طراحی اپلیکیشن در تهران

با طراحی اپلیکیشن در تهران به برند خود اعتبار ببخشید!

این روزها طراحی اپلیکیشن پا به پای طراحی سایت در حال گسترش است و طولی نمی کشد که جای آن را در کسب و کار اینترنتی بگیرد. بنابراین وجود اپلیکیشن برای کسب و کار شما امری مهم و الزامی است.شرکت طراحی اپلیکیشن وب افرا با سابقه ای طولانی در زمینه طراحی اپلیکیشن و همچنین برخورداری از تیمی متعهد و با تجربه می تواند شما را در این امر یاری کند.اگر کسب و کارتان پتانسیل لازم را داشته باشد به راحتی می توانید با طراحی اپلیکیشن در تهران کسب و کار خود را متحول کنید.

طراحی اپلیکیشن در تهران ، چرا و چگونه ؟

تلفن همراه در ابتدا وسیله ای برای ارتباط برقرار کردن بین افراد جامعه بود . رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی و توسعه سیستم عامل های اندروید و IOS تلفن همراه تبدیل به ابزاری برای انجام بیشتر کار های روزمره ، خریدهای کوچک و بزرگ ، بازاریابی، تبلیغات و هر آنچه را که فکرش را بکنید ، شده است. در دنیای امروز وب ، اپلیکیشن های تحت وب حرف اول را می زنند. این را می توان به راحتی به اثبات رساند.انسان به طور ذاتی راحت طلب است و این موضوعی غیر قابل انکار است، در همین راستا اپلیکیشن ها کار را برای همه راحت کرده اند.بگذارید با مثالی این موضوع را شفاف تر کنیم.فرض کنید شما قصد خرید یک موبایل یا یک لپتاپ را داشته باشید ،شما میتوانید براحتی از اپلیکیشن خرید و فروش موبایل ، محصول مورد نظر را خریداری و آن را دریافت کنید.به همین دلیل است که شرکت وب افرا اقدام به طراحی اپلیکیشن در تهران کرده است.

شهر تهران به دلیل انبوه مشاغل و کسب و کار های مختلفی که در آن وجود دارد یکی از شهرهایی است که طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها در آن الزامیست. شما می توانید با طراحی اپلیکیشن در تهران کسب و کار خود را گسترش دهید و برند خود را در سراسر شهر تهران و کشور تبلیغ کنید.کاربران در تهران به دلیل مشغله کاری ، به دنبال راحتترین راه برای رسیدن به اهداف خود هستند در نتیجه در هر زمینه ای مشغول به فعالیت هستید می توانید با طراحی اپلیکیشن تجارت خود را توسعه و سود آوری مشاغل خود را افزایش دهید.


اهمیت طراحی اپلیکیشن در تهران

داشتن اپلیکیشن در شهری همانند تهران میتواند یک شکوفایی بزرگ در کسب و کارتان باشد اما طراحی اپلیکیشن در تهران مزایای متفاوتی دارد که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  1. جذب بیشتر مشتری
  2. معرفی برند به کل کشور
  3. اعتبار بخشیدن به برند
  4. تبلیغات رایگان از طریق اپلیکیشن
  5. افزایش درآمد و سود آوری
  6. امکان برقراری ارتباط با مشتری
  7. گسترش برند در سطح بین المللی
اهمیت طراحی اپلیکیشن در تهران​

طراحی اپلیکیشن در تهران با وب افرا

شرکت طراحی اپلیکیشن وب افرا با سابقه ای طولانی در زمینه طراحی اپلیکیشن در اقصی نقاط کشور مشغول به فعالیت است و می کوشد تا بهترین خدمات را در اختیار کاربران قرار دهد، شرکت وب افرا با بهره گیری از تیمی متعهد در سال 89 شروع به طراحی اپلیکیشن در تهران نموده است .قطعا ارتباط موثر و دائمی با کاربران و مشتریان باعث افزایش سود و رونق کسب و کار خواهد شد و ساخت اپلیکیشن موبایل اندروید پیش زمینه ای برای تحقق این اهداف می باشد . تیم وب افرا با افتخار این شرایط را فراهم نموه که با طراحی اپلیکیشن در تهران متناسب با نوع نیاز شما ، همراه و یاری دهنده در به موفقیت رسیدن و رونق هرچه بهتر کسب و کار شما گردد .

