لطفا امتیاز دهید

پس از بررسی برترین فروشگاه سازهای حال حاظر دنیای وب حال می خواهیم بررسی کنیم که چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم و داشتن یک سایت یا اپلیکیشن فروشگاهی چه سودی برای ما خواهد داشت.در ادامه به بررسی مزایای فروشگاه اینترنتی و راه هایی برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی کارآمد خواهیم پرداخت. با وب افرا همراه باشید.

مشاوره و سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی​

امروزه کسب و کار ها با سرعت بالایی به سمت اینترنتی شدن می روند بنابراین شما به عنوان یک صاحب کسب و کار باید به این موضوع توجه کنید که در این بازار ، از رقبای خود عقب نمانید.بی شک همه به دنبال راحتی ، صرف زمان کمتر ، صرف هزینه کمتر و..  هستند.فروشگاه اینترنتی یکی از همین موارد است ، اگر شما برای کسب و کار خود که فروش محصولات خاصی است یک فروشگاه اینترنتی طراحی کنید می تواند در سود آوری شما نقش بسیار موثری داشته باشد و محبوبیت فروشگاه شما را دو چندان کند.

مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی

  • اعتبار بخشیدن به برند فروشگاه 
  • ارائه خدمات بهتر به مشتریان
  • هزینه کمتر هم برای فروشنده و هم برای خریدار
  • دسترسی شبانه روزی به تمامی محصولات و خرید محصول
  • حذف واسطه ها و دلال ها
  • امکان بین المللی شدن کسب و کار
طراحی سایت فروشگاهی

اعتبار بخشیدن به برند فروشگاه 

داشتن یک فروشگاه اینترنتی باعث می شود کاربران متوجه شوند که کار شما جدی است. امروزه، حضور در اینترنت امر مهمی است که همه شرکت‌های کوچک و بزرگ در هر صنعتی را وادار به این امر می کند. در نتیجه داشتن یک سایت یا اپلیکیشن فروشگاهی تصویر بهتری از کسب و کار شما را به کاربران نشان خواهد داد.

ارائه خدمات بهتر به مشتریان

با داشتن فروشگاه اینترنتی شما می توانید با مشتریان خود ارتباط بیشتری داشته باشید، به راحتی پاسخگوی نیاز های آن ها باشید، انتقادات و پیشنهادات آن ها را ببینید و پاسخ دهید. تبلیغات لازم برای محصولات را بروی سایت بگذارید . از مهمترین خدمات می تواند ارائه تصاویر مناسب از محصولات ، توضیحات کافی در باره هرکدام باشد که می تواند به کاربر قبل از خرید کمک کند.همچنین پس از خرید نیز با پشتیبانی از محصولات خریداری شده می توانید مشتریان را راضی نگه دارید.

هزینه کمتر هم برای فروشنده و هم برای خریدار

راه انداختن یک فروشگاه اینترنتی هم به خریدار و هم به فروشنده کمک بسیاری خواهد کرد.ایجاد یک سایت یا اپلیکیشن فروشگاهی احتیاج به هزینه خاصی ندارد بلکه سود اوری آن بسیار بالاتر است.اما این به نفع خریدار نیز هست ، شما فرض کنید برای خرید از یک فروشگاه باید مسافت زیادی را طی کنید تا بتوانید خریدی را انجام دهید، با داشتن فروشگاه اینترنتی این مشکلات برطرف شده و هزینه ها کاهش یافته است. 

دسترسی شبانه روزی به تمامی محصولات و خرید محصول

مزیت فروشگاهی اینترنتی در این است که شما هر موقع از شبانه روز که بخواهید می توانید به سایت یا اپلیکیشن مراجعه و خرید خود را انجام دهید، بدون شک اگر فروشگاه شما اینترنتی نباشد مشتریان نمی توانند هر ساعتی که خواستند از فروشگاه شما خرید کنند پس این یک اتفاق بزرگ در کسب و کارتان است و سود آوری شما را بالا خواهد برد.

حذف واسطه ها و دلال ها

یکی از مشکلات خرید و فروش کالا حظور واسطه ها و دلال ها در بین فروشگاه و مردم است. با داشتن فروشگاه اینترنتی این مشکل نیز برطرف خواهد شد. در نتیجه قیمت کالا ها ارزانتر خواهد شد و فروش بیشتر.

حذف واسطه ها و دلال ها

امکان بین المللی شدن کسب و کار

در صورت داشتن پتانسیل در کسب و کارتان شما می توانید آن را گسترش داده و محصولات خود را به افراد دیگر در کشورهای دیگر نمایش دهید ،  اگر بتوانید کالاها و خدمات خود را به تعداد نامحدودی از مخاطبان‌تان معرفی کنید، تجارت شما رونق روز افزونی خواهد داشت. بین المللی شدن کسب و کار شما شیک شکوفایی برای آینده کاری شما خواهد بود.

در آخر...

با تمام مطالب اشاره شده باید به این نتیجه رسیده باشید که وجود یک فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارتان ضروری است شرکت وب افرا با سابقه ی طولانی در زمینه طراحی وب سایت های فروشگاهی و همچنین اپلیکیشن های فروشگاهی می تواند شما را در این امر یاری کند.

مطالب مرتبط

طراحی وب سایت سوالات زیادی را ممکن است در ذهن شما ایجاد نماید. شما ممکن است از خودتان بپرسید چرا به دنبال به روز رسانی وب سایت شرکت خود هستید؟ در حقیقت ، وب سایت […]

یکی از بهترین مزیت های وردپرس داشتن افزونه های متعدد در آن می باشد، این افزونه ها، ابزارهای عالی برای اضافه کردن و گسترش قابلیت های وردپرس هستند. تعداد افزونه ها یا همان پلاگین های […]

امروزه بیش از ده ها هزار اپلیکیشن  روزانه ساخته و روانه مارکت های گوشی می شوند.اما در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که چه مدت طول می کشد تا کاربر یک برنامه را در گوشی خود نگه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036