شرکت وب افرا – طراحی وب سایت | شرکت طراحی سایت | طراحی اپلیکیشن موبایل

آموزش پنل مدیریت وردپرس و تمام نکات مربوط به آن(قسمت ۲)

5/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم به آموزش قسمت دوم از آموزش پنل مدیریت وردپرس و تمام نکات مربوط به آن (قسمت اول) ” بپردازیم. در حال حاظر می توان وردپرس را از قوی ترین سیستم های تولید محتوا دانست، طراحی سایت با وردپرس به شما این امکان را می دهد که کسب و کار خود را رونق دهید همچنین به دلیل پایین بودن هزینه طراحی سایت با وردپرس نیاز به بودجه زیادی برای راه اندازی این سیستم ندارید. تعرفه طراحی سایت وردپرسی در سایت وب افرا وجود دارد و شما عزیزان می توانید به بررسی آن بپردازید. در ادامه با شرکت طراحی سایت وب افرا همراه باشید.

مطالبی که قصد داریم در این قسمت از آموزش پنل مدیریت وردپرس به آن بپردازیم عبارت اند از :

 

افزونه ها در پنل مدیریت وردپرس

بخش افزونه ها از مهمترین بخش های وردپرس هست که شما در آن به قدرت وردپرس پی می برید . در این بخش این امکان به شما داده شده است که افزونه هایی را بروی سایت نصب کنید و امکانات آن لذت ببرید. افزونه های صفحه ساز ، افزونه های امنیتی ، افزونه هایی برای طراحی منو ، افزونه های فرم ساز و تعداد بالایی افزونه دیگر. اکثر افزونه های وردپرس رایگان هستند اما برای تعدادی از افزونه ها نیاز است هزینه ای پرداخت شود.برای نصب افزونه جدید کافیست همانند تصویر زیر بروی افزودن کلیک کنید و افزونه موردنظر را انتخاب و آن را نصب کنید.

 

بخش افزونه ها در پنل مدیریت وردپرس

 

بخش دیگر در افزونه ها ،  ویرایشگر افزونه است که می توانید کد های مربوط به هر کدام از افزونه های خود را مشاهده کنید . این نکته قابل ذکر است که اگر دانش برنامه نویسی ندارید سعی کنید کد های این قسمت را دستکاری نکنید.

 

کاربران در پنل مدیریت وردپرس

بخش کاربران این امکان را به شما می دهد تا کاربران مختلفی را در پنل خود عضو کنید . هر کاربری که در پنل عضو می شود می تواند از قسمت های مختلفی از سایت استفاده کند البته سطح دسترسی ها و محدودیت ها توسط مدیر سایت تعیین می شود.این قسمت شامل  ۳ بخش است.

 

 

 

 

 

 

بخش ابزار ها در وردپرس

ابزار ها در وردپرس را می توان یکی از بخش های مهم پنل مدیریت دانست این بخش از ۶ قسمت تشکیل شده است که جداگانه به بررسی آن ها می پردازیم :

 

 

 

 

 

 

 

بخش تنظیمات در وردپرس

اما در آخرین بخش از آموزش پنل مدیریت وردپرس به سراغ تب تنظیمات در وردپرس می رویم این بخش شامل ۷ قسمت می باشد که به صورت جداگانه هر کدام را بررسی خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر سوالی در مورد آموزش پنل مدیریت وردپرس برای شما پیش آمد می توانید در بخش نظرات آن را مطرح کنید تا همکاران با به سوال شما پاسخ دهند.

در این مطلب سعی کردیم به آموزش پنل مدیریت وردپرس بپردازیم . استفاده از وردپرس برای کسب و کار شما بسیار مفید خواهد بود زیرا هزینه طراحی وردپرس بسیار یه صرفه است . برای اطلاعات بیشتر  از صفحه تعرفه طراحی سایت با وردپرس شرکت وب افرا بازدید کنید.

خروج از نسخه موبایل