طراحی اپلیکیشن IOS در تهران

سیستم عامل IOS مخصوص گوشی های اپل است که چند سالی است در داخل کشور مورد توجه درصد زیادی از جامعه قرار گرفته است.اگر قصد دارید برنامه ای برای کسب و کار خود داشته باشید بهتر است علاوه بر طراحی اپلیکیشن اندروید ، اپلیکیشن IOS نیز داشته باشید. شما با داشتن یک اپلیکیشن می توانید با سرعت بیشتری به اهداف تجاریتان دست پیدا کنید، شرکت وب افرا در چند سال گذشته با بهره گیری از برنامه نویسان کاربلد و همچنین جدیدترین متد های برنامه نویسی ، به طراحی اپلیکیشن در هر 2 پلتفرم اندروید و IOS می پردازد.البته در مورد طراحی اپلیکیشن IOS  باید به این موضوع هم توجه داشت به دلیل پیچیدگی طراحی یک اپلیکیشن IOS  و همچنین به دلیل سخت افزار بیشتری که برای این پلتفرم استفاده میشود مسلما هزینه ی آن نسبت به طراحی اپلیکیشن اندروید بیشتر خواهد بود. 

بهترین طراح اپلیکیشن در شهر تهران

شرکت های طراحی اپلیکیشن زیادی  در شهر تهران مشغول به کار هستند که به صورت اختصاصی به طراحی اپلیکیشن می پردازند. برخی از این شرکت ها دارای تخصص و تجربه ی کافی در زمینه ی طراحی اپلیکیشن هستند ولی برخی از این شرکت ها هستند که تجربه ی کافی را ندارند و نمی توانند پاسخگوی نیاز های مردم باشند و پشتیبانی ها لازم را ارائه کنند. خدمات این شرکت ها ضعیف است.

شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل وب افرا در شهر تهران، نیرو های متخصص و فارغ التحصیلان برتر دانشگاه های مطرح کشور را استخدام نموده است تا در کنار نیرو های با تجربه و قدیمی، پروژه های طراحی اپلیکیشن در شهر تهران و سراسر ایران را انجام دهند و به پاسخگویی به سفارشات مردم بپردازند.

طراحی اپلیکیشن اندروید در تهران

محبوبترین سیستم عامل تلفن همراه دنیا یعنی اندروید ( Android ) با وجود اپلیکیشن‌های فراوان خود و همچنین سادگی استفاده توسط کاربر مبتدی آنرا به یه ابزار فوق العاده تبدیل کرده است و کمتر شرکتی یافت می‌شود که اولویت طراحی اپلیکیشن خود را روی اندروید متمرکز نکرده باشد . تیم طراحی اپلیکیشن اندروید وب افرا  متشکل از افراد کار آزموده و حرفه ای در این زمینه بوده که در دفاتر مختلف شرکت مانند دفتر طراحی اپلیکیشن در تهران ، مازندران و  به زودی در سایر نقاط کشور فعال هستند .

اگر قصد طراحی اپلیکیشن اندروید حرفه ای دارید ، تیم تخصصی وب افرا در شهر تهران آمادگی ارائه هرگونه مشاوره رایگان در خدمت شماست ، کافیست با ما تماس بگیرید :

تلفن تماس :‌ 02128421339

شماره تلگرام و واتس اپ : 09380500572

شرکت وب افرا در زمینه طراحی اپلیکیشن در تهران خدمات متفاوتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.طراحی اپلیکیشن فروشگاهی از موارد مهمی است که توسط شرکت وب افرا انجام میگیرد که از اپلیکیشن های پرمخاطب است.همچنین طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ ، اپلیکیشن بیمه ، اپلیکیشن سفارش غذا ، اپلیکیشن املاک ، اپلیکیشن مشابه دیوار و … توسط شرکت وب افرا انجام خواهد گرفت. اما از دیگر خدمات ما پشتیبانی از اپلیکیشن طراحی شده خواهد بود،اپلیکیشنی که بعد از طراحی به حال خود رها شود و به روز رسانی بروی آن صورت نگیرد حتما دوامی نخواهد داشت.اما از دیگر خدمات ما تبلیغات و بازاریابی برای اپلیکیشن ها خواهد بود.تا وقتی که تبلیغات مناسبی برای اپلیکیشن خود نداشته باشید و نتوانید اپلیکیشن خود را به کاربران مختلف نمایش دهید پیشرفتی در کار نخواهد بود. از دیگر خدمات ما میتوان به طراحی اپلیکیشن اختصاصی برای برندتان اشاره کرد.داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی می تواند یک پیشرفت بزرگ در کسب و کارتان باشد و به برند شما اعتبار بخشد. در همین راستا می توانید قبل از ثبت سفارش به بررسی تعرفه طراحی اپلیکیشن در تهران بپردازید و همچنین میتوانید با کارشناسان ما مشورت کنید تا بهترین مسیر را به شما نشان دهند.

