شرکت وب افرا – طراحی وب سایت | شرکت طراحی سایت | طراحی اپلیکیشن موبایل

برنامه ریزی برای طراحی وب سایت

برنامه ریزی برای طراحی وب سایت

لطفا امتیاز دهید

برنامه ریزی برای طراحی وب سایت

قبل از اینکه شروع به طراحی یک وب سایت کنید انجام یک برنامه ریزی مناسب است. این کار می تواند باعث صرفه جویی زیادی در وقت و تلاش شما شود. در قسمت های بعدی چند راهنمایی برای برنامه ریزی برای طراحی وب سایت را می بینید.

اگر درباره موضوع سایت به خوبی تصمیم نگیرید، سایت شما هیچ وقت موفق نخواهد بود. بعضی از افراد هدف خاصی را در ذهن دارند، در حالی که بعضی دیگر تنها می‌خواهند وضعیت خود را بیان کنند.  در هر حالت بهتر است : ابتدا نگاهی به لیست زیر بیندازید تا ببینید چه  سایت‌های را می توانید ایجاد نمایید .

برنامه ریزی برای طراحی وب سایت

برنامه ریزی برای طراحی وب سایت

طول عمر سایت چقدر است ؟

وب همیشه در حال تغییر است. وب امروزی هیچ شباهتی به سال قبل ندارد ( و حتی ۱۵ ثانیه قبل)

در اینجا دو حقیقت مهم درباره مدت زمان زندگی وب سایت ها می بینید:

درباره سایتهای مورد علاقه خود فکر کنید و آنها به صورت روزانه تغییر می‌کنند. یک سایت خوب سایتی نیست که  تنها یک بار بتوانید از آن استفاده کرده و دیگر به آن کاری نداشته باشید. بلکه باید شما را وادار کند تا آن را بوک مارک کرده و مرتبا با ما سر بزنید. اگر سازنده سایت اطلاعات جدیدی به آن اضافه نکنند،سایت دیگر ارزش خود را از دست می دهد. وب افرا پس از طراحی و ساخت سایت و اپلیکیشن برای شما پشتبانی از سایت و بروز رسانی آن را نیز برای شما انجام خواهد داد .

برنامه ریزی برای طراحی وب سایت

چگونه وب سایت را بروز نگه داریم ؟

ایجاد یک وب سایت به مقدار کافی سخت است اما نگهداری آن کاری به مراتب سخت‌تر است .در اینجاچند نکته را می بینید که  می‌تواند به شما کمک کند:

  1. همیشه درباره بهبود سایت خود به صورت مرحله به مرحله فکر کنید . وقتی اولین بار وب سایت را آنلاین می کنید ، سایت هنوز کامل نیست .بلکه باید آن را به صورت نسخه ۱ در نظر گرفته و برای نسخه بعدی چند تغییر در نظر بگیرید.  این کار را به صورت تیکه به  تیکه ، مرحله به مرحله انجام داده تا بتوانید همه موارد لازم را در سایت قرار دهید.
  2. قسمتهای را انتخاب کنید می‌توانید آنها را مرتبا تغییر دهید و بقیه را به حال خود رها کنید. هیچ روشی وجود ندارد که بتوانید هر هفته کل سایت خود را بازنگری کرده و تغییر دهید . بلکه به عنوان مثال در یک سایت شخصی ، می توانید اخبار را روی یک صفحه ی جداگانه قرار داده و آن صفحه را  به روز کنید. در طراحی وب سایت تجاری، می توانید روی صفحه خانه متمرکز شوید تا بتوانید محصولات جدید را تبلیغ نماید
  3. .وب سایت را به گونه ای طراحی کنید که بتوانید آن را تغییر دهید. این سخت ترین اصل است زیرا نه تنها نیازمند برنامه ریزی است ، بلکه باید تجربه زیادی در کار بدست آورید تا بتوانید به راحتی آن را انجام دهید .همان طور که تجربه بیشتری در طراحی وب به دست می‌آورید،  یاد می گیرید که چگونه سایتی را به شکلی طراحی کنید که آسان تر به روز  شود. یک روش جدا کردن اطلاعات درصفحه های مختلف است تا بتوانید محتویات جدید را اضافه کنید بدون اینکه مجبور باشید کل سایت را دوباره تغییر دهید .روش دیگر استفاده از برگه های  شیوه برای جدا کردن فرمت صفحه از محتویات است. با این روش می توانید به آسانی اطلاعات  جدید را درون صفحه  قرار دهید  بدون این که مجبور باشید فرمت لازم را از ابتدا روی محتویات اعلام کنید.

قصد طراحی سایت و یا اپلیکیشن برای سایت خود را دارید ؟ برای آگاهی از تعرفه طراحی وب سایت و یا اپلیکیشن دارید و یا در بروز رسانی سایت خود مشکل دارید به کارشناسان وب افرا مراجعه کنید. با دیگر آموزش های ما در رابطه با سایت و بهترین طراحی های سایت همراه باشید .

خروج از نسخه موبایل