لطفا امتیاز دهید

طراحی وب سایت فروشگاهی

طراحی وب سایت فروشگاهی ، طزاحی وب سایت هایی است که با مشخصات مورد نظر کارفرما ساخته می شود . انواع مختلفی از فروشگاه های وب برای انتخاب وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا بسیاری از جنبه های سایت خود، مانند طرح بندی، طرح های رنگی و سازمان دهی آن را تنظیم کنید .

تیم طراحی وب سایت وب افرا ، فروشگاه وب سایت دلخواه شما را طراحی خواهد کرد ، کاری که شما باید انجام بدهید این است که محتوای دلخواه مانند عکس ها، متن و اطلاعات مربوط به محصول اولیه را تهیه کنید. ( البته در این امر هم تیم تولید محتوای سایت آماده همکاری با شما می باشد. ) تیم خدمات وب حرفه ای ما در طول فرآیند طراحی وب در دسترس شماست و اطمینان حاصل می کند که وب سایت فروشگاهی شما منعکس کننده نیازها و ترجیحات منحصر به فرد شما باشد .

طراحی وب سایت فروشگاهی

طراحی وب سایت فروشگاهی

مراحل طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی

برای ساخت و طراحی وب سایت فروشگاهی ( طراحی وب سایت دیجی کالا  از نمونه های طراحی وب سایت های فروشگاهی بسیار موفق است که درآمد قابل توجهی دارد. ) مراحل زیر را در نظر داشته باشید .

  1. طراحی وب سایت فروشگاهی را به سازنده با تخصص بالا بسپارید .
  2. در مورد طرح فروشگاه آنلاین خود با سازنده مشورت کنید .
  3. بهترین طرح وب سایت فروشگاهی را انتخاب کنید .
  4. یک دامنه ی مناسب برای وب سایت بخرید .
  5. قالب فروشگاه خود را سفارشی کنید .
  6. محصولات خود را به فروشگاه اضافه کنید .
  7.  نحوه ی پرداخت را تنظیم کنید .
  8. نحوه ی سفارش و حمل و نقل محصول را تنظیم کنید .
  9. تنظیمات فروشگاه را مرتب کنید .
  10. پیش نمایش ، تست و انتشار  فروشگاه را انجام بدهید.

البته مهم ترین قسمت در ساخت وب سایت فروشگاهی ، انتخاب سازنده مناسب برای طراحی و ساخت آن است . بگذارید فرض را بر این بگذاریم که شما ضروریات آغاز کسب و کارتان را انجام داده اید، می دانید چه چیزی می خواهید در فروشگاهتان به فروش برسانید و می دانید نام فروشگاهتان چیست . این جزییات مهم است اما می توانند با رشد کسب و کارتان تغییر کنند .

مهم ترین امر این است که وب سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید و کسب و کارتان را آغاز نمایید ، هر زمان نیاز به ایجاد تغییر در وب سایت خود داشتید ، تیم طراحی وب ما در خدمت شماست . می توانید طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نیز برای کسب و کارتان انجام بدهید به این دلیل که اپلیکیشن ها در دنیای امروز از برترین راه های ارتباط با مشتریان هستند .

این حق طبیعی شماست که بدانید پولی که برای طراحی وب سایت فروشگاهی هزینه می کنید ، در جای درستی هزینه می شود یا خیر . طراحی وب سایت فروشگاهی شما باید به دست تیم با تخصص و با تجربه انجام شود . نمونه کارهای طراحی وب سایت تیم وب افرا را مشاهده کنید و با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی لازم در خصوص طراحی وب را به شما ارائه دهند .

طراحی وب سایت فروشگاهی

طراحی وب سایت فروشگاهی

چگونه سازنده ی وب سایت فروشگاهی درست را برای ایجاد فروشگاه انتخاب کنیم ؟

هیچ پاسخ همه جانبه ای برای این سوال وجود ندارد . سازندگان فروشگاه های مختلف ، ویژگی های مختلفی را در ساخت فروشگاه های آنلاین اعمال می کنند بنابراین انتخاب سازنده بستگی به شما دارد. به خاطر داشته باشید طراحی وب سایت متناسب و جذاب هزینه بر و زمان بر خواهد بود .

معیارهای انتخاب برای طراحی وب سایت

  • طراحی قالب
  • راحتی در استفاده
  • ویژگی های سایت و انعطاف پذیری
  • محبوبیت
  • قیمت طراحی وب سایت

مطالب مرتبط

با توسعه استفاده از اینترنت در جهان شرکتهای صنعتی برای فروش راحتتر و بیشتر اقدام به طراحی سایت های فروشگاهی کردند. استفاده از سایتهای فروشگاهی در عصر امروز جایگزین احداث نمایندگی ها و صرف هزینه […]

برنامه نویسان متعدد در سراسر دنیا به این نتیجه رسیدند که ایجاد یک استاندارد برای اینگونه تعامل ها بسیار حیاطی و حائز اهمیت است به همین خاطر زبان تعامل بین نرم افزار های مختلف را پیاده سازی کردند که به

برای موفقیت در هر کاری باید از جدیدترین علوم و فناوری مربوط به آن رشته و کار آگاهی داشت. به همین ترتیب برای طراحی وب سایت موفق باید با جدیدترین روش ها و علوم آشنا […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. فروشگاه لباس ویونیا گفت:

    سلام وقت بخیر
    هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر میشه و معمولا طراحی فروشگاه اینترنتی چقدر زمان میبره؟
    من تجربه ای ندارم و نمیدونم وبسایت فروشگاهی چطوری کار میکنه، شما آموزش هم میدید بعد طراحی فروشگاه اینترنتی که چطور میشه باهاش کار کرد؟

    1. طراحی وب سایت تعرفه ی ثابتی ندارد و بر اساس امکانات سایت مورد نیاز شما محاسبه میگردد ولی هزینه پایه طراحی سایت فروشگاهی حدودا ۹۰۰ هزار تومان است که اماکنات پایه ای برای یک سایت فروشگاهی را شامل میگردد و با همین سایت میتوانید کار خود را شروع کرده و در ادامه میتوانید امکانات آنرا گسترش دهید .

  2. رامین صادقی گفت:

    ممنون مقاله ی خوبی بود ولی دکر نکردید که در فروشگاه اینترنتی چطور میشه محصولات رو‌ برای مشتری ارسال کرد؟
    به نظرتون میشه با اداره پست قرارداد بست؟

    1. با سلام و احترام .
      بله‌، میشه با اداره پست قرارداد بست تا در ارسال محصولات با شما همکاری داشته باشه .

  3. iman mob گفت:

    بعد از طراحی وب سایت فروشگاهی چطوری سایتمونو برای موتورهای جستجو بهینه کنیم که فروشمون بالا بره ؟

  4. عباس گفت:

    سلام
    ممنون از مقاله ی خوبتون
    بنظرم الان هر کسب و کار موفقی نیاز به یه سایت خوب داره

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036