طراحی اپلیکیشن اندروید در تهران

سیستم عامل اندروید محصول شرکت گوگل را می توان پرطرفدارترین سیستم عامل حال حاظر ایران و جهان دانست.بنابراین اگر بتوانید برای کسب و کار خود اپلیکیشن اندرویدی طراحی کنید ، می تواند بسیار کارساز باشد.شرکت وب افرا سال هاست در زمینه طراحی اپلیکیشن های اندروید فعالیت می کند و می تواند با طراحی اپلیکیشن در تهران شما را از رقبایتان جلو بیندازد. شرکت وب افرا با تیم برنامه نویسی قوی برنامه طبق نیاز های شما مشتریان عزیز طراحی خواهد کرد و حتما پاسخگوی درخواست های شما خواهد بود. به شما پیشنهاد می کنیم قبل از ثبت سفارش با  کارشناسان ما مشورت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای کسب و کارتان اتخاذ کنید.

تعرفه طراحی اپلیکیشن در تهران

تعرفه طراحی اپلیکیشن به آنچه در اپلیکیشن در دسترس قرار می گیرد و امکانات آن اپلیکیشن بستگی دارد. طراحی اپلیکیشن شامل طیف گسترده ای از فعالیت ها مانند طراحی تعاملی ، طراحی رابط گرافیکی ، طراحی ایکون و لگوی اپلیکیشن، ساخت محتوا، طراحی گرافیک می باشد که در قیمت نهایی طراحی اپلیکیشن تاثیر می گذارند. البته مواردی که ذکر شد تنها بخشی از فعالیت هایی است که در هنگام ساخت اپلیکیشن انجام می شود و ممکن است عوامل زیادی در قیمت ساخت اپلیکیشن تاثیر گذار باشد. بعضا اپلیکیشن های تلفن همراه محدود به گوشی نیستند و باید یک بستر تحت وب ( پایگاه داده برای ذخیره اطلاعات و فایل ها ) برای آن در نظر داشت که شرکت طراحی اپلیکیشن وب افرا توان پیاده سازی این بستر را با چندین زبان برنامه نویسی و همچنین آخرین تکنولوژی های روز دنیا را داراست اما انتخاب یک زبان برای مدیریت اپلیکیشن در تعرفه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن تاثیری نخواهد داشت زیرا این قابلیت های یک اپلیکیشن است که هزینه ساخت آن اپلیکیشن را مشخص میکند . در این جا از هزینه های طراحی اپلیکیشن به طور متوسط صحبت خواهیم کرد اما در ابتدا باید مفهموم کلمه ی طراحی را دریابیم؛ طراحی در واقع به مجموعه ای فعالیت ها که به ساخت برنامه های کاربردی موبایل می انجامد ، گفته می شود. تعرفه یا هزینه طراحی اپلیکیشن (اندروید، ای او اس) در تصمیم گیری و انتخاب شرکت طراحی امری مهم است اما همان طور که می دانید کیفیت طراحی اپلیکیشن ملاک اصلی برای انتخاب شرکت است زیرا طراحی اپلیکیشن با کیفیت را فقط شرکتی می تواند انجام دهد که حرفه ای و مجرب باشد. بنابراین برای ساخت اپلیکیشن قبل از تعرفه و هزینه آن، شرکتی معتبر با سابقه کاری و نمونه های کاری عالی را انتخاب کنید.

