درباره وب افرا ::

گروه طراحی و توسعه فناوری وب افرا فعالیت خود را در سال ۱۳۸۷ شروع کرده در سال ۱۳۹۰ با اتکا به بیش از ۳ سال سابقه فعالیت خود را قدرتمند تر از پیش آغاز کرده است .

وب افرا ، در راستای بهبود کیفیت کاری و تخصصی نمودن فعالیتهای خود ، زمینه کاری خود را محدود به نرم افزار تحت وب ، بهینه سازی وب سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل کرده و از ورود به سایر زمینه ها از جمله سخت‌ افزار و شبکه‌های کامپیوتری ( با توجه به داشتن سوابق در این حیطه ها ) اجتناب ورزیده است . چرا که معتقدیم ، فعالیت در یک زمینه به صورت تخصصی و کاملا قوی ، شایسته تر از فعالیت در چندین رشته به صورت ضعیت خواهد بود .

وب افرا تا به امروز ، با انجام پروژه های مختلف طراحی و برنامه نویسی تحت وب ، خود را در این زمینه ، اثبات کرده است . برای مشاهده پروژه های انجام شده توسط وب افرا می توانید به بخش پروژه ها مراجعه نمایید .

 

اهداف مجموعه ::

وب افرا با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات طراحی حرفه ای وب سایت شروع به کار کرده است و تا به امروز پروژه هایی مهم را تحت مدیریت تیم خود به سر انجام رسانده است . همچنین این مجموعه تشکیل شده از افراد متخصص و متعهد در زمینه طراحی حرفه ای وب سایت , که در تلاشند تا پروژه مورد نظر را تا آخرین لحظه به بهترین نحو ممکن مدیریت و بروزرسانی کرده تا سر انجام به مشتری تحویل گردد .

در نهایت امیدواریم بتوانیم راه در پیش گرفته شده را تا سر حد امکان به بهترین شکل انجام داده تا پیش روی مشتریان خود سربلند و سرافراز باشیم .

نحوه ارتباط با ما:

دفتر مرکزی :‌ 02191018036

شماره واتس اپ : 09380500572

آدرس دفاتر :‌

تهران : خیابان ولیعصر ( عج ) – تقاطع بهشتی – خیابان عبادی – کوچه دلارا – پلاک ۲۶

مازندران :آمل ، خیابان امام رضا (ع) ، کوچه رضوان ۱۱/۱ ، مجتمع عقیق ، طبقه سوم ، واحد شرقی

ارسال ایمیل به : [email protected]

پر کردن فرم تماس با ما

 

    تماس با ما

    *

    *

    *

    *

    *


    سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036