لطفا امتیاز دهید

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

اگر شما می خواهید به طراحی اپلیکیشن حرفه ای و کاربردی دست یابید . با ما همراه باشید تا تمام اطلاعات لازم را در مورد اپلیکیشن ها و موفقیت آنها اعلام کنیم .

هر روز، تکنولوژی ها و ابزار ها برای ایجاد اپلیکیشن ها قابل دسترسی تر و کاربر پسند تر می شوند و شما تنها کسی نیستید که این را می داند . برخی افراد اپلیکیشن اول خود را ساده و بدون کارایی می سازند اما نگران نباشید، خبر خوبی این است: همه چیز که شما نیاز است بدانید در مورد طراحی اپلیکیشن حرفه ای در این مقاله گرد آوری شده است .

صنعت اپلیکیشن تلفن همراه بزرگتر و بهتر از همیشه در حال فعالیت است . هر کسب و کاری ، از فروشگاه های ورزشی گرفته تا فروشگاه های مواد غذایی، به دنبال طراحی اپلیکیشن تلفن همراه است و چه مشتری است که نخواهد کسب و کار مورد علاقه اش را همراه خود داشته باشد ؟

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

با طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید یا آی او اس شما نگاه و احساسی که نسبت به محصول و هم چنین رابطه ای که بین اپلیکیشن و کاربر وجود دارد را مدیریت می کنید .

برای طراحی اپلیکیشن حرفه ای موارد زیر را در نظر داشته باشید :

  1. تحقیق : قبل از اینکه طراحی اپلیکیشن را آغاز کنید ، ایده خود را بسنجید و تصور کنید به جای کاربر اپلیکیشن مورد نظرتان را نصب می کنید؛ آیا برنامه ی تلفن همراه طراحی شده جذاب و کاربردی است ؟ اولین گام در طراحی اپلیکیشن این است که خودتان کاربر برنامه باشید . چه چیزهایی را در مورد برنامه و اپلیکیشن کسب و کار دوست دارید ؟ چه چیزهایی را دوست ندارید ؟ کدام فونت در این اپلیکیشن مناسب تر است ؟ کدام طرح بندی برای استفاده ساده تر است ؟ طراحی اپلیکیشن با طراحی وب سایت و یا برنامه های آنلاین متفاوت است . شما باید این را بدانید که اپلیکیشن ها پرکاربرد تر و همیشه همراه کابران هستند . بنابراین در طراحی آنها باید دقت بسیاری به خرج دهید .
  2. طراحی برنامه موبایل باید متمرکز بر موضوعی خاص باشد ، شخصی و منحصر به فرد باشد ، کاربردی و حرفه ای باشد ؛ بنابراین در هنگام طراحی اپلیکیشن آن را به یاد داشته باشید .
  3. اپلیکیشن های موبایل جدید هستند و همین طور برنامه هایی هستند که در گوشی های هوشمند بسیار استفاده می شوند ، اپلیکیشن خود را به گونه ای طراحی کنید که جدیدترین و درخشان ترین در نوع خود باشد .
  4. بررسی و تحقیق بیشتر : در مورد اینکه چرا این اپلیکیشن را می خواهید طراحی کنید ، فکر کنید . این سوالات را از خود بپرسید . چرا می خواهید این برنامه طراحی شود ؟ آیا قصد بازاریابی یا معرفی یک نام تجاری را دارید ؟ آیا قصد کسب درآمد از برنامه را دارید ؟ آیا می خواهید یک حضور آنلاین در دنیای هوشمند موبایل ها برای معرفی محصول داشته باشید ؟

    طراحی اپلیکیشن حرفه ای

    طراحی اپلیکیشن حرفه ای

  5. لیستی از وظایفی را که برای طراحی و ساخت اپلیکیشن باید انجام شود را فراهم کنید و برای هر مورد در لیستتان یک برنامه کاری داشته باشید . این کارآمدترین راه برای ایجاد برنامه ی دلخواه شما است .
  6.  در مورد اینکه چه کسی از اپلیکیشن شما استفاده می کند ، فکر کنید . یک اپلیکیشن که هم از دیدگاه شما به عنوان یک طراح و هم از دیدگاه کاربر مناسب است ، ایجاد کنید .
  7.  رقبای خود را بررسی کنید ؛ شما باید بدانید که در برابر چه رقبایی قرار دارید . چند برنامه مشابه را دانلود کنید و فکر کنید که چه مشکلاتی دارند و چه کاری را می توانید انجام دهید . می توانید در مورد اپلیکیشن خود از کاربران نیز نظرخواهی کنید .

تیم طراحی وب افرا ، نمونه های طراحی وب سایت و نمونه های طراحی اپلیکیشن موبایل حرفه ای را در کارنامه خود دارد . با ما تماس بگیرید ؛ کارشناسان ما در طراحی اپلیکیشن دلخواه تان شما را یاری خواهند کرد . برای اطلاع از تعرفه طراحی اپلیکیشن روی لینک کلیک کنید .

مطالب مرتبط

امروزه  نرم افزار ها و پلتفرم های زیادی در زمینه طراحی اپلیکیشن وجود دارد که می توان با آن ها اپلیکیشن های متفاوتی را ساخت. اما در این مطلب قصد داریم بهترین پلتفرم های موجود در بازار برای طراحی اپلیکیشن

امروزه بیش از ده ها هزار اپلیکیشن  روزانه ساخته و روانه مارکت های گوشی می شوند.اما در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که چه مدت طول می کشد تا کاربر یک برنامه را در گوشی خود نگه

معیارهای انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن : اگر شما هم جزو کسانی باشید که برای کسب و کار و یا سایت خود نیازمند اپلیکیشن بوده باشید و در زمینه طراحی اپلیکشن اطلاعات زیادی در اختیار نداشته اید حتما برای شما این

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. رامین احمدی گفت:

    ممنون بابت مقاله خوب و کاربردیتون .

    ما قصد طراحی اپلیکیشن در سطح خیلی حرفه ای داریم ولی نمیدونیم چطور میشه به شرکتهای طراحی اپلیکیشن اعتماد کرد و کاری به این بزرگی رو به اونها سپرد !!!

    در حال تحقیق هستیم تا بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن ایران رو پیدا کنیم .

    1. سلام جناب احمدی بزرگوار .
      با کمی تحقیق و مشاهده نمونه کارهای شرکت + تعهدات اونها و پیگیری و پرس و جو از مشتریان قبلی اونها ، میشه به میزان قابل توجهی اعتماد سازی رو انجام داد .

  2. رامین احمدی گفت:

    ممنون از شما جناب علی نسب

    ما چطور میتونیم با تیم وب افرا طراحی اپلیکیشن رو پیش ببریم ؟
    فکر میکنم شایستگی لازم رو دارید .

    1. با سلام و احترام .

      شما میتونید از بخش درخواست مشاوره ، درخواستتون را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت .

      با تشکر از حسن انتخاب شما .

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036