طراحی اپلیکیشن در شهر تهران

طراحی اپلیکیشن های موبایل، چه اندروید و چه آی او اس، امروزه به دلیل فراگیر شدن گوشی های تلفن همراه، یکی از کسب و کار های پر رونق است و همانند کسب و کار طراحی سایت، توسعه یافته است. به همین دلیل است که شرکت های طراحی سایت، در کنار طراحی سایت های مختلف، به طراحی اپلیکیشن نیز می پردازند و نیاز کاربران را در این زمینه هم برآورده می سازند.

شرکت طراحی اپلیکیشن وب افرا در شهر تهران، نیز یکی از این شرکت ها است که علاوه بر طراحی اپلیکیشن تخصصی و اختصاصی موبایل، به طراحی سایت های تخصصی نیز می پردازد.

اپلیکیشن های مناسب شهر تهران کدامند؟

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

امروزه با گسترش تکنولوژی ، موبایل تبدیل به ابزاری هوشمند برای دسترسی به اکثر برنامه ها و اپ ها شده است. سایت هایی که در زمینه فروش محصول یا کالای خاصی فعالیت می کنند ، می توانند با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندورید ، محصول خود را معرفی کنند یا بفروشند.
تخفیف ویژه

طراحی اپلیکیشن املاک

امروزه بخش اعظمی از فعالیت های افراد جامعه به وسیله اپلیکیشن ها صورت میگیرد ، در زمینه املاک هم باید به همین شکل باشد یعنی فرد به وسیله تلفن همراه ، خانه مورد نطر خود را مشاهده و بررسی کند سپس برای اجاره یا خرید آن اقدام می کند.

طراحی اپلیکیشن درخواست تاکسی

طراحی اپلیکیشن درخواست تاکسی از موضوعات پر طرفدار این روزها می باشد که سروصدای زیادی به پا نموده است . این برنامه های کاربردی موفقیت های زیادی را در جهان کسب نموده اند و هر روزه شاهد سفارشات بسیاری از افراد گوناگون هستیم .

جمع بندی

اگر بخواهیم خلاصه ای از این مطلب را بیان کنیم، باید بگوییم که، امروزه شرکت های طراحی اپلیکیشن زیادی در شهر تهران مشغول به فعالیت در این زمینه هستند که به پاسخگویی به نیاز های مشتریان در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل می پردازند. اکثر این شرکت ها از تخصص لازم برخوردار هستند و به خوبی می توانند سفارشات کاربران را برآورده سازند اما در کنار این شرکت ها، شرکت هایی هستند که از تخصص و تجربه ی کافی برخوردار نیستند و نمی توانند نیاز های مردم را در زمینه ی طراحی اپلیکیشن موبایل برآورده سازند.

علاوه بر این، سایت های اپلیکیشن سازی نیز وجود دارند که کاربر را تشویق به طراحی اپلیکیشن از این کانال ها می نمایند اما اپلیکیشن هایی که به این روش ساخته می شوند، کاربرد زیادی ندارند و به این دلیل که آماده هستند، امکان توسعه و کد نویسی در آن ها بسیار دشوار است.

به این ترتیب، برای افرادی که به دنبال طراحی یک اپلیکیشن تخصصی هستند، پیشنهاد می کنیم که از خدمات شرکت طراحی اپلیکیشن در شهر تهران بهره مند شوند و تخصصی ترین طراحی را برای اپلیکیشن موبایل خود داشته باشند.

مراحل طراحی اپلیکیشن

نیازسنجی اولیه از کارفرما

در ابتدا طی یک جلسه حضوری و یا تلفنی باید مشخص گردد که هدف شما از طراحی اپلیکیشن چیست و قرار است چه نیازهایی را بر طرف نماید .

ارائه طرح اولیه اپلیکیشن

پس از عقد قرارداد طراحی اپلیکیشن ، نوبت به ارائه یک طرح اولیه کار جهت تایید و کد نویسی نهایی ، برای کارفرما ارسال خواهد شد .

چینش محتوا اپلیکیشن

بدیهی است پس از آماده سازی پنل مدیریت ، محتوای اپلیکیشن باید درون پنل درج گردد تا در اپلیکیشن موبایل نمایش داده و مورد بررسی قرار گیرد .

انتشار نهایی

در این مرحله ما به شما کمک میکنیم تا اپلییکیشن خود را در فروشگاهها و اپلیکیشن مارکت های معروف منتشر و کاربران خود را بیابید .

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036