شرکت وب افرا – طراحی وب سایت | شرکت طراحی سایت | طراحی اپلیکیشن موبایل

نحوه ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن

نحوه سفارش طراحی اپلیکیشن

نحوه سفارش طراحی اپلیکیشن

لطفا امتیاز دهید

با توجه به اینکه این روزها کسب و کارهای گرایش زیادی رو به ایجاد بستری جدید و در دسترس‌تر برای کاربران و مشتریان خود میگردند و از طرف دیگر ، تعداد کاربران و جامعه استفاده کنندگان تلفن همراه به شدت رو به افزایش است ( طبق آخرین آمار شرکت گوگل ، تعداد کاربران اینترنت که از تلفن همراه استفاده میکنند ، بیشتر از استفاده کننده گان کامپیوتر شده است ) ، دانستن اینکه برای سفارش طراحی اپلیکیشن تلفن همراه چه ملزمات و چه پیش نیاز هایی وجود دارد ، بسیار ضروری است و این عامل به تنهایی میتواند هم مفهوم و هم کاربرد پذیری شفافتری را ارائه نماید .

برای مثال اینکه اگر قصد سفر به نقطه ای از دنیا را داشته باشید و بدانید از کجا باید شروع کنید ، به چه ابزارهایی برای سفر نیاز دارید و چه اقلامی را باید با خود حمل کنید ، سفر بسیار لذتبخش تری خواهید داشت .

 

همین مثال را میتوان در دنیای ابزار ها و اپلیکیشن های موبایل نیز تداعی کرد ، یعنی شما باید به چند سوال مهم پاسخ دهید و در نهایت یک خروجی از این سوالات را بدست آورین که آن خروجی حاصل ساعت ها فکر بر روی ایده شماست !

 

سوالات مهم برای طراحی اپلیکیشن :

  1. اپلیکیشن من چه کاری انجام میدهد و در چه زمینه ای خدمت رسانی خواهد کرد ؟
  2. اپلیکیشن طراحی شده ، چه نیازی از جامعه یا کسب و کار را حل میکند ؟
  3. اپلیکیشن من برای چه طیفی از کاربران طراحی می شود ؟
  4. آیا برای این ایده رقیبی دارم ؟
  5. اپلیکیشن های مشابه چه امکاناتی دارند که مورد نیاز برای اپلیکیشن من است ؟
  6. نقطه قوت من برای رقابت با اپلیکیشن مشابه من چیست ؟

 

همیشه یک برگ برنده در آستین داشته باشید 

داشتن یک بگ برنده برای اپلیکیشنی که طراحی میکنید ، میتواند یک ابزار نجات باشد زیرا وقتی رقیبی پیدا شود ،‌ با اجرا کردن آن قابلیت میتوانید باز هم یک گام از رقبای خود پیش باشید و این کاری است که بزرگان انجام می دهند .

 

چگونه یک بیزنس پلن برای اپلیکیشن خود داشته باشم ؟

از مهمترین عواملی که باعث جذب سرمایه گذار برای ایده شما می شود ، داشتن یک بیزنس پلن ( طرح تجاری ) است که در آن ایده ها و پتانسیل های اپلیکیشن شما برای درآمدزایی را مشخص میکنند که مجموع این عوامل تعیین کننده قدرت و بازخورد اپلیکیشن شما خواهد بود .

توجه داشته باشید که بیزنس پلن باید واقع گرایانه و بدور از بزرگ نمایی باشد تا در آینده با شریک تجاریتان دچار مشکل نشوید .

 

طرح اپلیکیشن خود را روی ورقه کاغذ پیاده کنید

منظور از پیاده کردن طرح اپلیکیشن ، طراحی گرافیکی آن نیست و صرفا به بخش هایی اشاره می شود که شما نیاز دارید کاربر آن ها را رویت کند که میتواند یک نقاشی ساده از ابزار ها و گزینه هایی باشد که کاربر با آن مواجه می شود .

دقت داشته باشید که اگر شما نتوانید طرح خود را در این حالت پیاده سازی کنید ، نشان از عدم شناخت شما از اپلیکیشنی است که میخواهید برای شما طراحی شود و این یک ایراد بزرگ است و شاید نیاز باشد یکبار دیگر این مقاله را مطالعه کنید !

 

چگونه یک پروپزال برای طراحی اپلیکیشن خود داشته باشم ؟

قطعا هیچ کسی بهتر از شما از ایده ذهنی شما اطلاع ندارد و و این ایده آنقدر ممکن است گسترده باشد که با گفتن موضوع آن ( نوع اپلیکیشن ) به کل قابلیت های آن پی برد هرچند اگر بخش هایی از آن ایده قابل حدس زدن باشد . مثلا تگر اپلیکیشنی نیاز داشته باشید که در زمینه فروش اینترنتی باشد ، قطعا بخش هایی از آن مانند پرداخت آنلاین ، مدیریت مالی و پرداخت ها، مدیریت محصولات و … که از بدیهیات این نوع اپلیکیشن است اما شاید این ها تمام قابلیت های اپلیکیشن شما نیستند !

در گام قبل شما متوجه شدید که برای اپلیکیشن خود نیاز به شناخت دقیق از جزئیات دارید تا بتوانید به دیگران ارائه ای دقیق داشته باشید .

شرکت های طراحی اپلیکیشن قالبا برای اینکه بتوانند هزینه طراحی اپلیکیشن را به شما اعلام کنند ، درخواست ارائه پروپزال می کنند و این همان چیزهایی است که در مراحل قبل به ان پاسخ داده اید و طرح آن را بصورت یک نقاشی ساده ( در صورت وجود گرافیست ، طرح کامپیوتری ) ساخته اید ، بنابر این شما با جمع بندی تمامی موارد بالا در قالب یک فایل PDF یا Word میتوانید یک پروپزال داشته باشید تا به یک شرکت طراحی اپلیکیشن ارائه کنید و این همان کاری است که ما از شما انتظار داریم .

 

 

خروج از نسخه موبایل