اپلیکیشن می باشد . تفاوت های بسیار زیادی در تعرفه های طراحی اپلیکیشن در سراسر دنیا وجود دارد .اما عوامل مختلفی در بالا یا پایین بودن این تعرفه ها دخیل هستند.در طراحی یک اپلیکیشن از افراد با تخصص های متفاوت و ابزار های مختلفی بهره گیری می شود. در ادامه به بررسی برخی ازین موارد می پردازیم.

عوامل دخیل در هزینه طراحی اپلیکیشن

    1. طراحی زیبا و متفاوت اپلیکیشن
    2. عوامل سخت افزاری بکار رفته در طراحی اپلیکیشن
    3. پیچیدگی فنی اپلیکیش

طراحی زیبا و متفاوت اپلیکیشن

طراحی زیبا و خلاقانه اپلیکیشن از موارد مهم در تعیین تعرفه طراحی اپلیکیشن است. هرچه اپلیکیشن از نظر طراحی زیبا تر و تصاویر و انیمیشن های بکار رفته در آن بیشتر باشد هزینه آن نیز بالاتر خواهد بود .از این‌رو برخی از شرکت‌ها برای راحتی و سود بیشتر، از طرح‌های آماده گرافیکی استفاده می‌کنند و به‌این‌وسیله علاوه‌بر کاهش قیمت، فرایند طراحی اپلیکیشن نیز با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد. 

عوامل سخت افزاری بکار رفته در طراحی اپلیکیشن

سخت افزار های بکار رفته در طراحی اپلیکیشن ها نقش پر رنگی در هزینه طراحی اپلیکیشن ها خواهند داشت .هرچه اپلیکیشن کد نویسی های پیچیده تری داشته باشد نیاز به سخت افزار های قوی تر و با کارایی بیشتر خواهد داشت در نتیجه هزینه ساخت اپلیکیشن نیز بالاتر خواهد بود.

پیچیدگی فنی اپلیکیش

برنامه نویسی اپلیکیشن ها کاری پیچیده و تخصصی است که نیاز به افراد مجرب دارد. در نتیجه هرچه اپلیکیشن مورد انتظار شما کدنویسی بیشتر و پیچیدگی فنی بالاتری داشته باشد نیاز به صرف هزینه و زمان بیشتری دارد . به طور مخصوص اگر خواهان طراحی اپلیکیشن اختصاصی برای کسب و کار خود باشید نیاز به کد نویسی بالاتر خواهد رفت و در نتیجه هزینه طراحی اپلیکیشن نیز بالاتر خواهد بود.

مقایسه تعرفه طراحی اپلیکیشن در ایران و کشور های خارجی

مقایسه تعرفه طراحی اپلیکیشن در ایران و کشور های خارجی

تعرفه طراحی اپلیکیشن در کشور های مختلف با هم تفاوت زیادی دارد که دلایل خاصی دارد یکی از آنها سطح برنامه نویسی در کشور های مختلف است. در سال های اخیر کسب و کار ها در ایران با سرعت بالاتری به سمت اینترنتی شدن حرکت می کنند ، و رشد چشم گیری در زمینه طراحی اپلیکیشن داشته اند. اما با همین شرایط نیز نسبت به برخی کشور های خارجی هنوز از نظر سطح برنامه نویسی نیاز به پیشرفت هایی داریم. تعرفه طراحی اپلیکیشن در ایران از 1 میلیون توان تا بالای 60 میلیون تومان میباشد ، این در صورتی است که در کشور های خارجی همچون آمریکا یا در برخی کشور های اروپایی این رقم خیلی بالاتر ازین هاست.  این موضوع دلایل متنوعی می تواند داشته باشد . یکی ازین دلایل پیچیدگی بالاتر فنی و همچنین استفاده از منابع بیشتر برای طراحی اپلیکیشن های اندروید و IOS می باشد. همچنین استفاده از سخت افزار های قوی تر و همچنین پر هزینه تر می تواند از دلایل این تفاوت ها باشد.

هزینه طراحی اپلیکیشن در کشور های خارجی

هزینه طراحی اپلیکیشن در کشور آمریکا بین 50 تا 100 دلار در ساعت است بسته به نوع برنامه طراحی و پیچیدگی آن این رقم متغیر خواهد بود.در کشور های اروپایی این رقم بین 60 تا 70 دلار در ساعت است اما این قیمت در اروپای شرقی بین 28 تا 30 دلار است در صورتی که همان کیفیت اپلیکیشن را ارائه می دهند. همین اپلیکیشن ها در هند بین 8 تا 10 دلار ارائه میشود. با یک حساب سر انگشتی می توان متوجه شد که قیمت طراحی اپلیکیشن در ایران بسیار ارزانتر است. 

مطالب مرتبط

بسیاری از افراد هنگام جستجو برای یافتن یک شرکت طراحی سایت در بررسی تخصص های آن ها به مشکل می خورند. در این مقاله نکاتی را ارائه می دهیم تا به شما کمک نماید بهترین تصمیم را بگیرید.

برای این که از اهادف یک شرکت طراحی سایت مطلع شویم ابتدا باید بدانیم که راه ­اندازی و ایجاد یک کسب و کار بدون تعیین اهداف در واقع مانند این است که بدون داشتن نقشه […]

ویرایشگر فعلی وردپرس در طول این سالها تغییرات زیادی نداشته است و تقریباً بیشتر قسمت های آن یکسان و بدون تغییر باقی مانده است. هم اکنون زمان تغییر وردپرس با حضور ویرایشگر جدید، یعنی گوتنبرگ […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036